Ο Ιούλιος του 2014 είναι σίγουρα από τους πιο "άδειους" μήνες σε επίπεδο κυκλοφοριών που έχουμε συναντήσει από την πρώτη ημέρα που έχουμε ανοίξει τις διαδικτυακές μας πύλες. Οι τίτλοι που θα εμφανιστούν στα ράφια των καταστημάτων είναι ελάχιστοι, με μοναδική παραγωγή που μπορεί να ταρακουνήσει λίγο τα "λιμνάζοντα νερά" να είναι το The Last of Us: Remastered για το PlayStation 4. Λόγω αυτής της... νέκρας, συνοδευτικό video δεν θα υπάρχει. Ρίξτε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί και αναζητήστε ευκαιρία να προμηθευτείτε αυτή την περίοδο games που σας έχουν ξεφύγει από τις κυκλοφορίες των προηγούμενων μηνών!
Τετάρτη 2 Ιουλίου
Child of Light - Deluxe Edition (PS Vita)
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
Παρασκευή 4 Ιουλίου
Gone Home (PC)
Pokemon Art Academy (Nintendo 3DS)
Ratchet & Clank: Trilogy (PS Vita)
Τετάρτη 9 Ιουλίου
MouseCraft (PS4, PS Vita, PS3)
Παρασκευή 18 Ιουλίου
Bloodbath (PS3, Xbox 360)
Πέμπτη 24 Ιουλίου
Tropico 5 (Xbox 360)
Τρίτη 29 Ιουλίου
The Last of Us: Remastered (PS4)
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
MOTO GP 14 ??
ηδη από ιούνιο εχει κυκλοφορήσει
Τίποτα για αυτό το μήνα. Μόνο το Child Of Light και το Ratchet μου κλείνουν το μάτι αλλά δεν..
Μόνο το Guacamelee super turbo championship edition ex plus capcom ultra 4 θα δοκιμάσω, λόγο του ότι θα είναι δωρεάν στο One.
Φτωχος μηνας..Λογικο αφου ολες οι παιχνιδαρες κυκλοφορουν απο Σεπτεμβρη και μετα
to abe ascape den vgenei 25 t mina???
Oddworld: Abe's Oddysee New 'n' Tasty
The Last of Us: Remastered για το PlayStation 4 θα το τιμήσω μιας και στο Playstation 3 δεν πρόλαβα ούτε το 50% του παιχνιδιού να ολοκληρώσω. Αξίζει πραγματικά αυτό το game να το έχεις στην προσωπική σου gaming συλλογή
Φευγουμε για μπανιααααα
Είμαι ήδη σε διακοπές αλλά θέλω να γυρίσω πίσω όχι λόγω των παιχνιδιών που κυκλοφορούν αυτό το μήνα αλλά λόγω των παιχνιδιών που προσφέρει το Playstation Plus αυτό το μήνα.
Καλό μήνα να έχουμε κιόλας.
Παμε διακοπες και γυρναμε να απολαυσουμε το ΕΠΟΣ...
Last of us...
Παραλια αυτο το μηνα μαλλον επειδη δεν εχω κονσολα της sony για last of us χεχε :D
Τα κεφάλια μέσα για εμάς τους υπόλοιπους ;) Happy Gaming!
Τελευταία αγοράζω παιχνίδια σε stock, αφενός γιατί δεν προλαβαίνω να παίζω τις νέες κυκλοφορίες αφετέρου για οικονομικούς λόγους...Θα περιμένω λοιπόν!!!
rachet and clank
Ψόφια πράγματα :(