Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WWE 2K19 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Yuke's

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WWE 2K19
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://wwe.2k.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Άλλη μια χρονιά, άλλος ένας τίτλος WWE 2K. Άραγε αξίζει το WWE 2K19; Η απάντηση στο αναλυτικό μας review.

Νέο έτος σημαίνει και νέα προσθήκη στη σειρά WWE της 2Κ. Η αλήθεια είναι ότι το περσινό παιχνίδι θα μείνει στην ιστορία. Όχι για την υψηλή του ποιότητα, αλλά ως μακράν το χειρότερο της σειράς. Τραγικότερη όλων η έκδοση για το Nintendo Switch. Δεν ξέρουμε αν πρέπει να πανηγυρίζουμε ή όχι. Όχι πως το φετινό παιχνίδι δεν έχει τα θεματά του, αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχει ο ωκεανός από bugs και glitches του WWE 2K18. Ευτυχώς φέτος δεν θα σας βγούνε τα μάτια, δεν θα τσαντιστείτε επειδή ο διαιτητής δεν έπεσε ποτέ να μετρήσει για το pin, δεν θα απορήσετε γιατί ο μαχητής σας παρέμεινε καθιστός στον αέρα και πολλά άλλα κωμικά που αναγκάστηκαν να βιώσουν όσοι έβγαλαν πέρυσι από την τσέπη τους το απαιτούμενο ποσό για να απολαύσουν υποτίθεται δράση και θέαμα. Κρίμα πάντως γιατί φτάσαμε σε σημείο για πανηγυρισμούς όταν τηρούνται τα αυτονόητα, δηλαδή η παράδοση ενός προϊόντος με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.




Ξεκινώντας το παιχνίδι, καλού κακού έχετε κοντά σας ένα ζευγάρι γυαλιά. Είναι τόσο έντονο το λευκό που έχει επιλέξει η ομάδα ανάπτυξης για τα μενού, που λόγω υπερβολικής έκθεσης, ενδέχεται να αποκτήσετε τη δική σας γωνία σε κοντινή πλατεία, με γυαλιά ηλίου και μπαστούνι. Από την άλλη, η σημασία που δίνεται στην όλη παρουσίαση απλά φθίνει κατακόρυφα χρόνο με το χρόνο. Με μια πρώτη ματιά κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει ότι πρόκειται για show. Είναι τέτοια η επίδραση του δωρικού ρυθμού στα μενού, που δεν θα ήταν υπερβολικό κάποιος που δεν έχει και μεγάλη σχέση με το θέμα να νομίζει ότι έχει μπροστά του εμπορική εφαρμογή. Καλά που υπάρχουν φιγούρες μαχητών και έτσι το τοπίο δεν παραμένει ασαφές για πολλή ώρα.
Κρίμα πάντως γιατί φτάσαμε σε σημείο για πανηγυρισμούς όταν τηρούνται τα αυτονόητα, δηλαδή η παράδοση στο αγοραστικό κοινό ενός προϊόντος με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.
Τα animations έχουν βελτιωθεί. Καμία σχέση με το παρελθόν που το simulation της κίνησης ανθρώπων έμοιαζε περισσότερο με κινήσεις robot. Η γενική εντύπωση που μένει είναι ότι τα γραφικά είναι ένα κλικ ανώτερα ποιοτικά σε σχέση με την προηγούμενη κυκλοφορία. Όμως σε αρκετά μοντέλα κάπου έχει χαθεί η μπάλα με τις λεπτομέρειες των προσώπων και το αποτέλεσμα είναι κάτω του μετρίου. Κι εκεί που υπάρχει αρκετός δρόμος να διανυθεί είναι η παρουσίαση των αρένων αλλά και ο σχολιασμός που δεν βοηθάει στο να δημιουργηθεί η αίσθηση ότι πρόκειται για ένα φαντασμαγορικό θέαμα. Επιπλέον, αν ψάχνετε για οδηγίες για τους μηχανισμούς του gameplay, οι όποιες γραπτές οδηγίες δεν φτάνουν, εφόσον δεν υπάρχει η αντίστοιχη πρακτική εξάσκηση.



Η έλλειψη καθοδήγησης επηρεάζει αρνητικά και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό σημαντικά game modes. Ναι μεν καλογραμμένο και με ανατροπές το σενάριο του φετινού career mode, όμως τι γίνεται με τις διάφορες ειδικές κινήσεις που οι παίκτες καλούνται να εκτελέσουν; Ωραία, να ρίξει κάποιος τον αντίπαλο πάνω στη σιδερένια ράμπα εισόδου στο ρινγκ, αλλά πως γίνεται αυτό ώστε οι παίκτες να μην χάσουν την όποια υπομονή τους δοκιμάζοντας; Το ίδιο ισχύει και για το 2Κ Showcase. Κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη η επιστροφή του. Βάζει τους παίκτες ακόμα περισσότερο στον κόσμο της ιστορίας του WWE και φέτος το τιμώμενο πρόσωπο είναι ο Daniel Bryant. Μέσα από μια σειρά που χωρίζεται σε επεισόδια, οι παίκτες θα βιώσουν μερικές από τις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας του. Κάθε φορά πρέπει να επιτευχθούν συγκεκριμένοι στόχοι, που έχουν να κάνουν και με την εκτέλεση συγκεκριμένων κινήσεων. Πως όμως; Χωρίς κάποιο tutorial;



Παιδικές ασθένειες σε θέματα ισορροπίας συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους και φέτος. Για την επίτευξη νίκης με pinfall, ο αντίπαλος όχι απλά πρέπει να έχει ξυλοφορτωθεί όσο δεν πάει, αλλά ακόμα και στο πιο εύκολο επίπεδο θα σας ξεφύγει πρώτα 5-10 φορές από pins. Στις λαβές υποταγής, ακόμα χειρότερα τα πράγματα. Αν επιλέξετε αυτές να εκτελούνται μέσω mini game, καλύτερα αφήστε την όλη προσπάθεια εξ αρχής. Ο αντίπαλος έχει τη νίκη στο τσεπάκι του. Όχι ότι με τη μέθοδο των μοχλών θα καταφέρετε κάτι καλύτερο. Τα ίδια και χειρότερα. Μετά η 2K μιλάει για simulation και όχι για arcade. Συν ότι το αντίθετο δεν ισχύει. Η παραμικρή απροσεξία μπορεί να σας στοιχίσει τη νίκη, ακόμα και στα πρώτα δευτερόλεπτα της αναμέτρησης.
Αλήθεια, ποιος θέλει να χαλάει το χρόνο του παίζοντας με sliders για να βρει την σωστή ισορροπία; Αλήθεια γίνονται δοκιμές ή αυτό μεταφέρεται στους παίκτες; Αυτά τα άσχημα έχουν οι ετήσιες κυκλοφορίες και η βιασύνη να προλάβει κανείς τις ημερομηνίες παράδοσης. Κι έχοντας πιάσει την γκρίνια για τα αρνητικά, άραγε ποιος φωστήρας είχε την ιδέα η κάμερα στα steel cage matches να βρίσκεται εκτός κλουβιού; Το πρόβλημα δεν είναι απλά ότι το πλέγμα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, είναι και το σημείο που ενώνεται το πάνω με το κάτω μέρος του κλουβιού που αναβοσβήνει συνεχώς. Είναι δυνατό κάτι τόσο φανερό να ξέφυγε της προσοχής όλων; Επιπλέον, όταν πρόκειται για αγώνα όπου μετέχουν περισσότεροι από δυο αθλητές, η αλλαγή του focus από τον ένα στον άλλο είναι τόσο κακομελετημένη που, συνήθως, αντί να χτυπάτε τον αντίπαλο που θέλετε, όχι μόνο θα βαράτε στον αέρα, αλλά αυτή η έλλειψη συγκέντρωσης θα σας καταστήσει εύκολο θύμα.



Όπως κάθε χρόνο, διαφημίζεται η πληρότητα του roster. Δεν θα τη χαρακτηρίζαμε ακριβώς πληρότητα, αλλά πληθυσμιακή έκρηξη μαχητών. Όντως υπάρχουν πολλά αστέρια του παρόντος αλλά και του παρελθόντος. Όμως οι ελλείψεις είναι κραυγαλέες με βασικότερη αυτήν του ανθρώπου που έχει σημαδέψει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο το show. Δεν είναι άλλος από τον Hulk Hogan. Να προσθέσουμε και μερικά ονόματα του παρελθόντος όπως οι Demolition, οι Bushwalkers, Jimmy "The Fly" Snuka και σταματάμε εδώ γιατί αν παρασυρθούμε, η λίστα θα γίνει τεράστια. Επίσης, οι πλέον αναγνωρίσιμες μορφές του παρελθόντος είναι κλειδωμένες. Αν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές, υπάρχουν δυο διαφορετικές επιλογές. Η πρώτη είναι να πληρώσετε με Virtual Coins. Το αρχικό δώρο για κάθε παίκτη είναι 30.000 και το πορτοφόλι γεμίζει όσο παίζετε σε αγώνες και προοδεύετε στο Career Mode. Η δεύτερη επιλογή είναι να καταβάλετε σχεδόν €5, οπότε θα ξεκλειδώσετε μαχητές και κινήσεις.
Άραγε ποιος φωστήρας είχε την ιδέα η κάμερα στα steel cage matches να βρίσκεται εκτός κλουβιού;
Εύκολη παγίδα για τους βιαστικούς, με την 2Κ να έχει καταλάβει καλύτερα από όλους πως ένα μικρό ποσό είναι ευκολότερο να δημιουργήσει μεγάλο τζίρο. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο career mode. Διπλασιάζοντας το ποσό, πληρώνοντας δηλαδή €10 περίπου, αποκτάτε όλα όσα χρειάζονται για να δοθεί ώθηση στην καριέρα του χαρακτήρα σας. Για τα παραπάνω η 2Κ δεν έχει κανέναν ενδοιασμό. Το πρώτο μήνυμα που διαβάζουν οι παίκτες πριν καν αντικρίσουν τα μενού είναι ότι η πρόοδος στο παιχνίδι εξαρτάται και από τις αγορές με Virtual Coins. Στην αντίπερα όχθη, αν ο οποιοσδήποτε εκφράσει παράπονο για την πληθώρα των game modes, μάλλον βρίσκεται σε άλλο πλανήτη. Ό,τι ζητήσουν οι fans του WWE είναι διαθέσιμο. Είτε offline, είτε online. Ακόμα και μάχες στα παρασκήνια, όπως συμβαίνει συχνά πυκνά στα επεισόδια του σόου. Περιττό να αναφερθεί πως η διασκέδαση εκτοξεύεται στα ύψη όταν υπάρχει η δυνατότητα local co-op με φίλους. Στα επιπλέον της φετινής κυκλοφορίας, το 2Κ Towers mode. Σε αυτό πρέπει να αντιμετωπίσετε μια σειρά από κορυφαία ονόματα του χώρου, κάτι που αν καταφέρετε θα σας μετατρέψει στον αντίπαλο που όλοι θέλουν να κατατροπώσουν.



Η πιο σημαντική προσθήκη στο gameplay έχει να κάνει με τα λεγόμενα perks. Κάθε μαχητής έχει δυο κενά slots και πριν από κάθε αγώνα οι παίκτες μπορούν να τους προσφέρουν δυο διαφορετικά bonus. Αυτό ισχύει και για τον αντίπαλο χαρακτήρα. Τα bonus αυτά προσφέρουν πλεονέκτημα σε σχέση με τον αντίπαλο και μπορεί να πρόκειται για τη δυνατότητα αναπλήρωσης της χαμένης ενέργειας, την κλήση συμμάχου από τα αποδυτήρια για βοήθεια, αυτόματο reversal, αποφυγή ήττας με pinfall την τελευταία στιγμή, την "τηλεμεταφορά" πίσω από τον αντίπαλο και πολλά άλλα. Καλά όλα αυτά, αλλά το ερώτημα επαναλαμβάνεται. Τελικά πρόκειται για simulation ή arcade; Κρίση ταυτότητας; Πολύ πιθανό. Λέτε η 2Κ να κατάλαβε ότι δεν τραβάει άλλο το simulation και μας προετοιμάζει για επιστροφή σε arcade; Ο καιρός θα δείξει. Από την εμπειρία μας πάντως έχουμε να καταθέσουμε ότι το σύστημα των perks πολλές φορές δεν λειτουργεί όπως πρέπει και το βασικότερο παράπονο είναι ότι όταν γεμίσει ο αντίστοιχος μετρητής, άσχετα αν πληρούνται οι προϋποθέσεις ή όχι, επιτρέπεται η ενεργοποίηση του perk. Όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις, όλα καλά. Όταν όμως δεν ισχύει αυτό, τότε απλά μηδενίζεται ο μετρητής και η προσπάθεια να γεμίσει ξεκινά από την αρχή.



Ναι μεν έγιναν κάποια σημαντικά βήματα σε σχέση με την τραγική περσινή κυκλοφορία, όμως το αποτέλεσμα απέχει πολύ από το να θεωρηθεί ικανοποιητικό. Ελπίζουμε ότι η 2Κ θα δει το WWE 2K19 ως το σκαλοπάτι για να επιτύχει κάτι ανώτερο ποιοτικά στο μέλλον. Αν και με τα arcade στοιχεία της φετινής έκδοσης υπάρχει ο φόβος στο μέλλον τα πράγματα να μπλεχτούν σε βαθμό που θα οδηγήσει σε κρίση ταυτότητας. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Επιστροφή του 2K Showcase
  • Career mode με ανατροπές στο σενάριο
  • Πληθώρα game modes
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Προβλήματα στο balancing
  • Λιτή παρουσίαση
  • Η υλοποίηση των perks
  • Έλλειψη tutorials
  • Έλλειψη ξεκάθαρης ταυτότητας
  • Σημαντικές ελλείψεις στο roster
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*