Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

WWE 2K20 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Visual Concepts

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Sports

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Οι τραγικές επιλογές έχουν τραγικά αποτελέσματα. Μόνο ένας ήρωας θα άντεχε το WWE 2K20. Το γιατί θα το διαβάσετε στο αναλυτικό μας review.

Με τα πολλά, βρέθηκε ποιος φταίει για το χάλι της σειράς WWE 2K. Έπειτα από συνεχόμενες αποτυχίες να παρουσιαστεί κάτι που θα πλησίαζε έστω τη λάμψη του show, η ανάπτυξη πέρασε από τη Yuke's στην Visual Concepts. Κι όλοι περίμεναν ότι μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η αμερικανική εταιρεία θα συμμάζευε το χάλι. Σε καμία περίπτωση. Ίσα ίσα που τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Σφάλμα πρώτο και ασυγχώρητο, τα πρόσωπα των χαρακτήρων που σε πολλές περιπτώσεις απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Cosplayers θα είχαν πιο επιτυχημένη εμφάνιση. Όσο για τα μαλλιά τους; Σαν στάχυα κολλημένα στο κεφάλι, σαν να έχουμε επιστρέψει σε εποχές PlayStation 2. Τουλάχιστον, η δουλειά που έχει γίνει από το κεφάλι και κάτω είναι ικανοποιητική, οπότε κατά κάποιο τρόπο σώνεται η παρτίδα.



Κατά τα άλλα, έχει γίνει προσπάθεια να αποδοθεί πιστά η είσοδος των μαχητών στο στάδιο, όπου είναι απαραίτητο δημιουργείται η κατάλληλη ατμόσφαιρα, οι θεατές δεν κάνουν λάθος στο ποιους πρέπει να αποθεώσουν και ποιους να γιουχάρουν και τα ηχητικά εφέ είναι τέτοια που γίνεται κατανοητό ότι το ρινγκ κυριολεκτικά αναστενάζει όταν πέφτει κάτω με δύναμη κάποιο κορμί. Αυτά απλά τα αναφέρουμε. Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να δώσουμε τα εύσημα επειδή κάποιος απλά έφερε εις πέρας τη δουλειά για την οποία απαιτεί να πληρωθεί. Από άποψη gameplay δεν έχει αλλάξει κάτι. Η απόκριση στις εντολές (ακόμα και στα μενού) συνεχίζει να μην είναι τόσο γρήγορη όσο θα έπρεπε, τα reversals είναι περισσότερο θέμα τύχης παρά καλού συγχρονισμού και επιπλέον έχετε να συμβιώσετε με ένα πολύπλοκο σύστημα χειρισμού που θα σας κάνει να νιώθετε συνεχώς αδιάβαστοι, με δεδομένη παρουσία στις επαναληπτικές εξετάσεις του Ιούνη. Όσοι τώρα κατορθώσουν να κερδίσουν με submission είναι δεδομένο πως κερδίζουν μια θέση στο πάνθεον της ιστορίας. Τα bugs κάνουν παρέλαση από τη μια άκρη ως την άλλη. Όσο περισσότερο παίζετε, τόσο περισσότερα προβλήματα ανακαλύπτετε, κάποια από αυτά ικανά να χαλάσουν την όλη εμπειρία και να οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε «exit to title screen». Βρήκαμε ακόμα και οπτικό bug που συναντάμε κάθε χρόνο και μάλιστα εμφανίζεται τόσο συχνά που δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει προσέξει κάποιος. Αδιαφορία εκ μέρους των προγραμματιστών; Πολύ πιθανό. Στο όλο χάλι έρχεται να προσθέσει το δικό του λιθαράκι το ΑΙ. Άλλες φορές υπάρχει η αίσθηση ότι το AI κλέβει και άλλες φορές (στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας) ότι οι αντίπαλοι έχουν πρόβλημα να αντιληφθούν τις αλλαγές που συντελούνται γύρω τους.



Σχεδιαστικά λάθη ένα σωρό. Να πούμε για τους διαιτητές που μέχρι να αντιληφθούν οτι πρέπει να μετρήσουν για pinfall έχουμε ψήσει καφέ στη χόβολη; Για αθλητές που πέφτουν κάτω χωρίς να συγκρουστούν με κάποιο εμπόδιο; Για finishing moves όπως αυτά των Roman Reigns και Goldberg που, ενώ η εκτέλεσή τους ξεκινάει από μακριά, δεν πρόκειται όσο και αν προσπαθήσετε να επιτύχετε κάτι τέτοιο; Αθλητές που αλλού κοιτάνε και αλλού πετάνε; Νίκες που δεν έρχονται όσο και αν έχετε ξυλοκοπήσει τον αντίπαλο αν δεν έχετε εκτελέσει finishing move; Σταματάμε κάπου εδώ γιατί στο τέλος θα βαρεθείτε να διαβάζετε.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!