Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Council Episode 4: Burning Bridges Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Big Bad Wolf

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Focus Home Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Council
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.thecouncil-game.com/en FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Η κριτική του Κωνσταντίνου Καλκάνη για το The Council Episode 4: Burning Bridges, το νέο episodic game της Big Bad Wolf και της Focus Home Interactive.

Το The Council μέχρι στιγμής έχει προσφέρει μία αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα εμπειρία, ιδιαίτερα με τις νέες ιδέες που έχει εισάγει στο μάλλον κουρασμένο είδος των episodic adventures. Ο δρόμος σίγουρα δεν ήταν ομαλός μέχρι στιγμής και παράγοντες όπως η παραγωγή και το ίδιο το μέγεθος του εγχειρήματος που ανέλαβε η Big Bad Wolf έχουν αποκαλύψει πολλά ατοπήματα. Αλλά με τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάθε επεισόδιο του The Council κατάφερνε να κρατήσει τους παίκτες σε εγρήγορση και να τους κάνει να ανυπομονούν για το επόμενο κεφάλαιο. Αυτό μάλλον σταματάει με το Burning Bridges. Και να γιατί:


SPOILERS

Στο τέλος του τρίτου επεισοδίου, ο Louis καταφέρνει να ανοίξει την είσοδο στο υπόγειο της έπαυλης, αφότου έχει βρει την μητέρα του, η οποία του αποκαλύπτει ότι ο λόρδος Mortimer δεν είναι αυτό που φαίνεται. Για την ακρίβεια, ο Mortimer είναι δαίμονας, που ζει αιώνια και καταφέρνει να βρίσκεται πάντα στο παρασκήνιο, επηρεάζοντας όλες τις μεγάλες εξελίξεις του ανθρώπινου είδους, μέσω των διασυνδέσεών του με βασιλιάδες και κάθε είδους φιγούρα εξουσίας. Είναι στο χέρι του Louis να σταματήσει τη δράση του Mortimer και να βάλει ένα τέλος σε όλην αυτήν τη μυστική χειραγώγηση που λαμβάνει χώρα όλα αυτά τα χρόνια.

SPOILERS

Το πρόβλημα με την ιστορία και την πλοκή του The Council εμφανίστηκε στο τέλος του προηγούμενου επεισοδίου και εδώ απλά…απογειώνεται. Αυτό γιατί πολύ γρήγορα οι παίκτες γίνονται μάρτυρες μιας πολύ σημαντικής εξέλιξης που αφορά στον ίδιο τον πρωταγωνιστή, κάτι που αυτόματα κάνει σχεδόν οτιδήποτε έχει λάβει χώρα μέχρι στιγμής να είναι πρακτικά άνευ σημασίας. Δεν σταματάει εκεί όμως. Αυτόματα, πολλά από τα ιστορικά πρόσωπα που έχουν εμφανιστεί μέχρι στιγμής επίσης δεν έχουν πλέον κανένα βάρος, ενώ τα όποια νήματα αφορούν αυτούς δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον. Το γεγονός δε ότι ο τίτλος συνεχίζει να τα ακολουθεί κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Πόσο μάλλον όταν ο ίδιος δεν δίνει την παραμικρή βαρύτητα, σαν να ξέρουν οι ίδιοι οι δημιουργοί τι ακριβώς έθεσαν σε λειτουργία και απλά να προσπαθούν να «κλείσουν ταμείο» στα γρήγορα.



Στα τρία quests οι -πρακτικά- δύο γρίφοι δεν θα προβληματίσουν ιδιαίτερα αυτούς που είναι παρατηρητικοί, με τον έναν από αυτούς πάντως να είναι από τους πιο ενδιαφέροντες που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής στη σειρά. Οι αντιπαραθέσεις βρίσκονται απλά και μόνο για τα προαναφερθέντα «κλεισίματα» και ουσιαστικά λειτουργούν ως fillers. Ευχάριστο είναι το γεγονός ότι οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής στο χαρακτήρα έχουν δώσει μια σχετική ελευθερία στους παίκτες να επιλέξουν σχεδόν όποιο παρακλάδι θέλουν στις απαντήσεις τους, αφού το κόστος σε πόντους δεν είναι τόσο μεγάλο πλέον. Τέλος, με την αποκάλυψη που έχει γίνει ο Louis αποκτά και καινούριες ικανότητες, αυτές όμως πρακτικά υπάρχουν για να «προχωρήσει» η ιστορία.



Στον τεχνικό τομέα τα πράγματα συνεχίζουν να ακολουθούν καθοδική πορεία, με τα bugs και τα glitches να είναι περισσότερα από ποτέ, κάτι που σαφώς προκαλεί εκνευρισμό και αν μη τι άλλο αφαιρεί πολλούς πόντους από την ατμόσφαιρα. Οι χαρακτήρες μιλούν και πολλές φορές δεν κουνιούνται τα χείλη τους, το clipping δίνει και παίρνει, και φυσικά οι ερμηνείες παραμένουν ατυχείς, στις περισσότερες περιπτώσεις. Η φιλοδοξία της ομάδας ανάπτυξης είναι εμφανής, αλλά φαίνεται πως η πίεση για την κυκλοφορία κάθε επόμενου επεισοδίου είναι μεγαλύτερη απ’ όση μπορεί να διαχειριστεί.



Το προτελευταίο επεισόδιο του The Council μπορεί να μην είναι το πιο αδύναμο της σεζόν, αλλά παρά τις όποιες σημαντικές αποκαλύψεις, είναι κοντά στο χαρακτηρισμό. Κανείς μπορεί να καταλάβει τι είχε στο μυαλό της η ομάδα της Big Bad Wolf, αλλά στην πράξη φαίνεται πως δεν γνώριζε πώς ακριβώς να το «προχωρήσει» και πώς να μπουν όλα τα κομμάτια στη θέση τους. Όσοι έχουν ασχοληθεί μέχρι στιγμής σίγουρα θα περιμένουν να δουν τι γίνεται στο τέλος, αλλά δεν μπορούν παρά να μείνουν με την αίσθηση ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί με πολύ, πολύ καλύτερο τρόπο. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*