Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WRC 8 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kylotonn

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    BigBen Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WRC 8
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.wrcthegame.com/en FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    8

    ENTERNITY SCORE
*
Παρότι τα λάθη δεν λείπουν, το WRC 8 είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό videogame και αξίζει να του ρίξετε μια ματιά. Περισσότερα στο αναλυτικό μας review!

Η περίοδος των ετήσιων κυκλοφοριών για τα αθλητικά video games συνεχίζεται με την ομάδα της Kylotonn να παίρνει τη σειρά της για την κυκλοφορία του όγδοου μέρους της επίσημης σειράς που ασχολείται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το WRC 8 είναι η φετινή έκδοση, η οποία έχει παρουσιαστεί από τους δημιουργούς του ως μια από τις πληρέστερες και πιο ρεαλιστικές προτάσεις στην αγορά. Ειδικά όταν στην ίδια αγορά κυριαρχούν οι τίτλοι της Codemasters, η στροφή αυτή μοιάζει με σοβαρό ατόπημα, όμως φέτος κάτι φαίνεται να έχει αλλάξει σημαντικά.




Στην περσινή έκδοση του τίτλου είχαμε αναφέρει την καλύτερη προσπάθεια των ανθρώπων της Kylotonn, τονίζοντας πως, για να αποτελέσει μια σοβαρή πρόταση στο χώρο, θα πρέπει να ξεφύγει από την απλή παρουσία των επίσημων ομάδων, οδηγών κι αγώνων του WRC, να δώσει κάτι το διαφορετικό στους παίκτες. Και, πράγματι, αυτή η αίσθηση αρχίζει να επικρατεί από πολύ νωρίς στην ενασχόληση με τον τίτλο. Τα μενού είναι πολύ πιο λειτουργικά, το αρχικό tutorial είναι πολύ πιο επεξηγηματικό και όλες οι λειτουργίες του παιχνιδιού είναι διαθέσιμες από την αρχή. Φυσικά, όπως στη συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων του είδους, το WRC 8 περιλαμβάνει τα κλασικά modes. Η δυνατότητα συμμετοχής σε ειδική διαδρομή, σε rally ή ακόμη και σε ένα από τα τρία επίσημα πρωταθλήματα περιλαμβάνονται στο βασικό κομμάτι της καριέρας. Εκεί βρισκόμαστε στο κεντρικό μέρος του παιχνιδιού, αυτό που αποτελεί τον κορμό και το βασικό τομέα ενασχόλησης. Ξεκινώντας από την τρίτη κατηγορία, ο παίκτης καλείται όχι μόνο να κερδίσει κάθε αγώνα στον οποίο λαμβάνει μέρος, αλλά, ταυτόχρονα, να κάνει δοκιμές για να βελτιώσει το αυτοκίνητο, να διατηρήσει σε καλό επίπεδο τα οικονομικά της ομάδας του και να προσλάβει τους καλύτερους μηχανικούς για να πλαισιώσει ένα σύνολο που θα τον φέρει στην κορυφή. Παράλληλα, μπορεί να συμμετάσχει σε ξεχωριστά events, όπου θα προσπαθήσει να βελτιώσει τις σχέσεις του με τις ομάδες των μεγαλύτερων κατηγοριών ή θα λάβει μέρος σε αγώνες με ιστορικά αυτοκίνητα. Η επιτυχία στο συνδυασμό των αγώνων πρωταθλήματος και των υπόλοιπων events θα φέρει, εκτός από χρήματα, και προτάσεις από τις μεγαλύτερες ομάδες, πόντους εμπειρίας, τους οποίους θα μπορεί να διαθέσει ο παίκτης για να βελτιώσει κάθε μέρος της ομάδας, και διάφορα ξεχωριστά perks που ξεκλειδώνουν νέες δυνατότητες κατά τη διάρκεια των αγώνων.



Συνολικά, σε αυτό το κομμάτι, η ανάπτυξη του παιχνιδιού σε σχέση με τους προκατόχους του είναι γιγαντιαία. Πλέον κάθε χαμένος αγώνας είναι πλήγμα και κάθε κερδισμένη θέση δίνει πολλά παραπάνω από την καλή ψυχολογία. Ο ρεαλισμός είναι σημαντικά εξελιγμένος και δίνει για πρώτη φορά στους παίκτες να αντιληφθούν ολοκληρωμένα τη ζωή ενός οδηγού αγώνων ράλι. Το γεγονός μάλιστα πως όλο αυτό γίνεται με τα επίσημα αυτοκίνητα του WRC ολοκληρώνει μια πρόταση που δεν έχει προηγούμενο στην αγορά. Βέβαια, το πιο βασικό μέρος σε κάθε παιχνίδι racing είναι το τι γίνεται όταν τα μενού σβήνουν και ξεκινάει η δράση. Η εξέλιξη είναι εμφανής και σε αυτόν τον τομέα, καθώς ο χειρισμός κάθε αυτοκινήτου είναι μοναδικός και με τις 2 έννοιες του όρου. Κάθε ένα από τα διαθέσιμα μοντέλα έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, τα οποία περνούν απόλυτα στις διαδρομές και η συμπεριφορά αλλάζει πειστικά σε άσφαλτο, χώμα, πάγο και βροχή μεταξύ άλλων. Επίσης, ο παίκτης μπορεί να διαμορφώσει το στιλ οδήγησης του, είτε αυτό είναι επιθετικό, είτε πιο ασφαλές, χωρίς το παιχνίδι να βλάψει κάποιο από αυτά. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ιδανικά κι αφήνει εξαιρετική αίσθηση της ταχύτητας, ακόμη και με το χειριστήριο, και αγγίζει την ιδεατή ισορροπία μεταξύ προσομοίωσης και διασκέδασης, που είναι αρκετά δυσεύρετη στις περισσότερες αντίστοιχες κυκλοφορίες.



Όλα αυτά, βέβαια, όσο το αυτοκίνητο παραμένει μέσα στα όρια της διαδρομής, καθώς το παραμικρό λάθος είναι ασυγχώρητο και, δυστυχώς, όχι μόνο λόγω δυσκολίας. Η φυσική λειτουργεί μόνο μέχρι κάποια όρια κι όταν έστω ένα μέρος του αυτοκινήτου βρεθεί έξω από αυτά, οι κανόνες της σταματούν να ισχύουν και το αποτέλεσμα είναι από αστείο έως εκνευριστικό. Ταυτόχρονα, η απουσία κάθε μορφής rewind κι ο περιορισμένος αριθμός επανάληψης κάθε διαδρομής κάνουν την όλη διαδικασία αρκετά αλλοπρόσαλλη. Κάπως έτσι περιορίζεται το θετικό ότι στο παιχνίδι και φέτος υπάρχουν κανονικές διαδρομές που απαρτίζουν στην πραγματικότητα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Από τη θρυλική Col de Turini στο Μόντε Κάρλο, την Myherin στην Ουαλία και την El Condor στην Αργεντινή, κάθε παίκτης είναι σε θέση να αγωνιστεί σε μερικές από τις σπουδαιότερες αγωνιστικές διαδρομές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε αυτό όμως υπάρχουν και 2 κενά που παραμένουν από το περσινό παιχνίδι. Αρχικά, κάθε ράλι έχει μόνο 4 ειδικές, οι οποίες είναι ελάχιστες σε αριθμό, ενώ το γεγονός πως υπάρχουν δαιδαλώδεις διαδρομές που φτάνουν ακόμη και τα 44 χιλιόμετρα κι απαιτούν οδήγηση μισής και πλέον ώρας κάνει την ολοκλήρωση μερικών από τα ράλι πραγματικά ανέφικτη.



Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στο οπτικοακουστικό μέρος του παιχνιδιού, το οποίο παραμένει το πιο δυνατό χαρτί που έχει να παρουσιάσει ο τίτλος. Παρότι τα γραφικά δεν είναι σπουδαία και οι πτώσεις στο frame rate είναι συνεχείς όταν ανεβαίνει πολύ η ταχύτητα, κάθε ράλι έχει αποτυπωθεί απόλυτα ρεαλιστικά. Τα τοπία είναι πανέμορφα και χαρακτηριστικά της κάθε χώρας όπου διεξάγεται ο αγώνας, ενώ όταν ξεκινάει η βροχή το οπτικό αποτέλεσμα είναι αψεγάδιαστο και παραδόξως τα προβλήματα είναι πολύ λιγότερα. Τρομερή δουλειά έχει γίνει και με τη μίξη του ήχου, αφού κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του ακριβή ήχο από τον κινητήρα και το τούρμπο του, ενώ οι κρίσιμες οδηγίες από το συνοδηγό είναι πεντακάθαρες κι απολύτως ακριβείς.



Συνοπτικά, στην Kylotonn έδειξαν με το WRC 8 ότι όλη η προσπάθεια που έγινε τα προηγούμενα χρόνια, παρότι δεν ήταν ικανοποιητική, κατάφερε να θέσει τις βάσεις για ένα πραγματικά ξεχωριστό αποτέλεσμα. Παρότι τα λάθη δεν λείπουν και πολλές φορές είναι εκνευριστικά, δεν τίθεται θέμα ως προς το ότι πρόκειται για την κορυφαία κυκλοφορία της σειράς και καταφέρνει να ανταγωνιστεί στα ίσια και σε πολλά σημεία να είναι καλύτερη από τους πιο δημοφιλείς και ποιοτικούς τίτλους της κατηγορίας. 
EDITOR’S CHOICE

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Τρομερός οπτικοακουστικός τομέας
  • Ανεπτυγμένο και ρεαλιστικό career mode
  • Βελτιωμένο μοντέλο χειρισμού
  • Πραγματικές ειδικές WRC και πληθώρα από events
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Αρκετά μικρά και εκνευριστικά bugs
  • Απουσία rewind σε ένα δύσκολο παιχνίδι
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*