Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Shadow Of The Tomb Raider DLC Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Eidos Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η συνολική μας κριτική για το Shadow Of The Tomb Raider DLC. Αξίζει να επενδύσετε στο έξτρα πακέτο περιεχομένου;

Λίγοι τίτλοι έχουν πλάνα για το DLC τόσο φιλόδοξα όσο αυτά της Square Enix για το Shadow Of The Tomb Raider. Μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά η Square Enix, παρά τα δικά της λάθη και τις μέχρι τώρα παράλογες εμπορικές προσδοκίες για το σύγχρονο Tomb Raider, άνοιξε το δρόμο για το τρίτο και πιο καθαρόαιμο μέρος της τελευταίας τριλογίας και φρόντισε να έχει και κάτι παραπάνω να προσθέτει, κάθε μήνα, για 7 μήνες, μετά από την κυκλοφορία του βασικού παιχνιδιού.




Κάθε «επεισόδιο» πωλείται ξεχωριστά αλλά ο μόνος τρόπος να εξασφαλιστούν και τα 7 είναι η αγορά του Season Pass. Δεδομένου του όγκου του περιεχομένου, που όλο μαζί συνθέτει έναν ξεχωριστό τίτλο σχετικά μικρής διάρκειας, μιας και κάθε επεισόδιο τείνει να κρατά μια ώρα και κάτι, το τίμημα του Season Pass καταλήγει να είναι από τα λογικά παραδείγματα στο χώρο. Μόνο με Season Pass, επίσης, εξασφαλίζεται και όλος ο επιπλέον οπλισμός, εξοπλισμός και τα συνοδευτικά skills, μιας και κάθε επεισόδιο έχει κι από ένα σετ όλων αυτών. Για κάποιον που έχει βγάλει το βασικό παιχνίδι όλα αυτά έρχονται κατόπιν εορτής και χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο στη μεγάλη εικόνα. Τα πράγματα μπορεί να είναι λίγο διαφορετικά για κάποιον που ξεκινά τώρα το παιχνίδι και έχει το περιθώριο να ενσωματώσει τα περισσότερα επεισόδια στην κανονική ροή του παιχνιδιού. Τα περισσότερα από αυτά, άλλωστε, επιχειρούν να προσθέσουν, σταθερά ανεπιτυχώς, σε σημεία της ιστορίας που προηγούνται του τέλους της, με δυο μόλις επεισόδια να κινούνται παραπέρα και ένα μόνο να απαιτεί την ολοκλήρωση της βασικής ιστορίας για να διατεθεί στον παίκτη. Η ιδιαιτερότητα αυτή σας λέει όλα όσα έχει νόημα να ξέρετε για το πόσο σημαντικές αφηγηματικές προσθήκες (δεν) είναι αυτές που φέρνει κάθε DLC.



Βέβαια δεν είναι αυτή η δύναμη του συγκεκριμένου περιεχομένου. Στο Tomb Raider οι τύμβοι ήταν η μικρότερη δυνατή παρένθεση στη ροή του παιχνιδιού. Στο Rise Of The Tomb Raider απέκτησαν μεγαλύτερο ρόλο, επεκτάθηκαν αργότερα, αλλά και πάλι η δράση κρατούσε τα πρωτεία. Στο Shadow Of The Tomb Raider, και με διαφορετική ομάδα ανάπτυξης, βρέθηκε ο κατάλληλος βηματισμός με έμφαση στην εξερεύνηση. Πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η πτυχή πρωτοστατούσε στην κανονική ροή του παιχνιδιού και χαρακτηρίζει και το DLC στο σύνολό του. Υπάρχουν επεισόδια με ελάχιστη δράση που ίσα ίσα προλαβαίνουν να μας θυμήσουν τις αδυναμίες της τεχνητής νοημοσύνης, κάθε επεισόδιο όμως έχει crypt, challenge tomb και platforming. Όχι μόνο. αυτό αλλά τα challenge tombs αποκτούν co-op mode, score και time attack. Τα modes αυτά δεν προσφέρουν πολλά στην πράξη και ο σχεδιασμός των τύμβων σίγουρα δεν είναι ιδανικός για co-op όσο απλά εξυπηρετικός σε τέτοια περίπτωση. Βέβαια, οι ίδιοι οι τύμβοι είναι σταθερά καλοφτιαγμένοι, αν και όχι ιδιαίτερα ή σταθερά απαιτητικοί για τους περισσότερους, πάντα όμως πανέμορφοι και με θεματικές διαφορές που δίνουν φρεσκάδα σε κάθε νέο σταθμό. Άλλοι τύμβοι είναι κλειστοί, άλλοι ανοιχτοί, σε μια περίπτωση η επίδραση του ανέμου στο platforming αναγκάζει τον παίκτη να σκεφτεί διαφορετικά και να προσέξει με τρόπο που δεν έχει συνηθίσει, αλλού έχουμε, νομοτελειακά ίσως, το υγρό στοιχείο να πρωταγωνιστεί. Οι επιπλέον τύμβοι δεν είναι φτωχοί συγγενείς των βασικών αλλά καλοβαλμένο περιεχόμενο ακριβώς του τύπου εκείνου που έδωσε στο Shadow Of The Tomb Raider τον ευχάριστο χαρακτήρα του αλλά και μια πιο περίοπτη θέση στη σκέψη εκείνων που μετά λύπης προσπαθούσαν να διαπιστώσουν πότε θα ξανακερδίσει η σειρά τον ίδιο της τον τίτλο.



Συνολικά, πάντως, όλο το DLC του Shadow Of The Tomb Raider, όσο απολαυστικό κι αν είναι για εκείνους που προτιμούν γρίφους κι εξερεύνηση, δεν πειραματίζεται πραγματικά με τη βασική συνταγή, στην οποία δίνει όγκο χωρίς να πειράζει τη γεύση που μένει τελικά στον ουρανίσκο. Η απορία που μένει είναι για το μέλλον του franchise τώρα που τόσο η Crystal Dynamics όσο και η Eidos Montréal στρέφουν πλήρως την προσοχή τους στο Marvel’s Avengers. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Κάθε επιπλέον challenge tomb είναι ευχάριστη προσθήκη
  • Πολύ όμορφος σχεδιασμός νέων περιοχών
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κατά βάση ανούσιες οι ανταμοιβές
  • Η ιστορία δεν πάει πουθενά σε αυτό το story DLC
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*