Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Devolo Magic 1 Starter Kit - Οι διαγωνισμοί με δώρα gadgets συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε το Devolo Magic 2 WiFi Starter Kit. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Wizards: Enhanced Edition Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Carbon Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Μαγεία, μεσαιωνικό περιβάλλον, goblins, trolls, δράκοι, ξόρκια με τη κίνηση των χεριών, αφηγητής με βρετανική προφορά - όλα αυτά αποτελούν τη βάση του The Wizards: Enhanced Edition. Στοιχεία, που αφήνουν υποσχέσεις για τίτλο που θα προσφέρει στους κατόχους του PSVR μια μοναδική εμπειρία. Στα χαρτιά, αυτά τα στοιχεία δείχνουν υπέροχα, ειδικά όταν μιλάμε για ένα φανταστικό κόσμο τύπου «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών». Από την ιδέα και τη περιγραφή βέβαια, μέχρι την πλήρη υλοποίηση ενός VR concept, ο δρόμος συνήθως είναι μακρύς και οι περισσότεροι developers μένουν αρκετές φορές χαμένοι κάπου στη μέση αυτής της διαδρομής.



H Carbon Studio φαίνεται όμως να είχε από την αρχή ξεκάθαρο πλάνο για το που θέλει να οδηγήσει τους χρήστες με το παιχνίδι αυτό, κάτι που επιβεβαίωσαν πέρσι και οι περισσότεροι χρήστες στο Steam. Η μεταφορά του The Wizards: Enhanced Edition στο PlayStation 4 και το PSVR ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, γιατί, πολύ απλά, αυτοί είναι οι τίτλοι με τους οποίους χρειάζονται για την προώθηση του VR gaming, ανεξαρτήτως πλατφόρμας. Οι developers πάντρεψαν με εξαιρετικό τρόπο το χειρισμό των PS Move controller με την ιδέα του μάγου που εξαπολύει ξόρκια με την κίνηση των χεριών. Ο χειρισμός είναι εύκολος και άμεσος, με το παιχνίδι να αποκαλύπτει σταδιακά τα ξόρκια με τη πάροδο του χρόνου. Όσο προχωράει ο χρήστης στα πρώτα επίπεδα, τόσο περισσότερα spells προστίθενται στο άτυπο spellbook του. Ακριβώς επειδή κάθε ξόρκι απαιτεί τη δική του, μοναδική κίνηση με τα χέρια, η σταδιακή αποκάλυψή τους, σε συνδυασμό με τη σταδιακή αύξηση της δυσκολίας, ήταν κάτι που μας άρεσε πολύ. Αυτός ο σωστός ρυθμός είναι που δημιουργεί μια βάση, ώστε να μην πελαγώσει και ο πλέον αρχάριος παίκτης όταν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει και να επιλέξει ανάμεσα σε όλα τα ξόρκια με πραγματικές κινήσεις του σώματος όταν μάχεται κόντρα σε αρκετούς εχθρούς.



Εκεί που μας τα χαλάει λίγο είναι στη γενικότερη ισορροπία των spells, μιας και κάποιες τακτικές και συνδυασμοί υπερτερούν απέναντι στα υπόλοιπα ξόρκια. Με μία συγκεκριμένη κίνηση με το αριστερό χέρι δημιουργείται μαγική ασπίδα, ενώ με μία επίσης απλή κίνηση με το δεξί χέρι δημιουργείται fireball. Κάπως έτσι στηριζόμαστε στις δύσκολες στιγμές σε μια ιδιαίτερα ασφαλή τακτική που συνδυάζει την άμυνα με την επίθεση. Κάτι που, ειδικά για όσους θα κυνηγούν σκορ, θα αποτελέσει μονόδρομο ώστε να μπορούν να αμύνονται σε projectiles που πετούν οι εχθροί από υπερυψωμένα επίπεδα και παράλληλα να καίνε τα μικρά goblins που ενοχλούν με τις γρήγορες, κοντινές επιθέσεις τους. Από την άλλη, για εκείνους που θέλουν να το «ζήσουν» ως άλλοι Gandalf ή Merlin, θα απολαύσουν την απλότητα του να δημιουργούν ένα τόξο από πάγο για ή arcane missiles για επιθέσεις εξ αποστάσεως, τα οποία τα εξαπολύονται προς πολλαπλούς στόχους με εξαιρετικά διασκεδαστικό τρόπο. Μας έκανε μάλιστα θετικότατη εντύπωση, το πόσο άριστα και ομαλά λειτουργούν οι κινήσεις ακόμη και όταν πρέπει να χρησιμοποιούμε με γρήγορες εναλλαγές τα πιο πολύπλοκα spells σε μεγάλες μάχες.



Μέσα στα settings υπάρχουν αρκετές επιλογές σε ότι αφορά το χειρισμό (αριστερό ή δεξί χέρι ως βασικό, teleport με το δεξί controller, manual βάδισμα με το αριστερό χειριστήριο ή και τα δύο μαζί) και τον οπτικό τομέα (ταχύτητα και είδος κίνησης κεφαλιού/κάμερας για την αντιμετώπιση motion sickness). Το μόνο θέμα που υπάρχει με το μενού είναι το ίδιο το μενού, το οποίο πολλές φορές μπορεί να εμφανιστεί εκεί που δεν πρέπει, επειδή κάτι άλλο το «καλύπτει», με αποτέλεσμα να πρέπει να κοιτάξουμε αλλού πριν το ξανακαλέσουμε. Σχετικά με το χειρισμό πρέπει να αναφερθεί και το γεγονός ότι στα πρώτα λεπτά κόντεψαν να μας σπάσουν τα νεύρα εξαιτίας των πάμπολλων προβλημάτων με το tracking των PS Move. Είτε με το δεξί, είτε με το αριστερό χειριστήριο, υπήρχε θέμα, με αποτέλεσμα να το «χάνουμε» συνεχώς από την οθόνη μας. Με το που βρήκαμε τη σωστή θέση για τη κάμερα και με το που παίξαμε λίγο με τις ρυθμίσεις (σημαντική μείωση των height settings), δεν ξαναχάσαμε τα χειριστήρια για τις επόμενες ώρες, εκτός από μια-δυο φορές πάνω σε υπερβολικά έντονες μάχες. Οι κλασικές μάχες τις οποίες τις ξεκινάμε στο σαλόνι και όταν τις ολοκληρώσουμε έχεις βρεθεί στην … κουζίνα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!