Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gamescom 2014: Xbox Media Briefing

*
Μετά και από την αφαίρεση του Kinect από το πακέτο πώλησης του Xbox One, ήταν προφανές ότι η Microsoft θα έκανε τα πάντα προκειμένου να μικρύνει την ψαλίδα των πωλήσεων από το PlayStation 4. Ένα ακόμη δείγμα της προσπάθειας που καταβάλει η εταιρεία από το Redmond ήταν και η διοργάνωση «κανονικής» press conference στην φετινή Gamescom, κάτι που δεν συνέβαινε μέχρι και πέρσι.



Tο νέο trailer του Assassin’s Creed Unity «ζέστανε» το κοινό για την εμφάνιση στη σκηνή του Phil Spencer, ο οποίος έκανε μία σύνοψη του τι θα ακολουθούσε στην παρουσίαση. Από τις 2 Σεπτεμβρίου το Xbox One θα κυκλοφορήσει σε 29 νέες αγορές, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται και εκείνη την Ελλάδας, οπότε, με την ευκαιρία, ανακοινώθηκαν στη διάρκεια της παρουσίασης τρία συνολικά νέα πακέτα για το Xbox One. Ένα μαζί με το FIFA 15, που θα κοστίζει 400 ευρώ, ένα με το Sunset Overdrive που θα περιλαμβάνει την άσπρη έκδοση της κονσόλας, επίσης με κόστος 400 ευρώ κι ένα μαζί με το Call of Duty: Advanced Warfare, το οποίο θα περιλαμβάνει σκληρό δίσκο 1TB και θα κοστίζει 500 ευρώ.



Το FIFA 15 ήταν ο πρώτος από τους τίτλους που παρουσιάστηκε πιο διεξοδικά, κάτι που αναμενόταν με βάση τον τεράστιο αριθμό ποδοσφαιρόφιλων στη Γηραιά Ήπειρο. Όπως συνέβη και με το FIFA 14, θα υπάρχει αποκλειστικό περιεχόμενο στο Xbox One, το οποίο θα εστιάζει στο FIFA Ultimate Team mode και θα περιλαμβάνει έναν μεγάλο αριθμό από θρύλους του ποδοσφαίρου, όπως τον Peter Schmeichel, ο οποίος μάλιστα ανέβηκε στη σκηνή για να «τα πει» με τον David Rutter της EA. Σειρά είχαν οι ανεξάρτητες παραγωγές. Ο Chris Carla, υπεύθυνος του προγράμματος ID@Xbox, προλόγισε ένα trailer montage με τους πιο σημαντικούς indie τίτλους που πρόκειται να κυκλοφορήσουν «πρώτα στο Xbox One». Πιο αξιοσημείωτοι από αυτούς ήταν το Smite, το Space Engineers, το Super Hot, το Escapist, το Below και… το Goat Simulator.



Φυσικά δε θα μπορούσε να γίνει παρουσίαση της Microsoft χωρίς Call of Duty και πράγματι, επιδείχθηκε ένα gameplay demo από το campaign του Call of Duty: Advanced Warfare, το οποίο δεν έδειχνε να αλλάζει το template της σειράς, όμως σίγουρα έδειχνε πολύ πιο εντυπωσιακό τεχνικά από τους προκατόχους του. Από την άλλη, είχαμε το πιο πρωτότυπο Evolve, από το οποίο είδαμε και live gameplay demo που μας άνοιξε την όρεξη ακόμη πιο πολύ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι κάτοχοι του One θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση στην open beta του παιχνιδιού που θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο.
Ήταν σειρά του Phil Harrison να ανέβει στη σκηνή, ο οποίος έδωσε το έναυσμα για την επίδειξη των αποκλειστικών τίτλων της κονσόλας. Στο σημείο εκείνο είχαμε και την πιο σημαντική στιγμή της παρουσίασης, την ανακοίνωση της αποκλειστικότητας του Rise of The Tomb Raider στο Xbox 360 και στο Xbox One. Αμέσως μετά επιδείχθηκε live gameplay demo ενός εκ των πιο πολυαναναμενόμενων τίτλων του One, του Quantum Break της Remedy. Πρόκειται στην ουσία για ένα third-person shooter όπου ο πρωταγωνιστής μπορεί να «παίξει» με τον χρόνο, αλλά και ο χρόνος με τον πρωταγωνιστή, σε ένα αποτέλεσμα που μοιάζει να έχει επιρροές από Inception, The Matrix και Max Payne.



Σειρά είχε το Fable Legends, όπου το κοινό πήρε μια γεύση gameplay από την πλευρά του «κακού», που ως γνωστόν θα μπορεί να αναλάβει ένας εκ των παικτών, ενώ αμέσως μετά ανακοινώθηκε η αποκλειστική κυκλοφορία ενός νέου τίτλου από την Frontier, του Scream Ride, το οποίο έμοιαζε σαν ένας εξελιγμένος κλώνος του Roller Coaster Tycoon. Η σειρά Forza πάντα έχει θέση στις παρουσιάσεις της Microsoft και η παράδοση δεν θα μπορούσε να αλλάξει εδώ. Το μενού λοιπόν είχε τέσσερα νέα δωρεάν αυτοκίνητα για τους κατόχους του Forza Motorsport 5 λοιπόν και εκτεταμένο multiplayer trailer του Forza Horizon 2, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 30 Σεπτεμβρίου. Το επόμενο live gameplay demo ήταν για το Ori and the Blind Forest, ένα 2D platformer που δείχνει ότι θα αποτελέσει σημαντική προσθήκη στην βιβλιοθήκη του One. Τέλος, πριν το απαραίτητο Halo overload, την τιμητική του είχε το Sunset Overdrive της Insomniac Games, το οποίο η Microsoft θεωρεί αρκετά σημαντικό ώστε να του αφιερώσει ένα bundle με το λευκό Xbox One.



Η παρουσίαση έκλεισε με πολύ Halo. Το Halo Channel θα είναι ο απόλυτος προορισμός για όλα όσα αφορούν στο Halo Master Chief Collection, το -live action series- Halo Nightfall και, αργότερα, το Halo 5, ενώ θα υπάρχει στενή συνεργασία με το Twitch, για προφανείς λόγους. Από το Collection η έμφαση δόθηκε σχεδόν αποκλειστικά στο Halo 2, από το οποίο επιδείχθηκαν τμήματα τόσο του campaign όσο και του multiplayer mode, ενώ ανακοινώθηκε ότι σε όλους τους τίτλους της συλλογής θα χρησιμοποιείται το skill-based ranking σύστημα του δεύτερου μέρους της σειράς. Το trailer με συνεντεύξεις των developers της 343 Industries για την beta του Halo 5 έκλεισε την αυλαία, μαζί με την ανακοίνωση του Phil Spencer για δυνατότητα pre-download μελλοντικών τίτλων του One.



Ήταν μια χορταστική παρουσίαση, η οποία δεν γκρέμισε συθέμελα την Κολωνία, αλλά χαρακτηριζόταν από πληρότητα και ποιότητα περιεχομένου, για μία ακόμη φορά χωρίς «κοιλιές». Επιτέλους είδαμε το Quantum Break εν δράσει, ενώ η αποκλειστικότητα του Rise of the Tomb Raider δεν είναι και μικρή υπόθεση. Το γεγονός και μόνο ότι αυτή τη φορά έγινε κανονική παρουσίαση δείχνει την ενισχυμένη έμφαση της Microsoft στην αγορά της Ευρώπης και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας ακόμη θετικός κρίκος στην αλυσίδα θετικών κινήσεων στις οποίες προβαίνει η εταιρεία από τότε που συνειδητοποίησε τα αρχικά της λάθη στην προώθηση του One. Το μπαλάκι στη Sony τώρα, η οποία μέχρι τώρα έπαιζε μόνη της στην Gamescom, οπότε φέτος θα πρέπει να προσπαθήσει λίγο περισσότερο…

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GamingFun
    • Και βλέποντας αυτά οι ειδικοί της SONY τους πιάνει ένα ευχάριστο μειδίαμα και λένε τώρα γατάκια έρχεται η ώρα σας. Σε λίγο όλη η γη θα σειστεί από τη συνέντευξη που θα κάνουμε.
      Εντάξει τελείωσα το όνειρο που είχα.
      Γυρνώντας στα δικά μας, πολλά πράγματα έδειξε τελικά η Microsoft. Και ναι τα πράγματα αρχίζουν και ζεσταίνονται αν δεν βράζουν ήδη και δεν είναι από την υπερβολική ζέστη. Τώρα όπως είπατε και προηγουμένως το μπαλάκι είναι στη SONY και είναι στο χέρι της να τα ανατρέψει κάτι. Απλά περιμένω μια ανάλογη αντίδραση.

    • Sephiroth
    • Ίσως η Sony βγάλει κάτι στη δημοσιότητα πριν την ώρα του, το θέμα του Tomb Raider είναι αρκετά σημαντικό και σε επικοινωνιακό επίπεδο η MS κέρδισε πόντους. Μετά την εξαιρετική συνεργασία με EA, η MS επένδυσε σε άλλον ένα μεγάλο συνεργάτη, την Square. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η σημερινή βραδιά.. ;)

    • spyrousman
    • Μου άρεσε η παρουσίαση της MS, τόσο όσον αφορά το gameplay του Quantum Brake, και όσον αφορά τις

      αποκλειστικότητες, τη σειρά Halo και ότι φέτος δίνουν σημασία στο feedback από το κοινό.

      Τώρα η σειρά της Sony..

    • winters
    • Όσον αφορά το Xbox και την Ευρώπη, η Microsoft αναγκαστικά έπρεπε να δώσει καλή παρουσία στην GamesCom γιατί χάνει ακόμη και από την Nintendo.
      Αυτή τη στιγμή το Wii U έχει πουλήσει 30% περισσότερες κονσόλες από το X1 και εδώ και 2 μήνες είναι σταθερά μπροστά κάθε βδομάδα.
      Λογικά όταν βγει το bundle με το FIFA 15, θα πάρει τα πάνω του το μηχάνημα.

    • Harkyn
    • Πολύ καλή παρουσίαση για μένα, και δείχνει ότι θέλει και μπορεί να αλλάξει τη κατάσταση με τη Sony.Λίγο scalebound δεν μπορούσες να μας δείξεις βρε?

    • Koel700
    • η καλυτερη απαντηση για το Tomb Raider (ηλiκρινα τωρα αλλα sorry ..ποιος χεστικε για ενα timed exclusive οταν θα ειναι timed για λιγοτερο απο 2-3 μηνες..δεν ειναι οπως τα GTA4 DLC που πηραν 1+ χρονο..παιδια δεν ειναι αναγκη να περνετε τα παιχνιδια πρωτη μερα..βλεπετε τι πα8ανε οι DayOne αγοραστες του XboxOne) θα ειναι ενα release date του FF15 (versus13) που ειναι και αυτο exclusive ps4 της Square Enix...wishful thinking

    • alex4444
    • @Koel700 Κι μεινει exclusive για παντα? Το αποκλεισαμε αυτο το ενδεχομενο, παρ'ολο που ολα δειχνουν οτι ετσι εχουν τα πραγματα....

    • Sifs
    • Σαν βόμβα που δεν την περίμενε κανείς έπεσε αυτή η είδηση για την αποκλειστικότητα, έστω και για ελάχιστο καιρό, του Tomb Rader.Πραγματικά. τέτοια ''ματ'' κίνηση εκ μέρους της Μικροοσφτ δεν την περίμενα..Δείχνει τα δόντια της, παρόλο που μέχρι πέρυσι δεν την θεωρούσα καν εκτιμητό αντίπαλο της Σονυ.Καιρός τώρα πια, να δείξει κι εκείνη την δύναμη που κρατά στα χέρια της.

    • diver_gr
    • Πολύ ωραία η παρουσίασει του Quantum Break , εγώ προσωπικά εντυπωσιαστικα αρκετά και μου άρεσε αυτό που είδα μέχρι στιγμής .Περιμένω να μάθουμε με ανυπομονησία περισσότερα νέα .

      Περίμενα να δούμε περισσότερα όσο αφορά το Fable Legends ....όπως επίσης και για το Halo 5 περίμενα να δούμε έστω ένα screenshoot η κάποιο teaser.

      Παιχνίδια τα οποία κατά τη γνώμη μου ξεχώρισαν είναι τα Below και Ori and the blind forest.Ιδίως το Below το έχω πολύ ψηλά στη λίστα μου!

      Halo Collection δεν σχολιάζω απλά must δεν πρέπει να λείπη από καμιά συλλογή ιδίως για το Multi κομμάτι του!

      Το Screamride προσωπικά μου φάνηκε αδιάφορο και θεωρώ πως χρειάζεται ποιο δυνατούς τίτλους η MS για το ΟΝΕ και φυσικά παιχνίδια τα οποία θα είναι μόνο στη νέα γενεια και οχι cross gen.

      Πολλά και αρκετά καλά Bundles σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές με μόνη εξαίρεση το σχετικά ακριβό COD , μακάρι να δούμε και από τη Sony κάτι αντίστοιχο .

*