Αν και η πρώτη εντύπωση είναι θετική, καθώς το Black Myth: Wukong φορτώνει άμεσα στα Xbox Series X μας, δοκιμάζοντας τα διάφορα modes που προσφέρονται διαπιστώνουμε πως το Performance Mode που προτιμάμε στο 99.9% των τίτλων είναι κάπως διαφορετικό από αυτό που θυμόμαστε. Οι φωτισμοί είναι λίγο πιο άτονοι, πιο επίπεδοι σε σχέση με την έκδοση των PC και δεν χρειάστηκε και πολλή έρευνα στο internet για να διαπιστώσουμε το γιατί. Βλέπετε για κάποιο ανεξήγητο λόγο στο Performance Mode του τίτλου απουσιάζει εντελώς το σύστημα φωτισμού Lumen που ενσωματώνεται στην Unreal Engine 5. Αυτή η τροποποίηση στερεί πόντους από την οπτική απόδοση του Black Myth: Wukong κάνοντας την εικόνα να δείχνει πιο μουντή.

Έχοντας ξεπεράσει αυτόν τον ύφαλο, η δοκιμή του τίτλου στη πλατφόρμα της Microsoft συνέχισε χωρίς ιδιαίτερες παραφωνίες. Το Black Myth: Wukong προσφέρει τρία modes γραφικών, τα Performance, Resolution και Balanced. Όντας εξοπλισμένοι με οθόνη ικανή για 120Hz, περάσαμε στην επιλογή του Balanced Mode, το οποίο χρησιμοποιεί το Variable Refresh Rate προκειμένου να συγχρονίσει την έξοδο της εικόνας στα 40FPS, το ⅓ δηλαδή των 120 καρέ και να την παρέχει σταθερά, χωρίς tearing και χωρίς πολλούς συμβιβασμούς στην ποιότητα των γραφικών. Και όντως εδώ βλέπουμε τους φωτισμούς σε χαρακτηριστικά καλύτερο επίπεδο ενώ και το frame rate παραμένει σχετικά σταθερό στα 40 fps χωρίς πολλές αυξομειώσεις. Απόλυτα λειτουργικό και αποτελεί σαφώς την προτίμησή μας για το Black Myth: Wukong στο Xbox Series X.

Το Quality Mode είναι και το πιο “αργό” από τα τρία, με το παιχνίδι της Game Science να κλειδώνει στα 30 FPS και να προσφέρει και την πιο υψηλή ανάλυση που μπορεί χωρίς framedrops. Με μια γρήγορη αναζήτηση πάλι βρίσκουμε πως σε αυτήν την περίπτωση το ταβάνι της ανάλυσης που χρησιμοποιεί η κονσόλα της Microsoft είναι ψηλότερο σε σχέση με την έκδοση του PlayStation 5. Βέβαια εδώ οι διαφορές είναι τόσο μικρές που αν δεν γίνει η σχετική αναζήτηση, δεν πρόκειται κάποιος εύκολα να καταλάβει τη διαφορά όσο κοφτερό μάτι κι αν διαθέτει, ακόμα και αν έχει τις δύο εκδόσεις δίπλα δίπλα.

Πέραν των τεχνικών αυτό το κείμενο δεν έρχεται να αντικαταστήσει το αρχικό review του Κωνσταντίνου Καλκάνη το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Εμάς μας άρεσε το boss rush του πράγματος, η συνολική δυσκολία που κάνει το gameplay απαιτητικό μα όχι άδικο (έχει κανονική παύση, ναι) αλλά και η οπτική απεικόνιση η οποία είναι ξεχωριστή σε σχέση με άλλους, παρόμοιας δυσκολίας τίτλους. Επιπλέον το γεγονός πως το Black Myth: Wukong εμπνέεται από το κινέζικο αφήγημα Journey to the West, μας χτυπάει ευαίσθητες χορδές, μετά τα anime Dragon Ball και το game της Ninja Theory, Enslaved: Odyssey to the West, που ξεχωρίζουμε για διαφορετικούς λόγους το καθένα.
Η μεταφορά του Black Myth: Wukong στα Xbox Series S/X είναι μια αρκετά περίεργη υπόθεση από μόνη της. Χωρίς σαφείς εξηγήσεις, το παιχνίδι κυκλοφόρησε έναν χρόνο μετά από την αρχική του κυκλοφορία, στην παρόμοια σε ιπποδύναμη κονσόλα της Microsoft, σε σχέση με το PlayStation 5 με μια αρκετά οφθαλμοφανή θυσία. Ο τίτλος για κάποιον άγνωστο λόγο χάνει στο performance mode του Xbox Series X την μέθοδο φωτισμού Lumen της UE 5 και δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε την έκδοση του Series S για αυτό, καθώς το συγκεκριμένο mode δεν είναι διαθέσιμο σε αυτήν την κονσόλα. Τουλάχιστον το frame rate είναι σταθερό και στα τρία modes του Xbox Series X με τυχαία frame drops εδώ κι εκεί που δεν στερούν από την εμπειρία. Όχι τουλάχιστον σε σχέση με την έκδοση του PlayStation 5 η οποία έχει κι αυτή τα θεματάκια της αλλά αποτελεί εν γένει μια εκπληκτική εμπειρία. Αντίθετα, η έκδοση των υπολογιστών είναι για μας μακράν η καλύτερη επιλογή για να απολαύσετε τον τίτλο της Game Science
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity