Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sonic Racing: CrossWorlds Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sonic Team

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Sonic Racing: CrossWorlds πετυχαίνει το σκοπό του σε κάθε περίπτωση, καθώς πρόκειται για ένα απίστευτα διασκεδαστικό και χαοτικό kart racer.

Μετά το πάρα πολύ καλό κατά την άποψη μας Shadow Generations που κυκλοφόρησε πέρυσι, η Sonic Team επιστρέφει με θράσος θα λέγαμε, καθώς κυκλοφορεί ένα παιχνίδι Kart την ίδια χρονιά με τον μεγάλο αντίπαλο, Mario. Σε αντίθεση όμως με το Mario Kart World, η κυκλοφορία του Sonic Racing: CrossWorlds χαρακτηρίζεται από περισσότερη τόλμη ως προς τους μηχανισμούς αλλά και αρκετά περισσότερη δράση επί της οθόνης. 




Στη βάση του, το Sonic Racing: CrossWorlds αποτελείται από τα πιο απλά συστατικά που θα μπορούσαμε να βρούμε σε ένα kart racer που σέβεται τον εαυτό του. Οι χαρακτήρες μας οδηγούνε τα καρτ τους μέσα σε πίστες που εμπνέονται από ποικίλα επίπεδα των παιχνιδιών Sonic, περνάνε μέσα από κουτιά και παίρνουν τα ανάλογα power ups, δυναμώνουν και προσπαθούν να τερματίσουν όσο το δυνατόν ψηλότερα στην κατάταξη. Απλό και ουσιαστικό, όμως εδώ η ομάδα ανάπτυξης έχει φροντίσει να προσθέσει πάρα πολλά και πολύ νόστιμα μπαχαρικά στο ούτως ή άλλως απολαυστικό βασικό συστατικό, έτσι για τη τσαχπινιά και φυσικά για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.



Για αρχή, υπάρχουν πέντε διαφορετικά είδη οχημάτων, τα οποία χωρίζονται σε ταχύτητα, επιτάχυνση, χειρισμό, δύναμη και ώθηση (ελληνιστή boost) και ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να επιλέξει όποιο θέλει ανά περίπτωση. Και τα πέντε είδη διαφέρουν ουσιωδώς μεταξύ τους με τρόπο που γίνεται σαφής και από το όνομα της κάθε κατηγορίας και, ακριβώς όπως και στον αντίπερα κόσμο του Mario Kart World, η σωστή επιλογή έγκειται περισσότερο στον τρόπο παιχνιδιού του εκάστοτε παίκτη και λιγότερο στην μορφολογία της εκάστοτε διαδρομής. Εδώ μπορούμε να δούμε και τη πρώτη προσθήκη που τολμά να κάνει το Sonic Racing: CrossWorlds η οποία δεν είναι άλλη από το customisation. Σε κάθε όχημα μπορούμε να κάνουμε σε βάθος τροποποιήσεις και να το φέρουμε στα μέτρα μας, είτε αυτό αφορά την απόδοσή του, είτε τον χειρισμό του, είτε το οπτικό κομμάτι. Συγκεκριμένα όταν ξεκλειδώσουμε όλα τα αυτοκίνητα, έχουμε στη διάθεσή μας περισσότερα από εβδομήντα (70) διαφορετικά κομμάτια ώστε να φτιάξουμε το όχημα που μας ταιριάζει σε κάθε τομέα. 



Όμως ο τομέας των παραμετροποιήσεων δεν περιορίζεται εκεί. Όσο κερδίζουμε αγώνες, ξεκλειδώνονται τα λεγόμενα gadgets. Αυτά εξοπλίζονται στο όχημα μας καταλαμβάνοντας slots και όσο προχωρούμε στο παιχνίδι μπορούμε να ξεκλειδώσουμε μέχρι και έξι από αυτά τα slots έτσι ώστε να εξοπλίσουμε τα πιο αποτελεσματικά εξ αυτών. Ακόμα κι αν ένα gadget καταλαμβάνει περισσότερα slots, μας παρέχονται πολλαπλά loadouts για να πειραματιστούμε, ή να χρησιμοποιούμε εναλλάξ αναλόγως με τις ανάγκες μας σε κάθε διαφορετική περίσταση.



Έχει έρθει η ώρα όμως να ασχοληθούμε με τον χειρισμό του Sonic Racing: CrossWorlds. Με μια λέξη, η αμεσότητα της ανταπόκρισης των Kart στα inputs από το controller δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα καλύτερα παιχνίδια του είδους. Και η άμεση απόκριση είναι κάτι που εκτιμάται καθώς κάνει τον τίτλο εύκολα προσβάσιμο από τον καθέναν. Ο χαμός βέβαια επί της οθόνης το κάνει λιγότερο accessible σε σχέση με το Mario Kart, για παράδειγμα, όπου μπορεί να πιάσει το τηλεχειριστήριο ο καθένας και να παίξει ικανοποιητικά. Και δεν μιλάμε μόνο για τον κινούμενο χαμό από επιθέσεις, άμυνες και εκρήξεις, κάτι από το οποίο πάσχει και το πρόσφατο Mario Kart World, με 24 αγωνιζόμενους σε κάθε αγώνα. Αντίθετα, την πρώτη ώρα παιχνιδιού μας φάνηκε υπερβολική η πληροφορία που παρέχεται στο default layout της οθόνης, σε συνδυασμό με τα έντονα χρώματα και την απίστευτα γρήγορη κίνηση, όμως εμείς το συνηθίσαμε. Ευτυχώς μέσω των options υπάρχει και αντίστοιχο μενού όπου μπορούμε να αφαιρέσουμε ή να προσθέσουμε πληροφορία από το HUD φέρνοντας το στα μέτρα μας.



Σαν να μην έφτανε αυτό, την κατάσταση κάνουν ακόμα πιο χαοτική, κατά την διάρκεια των αγώνων, τα λεγόμενα CrossWorlds. Αυτά χρησιμοποιούν τα rings όπως στις τελευταίες τρεις ταινίες της κινηματογραφικής σειράς Sonic και μεταφέρουν τη δράση για το υπόλοιπο του γύρου σε μια εντελώς διαφορετική πίστα. Η επιλογη της πιστας εγκειται στον παίκτη που προηγείται, ο οποίος επιλέγει μεταξύ δύο ring portals τα οποία εμφανίζονται μπροστά του και μπορεί να επιλέξει αυτό που τον βολεύει περισσότερο. Όπως όλες οι αρχικές πιστες, έτσι και αυτές των crossworlds είναι βασισμένες σε παλαιότερα παιχνιδια Sonic, κλείνοντας έτσι το μάτι σε πιστούς φαν του γρηγορότερου μπλε σκαντζόχοιρου μα και ολόκληρης της παρέας του. Μέσω των Gran Prix, οι παίκτες προοδεύουν, ξεκλειδώνουν επιπλέον οχήματα και parts που λέγαμε προηγούμενως, ενώ ξεκλειδώνουν και καινούριους χαρακτήρες, είτε αυτοί έχουν να κάνουν με το γενικότερο σύμπαν του Sonic είτε όχι. Σίγουρα θα έχετε δει το trailer που περιλάμβανε την Hatsune Mikku αλλά και τον Μπομπ Σφουγγαράκη. Μπορεί η συμπερίληψη των έξτρα χαρακτήρων να μην είναι ακριβώς ταιριαστή σε έναν τίτλο Sonic, τελικά, όμως σίγουρα δεν ενοχλεί αφού μιλάμε για ένα θεότρελο Kart Racer ούτως ή άλλως.



Για να γίνει η πρόοδος ακόμα πιο σαφής, το παιχνίδι στο single player κομμάτι του, έχει εισάγει και ένα σύστημα με συγκεκριμένους αντιπάλους, τους Rivals. Μέσα σε μια σειρά αγώνων, είδαμε τον συγκεκριμένο αντίπαλο μας να γίνεται καλύτερος, να μας κοροϊδεύει όταν μας προσπερνά αλλά και να κερδίζουμε ακόμα περισσότερα όταν τερματίσουμε στην κατάταξη σε ψηλότερη θέση από αυτόν. Σαφέστατα πρόκειται για ένα ακόμα εμπόδιο στους παίκτες, όμως εκτιμάμε την επιπλέον πρόοδο μα και πρόκληση που γεννάται μέσω της χρήσης των Rivals. Η επιλογή των χαρακτήρων παίζει κι αυτή ρόλο. Παραδοσιακά, ο Sonic και ο Shadow δίνουν έμφαση στην ταχύτητα, ο Dr. Eggman στην δύναμη και χαρακτήρες όπως η Amy εκτελούν συγκριτικά ευκολότερα μανούβρες, έχοντας πιο εύκολο και άμεσο χειρισμό του οχήματος που οδηγούν. 



Με λίγα λόγια σε ό,τι αφορά τον τεχνικό τομέα, το Sonic Racing: CrossWorlds δείχνει υπέροχο στην έκδοση του PlayStation 5 που είχαμε στη διάθεσή μας. Αφού φυσικά επιλέξαμε το Performance Mode, μιας και για ακόμα μια φορά δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι παραπάνω θα μας έδινε το Quality Mode, από την στιγμή που “κλειδώνει” την απόδοση στα 30FPS σε ένα game με τέτοια ταχύτητα και φρενήρη ρυθμό επί της οθόνης. Στο Performance Mode, η μειωμένη ανάλυση καταλήγει σε σταθερότατα 60FPS, ακόμα και όταν γίνεται πανικός επί της οθόνης και ακόμα και στο βασικό PlayStation 5. Το πιο σημαντικό για εμάς σε αυτές τις περιπτώσεις, χωρίς να έχουμε ακριβείς μετρήσεις στα χέρια μας, είναι πως σε κανένα σημείο της δοκιμής μας ο τίτλος δεν έδειξε να “λασπώνει”, ή να γεμίζει upscaling artifacts ρίχνοντας την ανάλυση στα τάρταρα, για να διατηρήσει τα 60FPS.



Το Sonic Racing: CrossWorlds πετυχαίνει το σκοπό του σε κάθε περίπτωση. Πρόκειται για ένα απίστευτα διασκεδαστικό και χαοτικό kart racer το οποίο σίγουρα δεν θα βαρεθείτε σύντομα. Η πρόοδος που σημειώνεται με το σταδιακό ξεκλείδωμα οχημάτων, χαρακτήρων, οι νίκες εναντίον των Rivals και το βαθύ customisation το κάνουν το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο Sonic racer που έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Όσον αφορά την πάλαι ποτέ αντιπαλότητα με τον μουστακαλή υδραυλικό, αν δεν τον προσπερνά στην στροφή, σίγουρα αυτή την φορά τον κοιτά στα ίσα.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Χαοτικό, πολύχρωμο, γρήγορο και διασκεδαστικό, όπως δηλαδή πρέπει να είναι τα kart racers
  • Οι επιλογές σε customization, ποικιλία οχημάτων και χαρακτήρων δίνουν βάθος που δεν βρίσκουμε αλλού
  • Σταθερότατος τεχνικός τομέας παρά τον χαμό επί της οθόνης
  • Τα Crossworlds προσθέτουν ενδιαφέρον και replayability σε αγώνες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με το Mario Kart World
  • Αδυνατούμε να καταλάβουμε το σκεπτικό πίσω από το Quality Mode στις επιλογές γραφικών
  • Αν και είναι easy to learn, ο πανικός επί της οθόνης μπορεί να πήξει σε πληροφορία το μυαλό ενός newcomer
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BlueyesOwl
    • Δε καταλαβαίνω γιατί είναι αρνητικό που βγήκε την ίδια χρονιά που βγήκε το Mario Lart World!!!
      Ισα-ισα, λέγεται ανταγωνισμός και είναι απόλυτα θεμιτός!!!
      Όπως και το Digimon, είναι ένα μικρό χαστούκι στη Nintendo που έχει τελευταία έναν ακραίο εφησυχασμό.

      Το πιο μεγάλο αρνητικό του Sonic, νομίζω, είναι η τιμή. Ιδίως του digital που είναι ακραία υπερκοστολογημενο για έναν ανεξήγητο λόγο σε αντίθεση, δε, με το physical που έχει πιο χαμηλή και λογική τιμή (70 vs 45-50€)

      • nkav64
      • Αρνητικό από την άποψη ότι αν δεν είχε κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά με το MKW, ίσως είχε περισσότερες ελπίδες να προσελκύσει ευρύτερο κοινό.

*