* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Sword Art Online: Fatal Bullet Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Dimps

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Namco Bandai Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Sword Art Online: Fatal Bullet Review
Το Sword Art Online: Fatal Bullet είναι το πρώτο third-person shooter RPG της σειράς και από άποψης timeline αποτελεί την άμεση συνέχεια του Hollow Realization. Η σειρά anime συνεχίζεται -όπως και το manga- και τα δικαιώματα μιας σειράς live-action αγοράστηκαν από το Netflix, κάτι που σημαίνει πως η βάση οπαδών του franchise είναι αρκετά μεγάλη ώστε να γίνονται τέτοιες σχετικές επενδύσεις για τον εμπλουτισμό του, οπότε τι ιδανικότερο για να hype-αριστεί το community του SAO από ένα video game που θα βασίζεται στο Gun Gale Online του Phantom Bullet Arc; Σίγουρα, εφόσον στηρίζεται στην Unreal Engine 4 και υπόσχεται τεράστιο και ευρύ κόσμο με γνώριμους και αγαπημένους χαρακτήρες, το νέο entry στη σειρά φαντάζει δώρο στους fans.



Τουλάχιστον αυτό θα ίσχυε αν όλα πήγαιναν καλά, που στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει «αν δινόταν η απαραίτητη προσοχή στο project». Ο ρυθμός του παιχνιδιού είναι και ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του. Στην εισαγωγή ο παίκτης αναλαμβάνει να δημιουργήσει το δικό του avatar και ως newbie εισάγεται στον κόσμο του Gun Gale Online μαζί με τη φίλη του Kureha. Το πρώτο dungeon μαθαίνει στον παίκτη το σύστημα μάχης του παιχνιδιού, το οποίο είναι εύκολο και ιδιαίτερα ικανοποιητικό. Μιλάμε για ένα καλοσχεδιασμένο third-person σύστημα shooting άλλωστε, που χαρακτηρίζεται από συνεχώς γρήγορη δράση και χάρη στις επιλογές που υπάρχουν όσον αφορά στα όπλα -τεράστια ποικιλία, ευρύ customization system και ρυθμίσεις λειτουργίας του κάθε όπλου σύμφωνα με τις προτιμήσεις του παίκτη- θα μπορούσε να αποτελεί μια από τις εξαιρετικές επιλογές του είδους. Όμως με την ολοκλήρωση του dungeon-tutorial, ακολουθούν διάλογοι και εισαγωγή χαρακτήρων (ήδη γνωστών, αλλά και νέων) μέσα από εξαντλητικούς διαλόγους. Υπάρχει φυσικά η δυνατότητα “skip event” που μετά την εισαγωγή και μόνο γλιτώνει στον παίκτη ακόμα και μια ολόκληρη ώρα, όμως μέσα στους αμέτρητους διαλόγους ξεπετάγονται πληροφορίες και οδηγίες που είναι απαραίτητες για τη ζωή και την πρόοδο μέσα στο Gun Gale Online. Εν μέσω των διαλόγων δίνεται και η ευκαιρία στον παίκτη να δώσει μια από δύο διαφορετικές απαντήσεις, οι οποίες όμως συχνά δεν διαφοροποιούνται, πράγμα που μοιάζει περισσότερο με κάτι που τσεκάρει αν ο παίκτης έχει πέσει για ύπνο από τις συζητήσεις ή όχι.



Λίγα missions μετά την έναρξη, στην παρέα του παίκτη και της Kureha έρχεται ένα σπάνιας φύσης AI, το ArFA-sys, το οποίο είναι επίσης πλήρως τροποποιήσιμο και πλέον το παιχνίδι παίζεται με δύο «βοηθούς». Εδώ να σημειωθεί πως δεν υπάρχει αγγλικό voice-over, οπότε αν ο παίκτης δεν μιλά ιαπωνικά, πρέπει να διαβάζει τους υπότιτλους από αυτά που λέγονται μεταξύ των τριών κεντρικών χαρακτήρων ακόμα και κατά τη διάρκεια έντονων μαχών. Πράγμα που πρακτικά αποκλείεται. Επίσης, η συντροφιά των Kureha και ArFA-sys στον παίκτη αποτελεί τις περισσότερες φορές τροχοπέδη αντί βοήθειας, αφού η νοημοσύνη τους είναι ανέκδοτο και μπορεί να καταλήξουν νεκροί μέχρι και 5 φορές σε μια μάχη ισάριθμων λεπτών. Μεταξύ των τριών υπάρχει η δυνατότητα για revive, κάτι που είναι μέχρι και υποχρεωτικό, αφού ο παίκτης δεν μπορεί να κάνει restore το HP του από μόνος του, εκτός και αν αγοράσει το απαραίτητο gadget.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Sword Art Online: Fatal Bullet Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity