Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

V-Rally 4 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    BigBen Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • V-Rally 4
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://vrallygame.com/en FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
*
Η σειρά V-Rally είχε γράψει τη δική της ιστορία στον κόσμο των racing games, με τις κυκλοφορίες των τίτλων στις αρχές του 21ου αιώνα να προσελκύουν αρκετό κόσμο. Αυτήν την κληρονομία κλήθηκε να διαχειριστεί η Bigben Interactive, η οποία μετά από σχεδόν 20 χρόνια αναβίωσε το όνομα κι ανέθεσε στην Kylotonn Games τη δημιουργία του V-Rally 4.



Το εν λόγω studio είναι πίσω κι από τη σειρά παιχνιδιών του WRC, οπότε σε πρώτη ματιά τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού μοιάζουν αρκετά. Καταρχάς το εναρκτήριο κι αρκετά βοηθητικό tutorial, που εισαγάγει τον παίκτη στα επιμέρους πρωταθλήματα που αποτελούν το βασικό κομμάτι του τίτλου και διαμορφώνει τις ρυθμίσεις δυσκολίας του παίκτη, έχει μεταφερθεί αυτούσιο και στο V-Rally 4. Ακόμη, το στιλ με το οποίο έχουν σχεδιαστεί τα επιμέρους μενού και γενικώς το interface του παιχνιδιού, θα μοιάζει εντελώς οικείο σε όσους έχουν πιάσει στα χέρια τους τους τίτλους των 2 σειρών. Εκεί κάπου τελειώνουν οι ομοιότητες καθώς, σύμφωνα με τους δημιουργούς, η σημαντικότερη διαφορά βρίσκεται όταν ο παίκτης κληθεί να οδηγήσει τα αυτοκίνητα του παιχνιδιού. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες κυκλοφορίες της Kylotonn, το V-Rally 4 στοχεύει περισσότερο σε ένα πιο διασκεδαστικό (arcade) μοντέλο χειρισμού κι όχι απόλυτα στην προσομοίωση. Και πράγματι μετά τις πρώτες ώρες ενασχόλησης γίνεται αντιληπτό, τόσο από την οδήγηση όσο κι από την ατμόσφαιρα που υπάρχει, πως ο στόχος έχει επιτευχθεί.



Ο χειρισμός των 54 διαθέσιμων αυτοκινήτων και των 15 ειδικών οχημάτων (buggies, extremes, ATVs) είναι αρκετά εύκολος και δίνει στον παίκτη την ευκαιρία να οδηγήσει με άνεση ακόμη και τα σύγχρονα τέρατα ιπποδύναμης και τεχνολογίας του παγκοσμίου πρωταθλήματος. H αίσθηση της ταχύτητας είναι ικανή να ανεβάσει την αδρεναλίνη, ενώ ο άρτιος ηχητικός τομέας λειτουργεί εξαιρετικά και κάνει κάθε αυτοκίνητο να μοιάζει διαφορετικό. Όμως, το δυνατό στοιχείο του τίτλου, εκτός από το πλούσιο ρόστερ αυτοκινήτων, είναι η πληθώρα του τύπου των αγώνων που υπάρχουν. Από τις κλασικές διαδρομές των αγώνων rally και των αναβάσεων, στους αγώνες σε κλειστά σιρκουί, οι επιλογές που υπάρχουν είναι πάρα πολλές και δίνουν ένα αξιοσημείωτο βάθος, που δύσκολα θα βρει κανείς ακόμη και στα ποιοτικότερα racing games της γενιάς.



Κάθε μία από τις συνολικά 5 υποκατηγορίες αγώνων έχει και τις αντίστοιχες διαδρομές, οι οποίες σε συμφωνία με το υπόλοιπο του τίτλου δεν είναι απαιτητικές και περιλαμβάνουν από γρήγορα περάσματα στην υποσαχάριο Αφρική, μέχρι κλειστές στροφές σε ένα αμαξοστάσιο παλαιών τρένων στη Σιβηρία. Παρόλα αυτά, μετά από λίγη ώρα παιχνιδιού διαπιστώνεται ότι κάθε τοποθεσία διαθέτει μια διαδρομή περίπου 20 χιλιομέτρων, τα κομμάτια της οποίας αποτελούν τις επιμέρους «ειδικές» διαδρομές. Ως αποτέλεσμα, το αίσθημα της επανάληψης είναι συχνό και σε περιπτώσεις αρκετά εκνευριστικό, αφού ο παίκτης καλείται να περάσει ξανά και ξανά από τα ίδια μέρη.
Εκεί όμως που γίνεται αντιληπτό πως στον τίτλο υπάρχουν σοβαρά θέματα, είναι με το σύστημα ζημιών. Όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της πορείας του και βρεθεί εκτός διαδρομής, πραγματικά τα πάντα είναι πιθανά. Τα physics είναι πρακτικά ανύπαρκτα, καθώς το μικρότερο στοιχείο (π.χ. ένα παρτέρι με λουλούδια), μπορεί να προκαλέσει σημαντική ζημιά, τη στιγμή που ένα πολύ μεγαλύτερο (π.χ. ένας τεράστιος βράχος) μπορεί να δράσει σαν τραμπολίνο και να επαναφέρει χωρίς πολλά-πολλά το αυτοκίνητο στη σωστή θέση.



Μπορεί αισθητικά ο τίτλος να μην είναι κακός, κάθε άλλο μάλιστα, όμως τα τεχνικά προβλήματα είναι συνεχόμενα και καταστρέφουν κάθε καλή εντύπωση που μπορεί να αφήσει το V-Rally 4. Χρονόμετρα που δεν σταματάνε ποτέ και χρόνοι φόρτωσης που μοιάζουν, και σε περιπτώσεις είναι, ατελείωτοι είναι μόνο η αρχή για έναν άκρως προβληματικό τομέα. Αποκορύφωμα είναι η ανισόρροπη (πρακτικά broken) τεχνητή νοημοσύνη. Οι χρόνοι τους οποίους γράφουν οι εκάστοτε αντίπαλοι είναι μάλλον τυχαίοι και στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι είτε πολύ πιο γρήγοροι, είτε πολύ πιο αργοί από τους χρόνους του παίκτη. Από εκεί και πέρα, το κύριο μέρος του παιχνιδιού ολοκληρώνεται από το απλό, σύντομο και μάλλον διαδικαστικό V-Rally Mode, στο οποίο ο παίκτης καλείται να πάρει μέρος σε μια σειρά από αγώνες όλων των κατηγοριών ώστε να ανακηρυχθεί πρωταθλητής, ενώ στο απώτερο μέλλον αναμένεται να προστεθεί και multiplayer mode, χωρίς να έχουν δοθεί περαιτέρω λεπτομέρειες.



Συνοπτικά, το V-Rally 4 έχει κάποια δυνατά στοιχεία, όπως οι πολλές επιλογές σε αυτοκίνητα και κατηγορίες αγώνων. Όμως, είτε λόγω βιασύνης, είτε λόγω αδυναμίας, τα πολλαπλά κι άκρως απαράδεκτα προβλήματα που υπάρχουν στον τίτλο αφαιρούν κάθε πιθανή κουβέντα για έναν τίτλο που μπορεί να δώσει στιγμές διασκέδασης. Ειδικά σε μία κατηγορία που υπάρχουν τίτλοι όπως αυτοί της σειράς Dirt, που μπορούν να αποδώσουν πολύ καλύτερα τα όσα επεδίωκε η Kylotonn Games, το τελικό αποτέλεσμα περνάει μάλλον αδιάφορο. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πλούσιο ρόστερ αυτοκινήτων και πληθώρα αγώνων που δίνουν σημαντική διάρκεια στον τίτλο
  • Ικανοποιητικός οπτικός κι ακουστικός τομέας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απαράδεκτο damage system
  • Πολλά τεχνικά προβλήματα, με αποκορύφωμα το απαράδεκτο ΑΙ
  • Αίσθηση επανάληψης με τις διαδρομές και τους αγώνες να ανακυκλώνονται διαρκώς
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*