Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ο Φεβρουάριος του 2015 είναι ένας από τους πρώτους μήνες που θα φέρει στην αγορά πολλά νέα games και οι πρώτοι σημαντικοί τίτλοι θα κάνουν την εμφάνισή τους στα ράφια των καταστημάτων. Μέσα σε όλα τα άλλα, οι gamers θα ξεκινήσουν τις επόμενες μέρες να υποδέχονται games όπως το Evolve, το The Order: 1886 και το The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D, ενώ στις 13 του μήνα έρχονται και επίσημα στην Ευρώπη (και στην ελληνική αγορά) οι νέες εκδόσεις του Nintendo 3DS και του Nintendo 3DS XL. Δείτε το video που έχει ετοιμάσει για εσάς ο Δημήτρης και στη συνέχεια την πλήρη λίστα με τις gaming κυκλοφορίες όλου του μήνα.
Τον φλεβαρη μονο το Dying light (retail),μαζευουμε λεφτα για τον μαρτιο για project cars και Battlefield:HL και αντιο ζωη(οχι οτι ειχα τωρα αλλα λεμε :p)
Εγώ πάντως θα περιμένω μέχρι το καλοκαίρι για να αγοράσω κάποιο από τα νέα παιχνίδια καθώς και θα έχω πολύ περισσότερο χρόνο τότε σε σχέση με τώρα αλλά πιθανότατα να τα βρω και λίγο πιο φθηνά ως μεταχειρισμένα εκείνη τη περίοδο.
Ο Φεβρουάριος του 2015 είναι ένας από τους πρώτους μήνες που θα φέρει στην αγορά πολλά νέα games και οι πρώτοι σημαντικοί τίτλοι θα κάνουν την εμφάνισή τους στα ράφια των καταστημάτων.
Το Resident Evil: Revelations 2 δε θα βγει για το 3DS ή για το PSVita;
Προσωπικά αναμένω Resident Evil: Revelations 2 και φυσικά Dragon Ball: Xenoverse! Θα καεί το πελεκούδι!!
Πολυ καλος μηνας για τους gamers,τα Evolve και The Order 1886 οι πιο "μεγαλες" κυκλοφοριες,λογω hype και διαφημισης
Evolve : Εξυπνo concept αλλα σχετικα λιγο περιεχομενο. Θα περιμενω αρκετα πρωτου το αγορασω.
Order & Resi ελπιζουμε..
27/2 βγαινει και το Dying Light retail.
Μόνο Τhe Order για 'μένα Φεβρουάριο.
ρε παιδες το batman ποτε βγαινει;
@satiros
2 Ιουνιου.
σίγουρα περιμένω το resident evil rev 2 και θα περιμένω από το site το revuew του the order για να δω αν θα το αγοράσω.
The Order..!!
Μόνο Xenoverse και Resident.. Αλλά το DB είναι προτεραιότητα!
@etc@ θα βγει αλλά πιο μετά καθώς το φτιάχνει σε συνεργασία με τη Sony.
Evolve και το The order για μενα τα εχω στην λιστα αν τα καταφερω
Τον φλεβαρη μονο το Dying light (retail),μαζευουμε λεφτα για τον μαρτιο για project cars και Battlefield:HL και αντιο ζωη(οχι οτι ειχα τωρα αλλα λεμε :p)
Φοβερός μήνας αλλά λόγο αποκριών θα πάει πολύ πίσω.
To The Order, με είχε εντυπωσιάσει και συνεχίζει να μου αρέσει!!!Θα μπει στο πρόγραμμα!!!
The Legend of Zelda: Majora’s Mask μαζί με τον New 3DS :)
Εγώ πάντως θα περιμένω μέχρι το καλοκαίρι για να αγοράσω κάποιο από τα νέα παιχνίδια καθώς και θα έχω πολύ περισσότερο χρόνο τότε σε σχέση με τώρα αλλά πιθανότατα να τα βρω και λίγο πιο φθηνά ως μεταχειρισμένα εκείνη τη περίοδο.
Dead or Alive 5: Last Round και The Order: 1886 (για PS4 και τα 2) day 1 απο μένα
Περιμένω της 14 Φεβρουαρίου να φάω ένα κουτί σοκολατάκια!!!
Και το order λόγω οικονομικής αδυναμίας ενοικίαση...