1. Grand Theft Auto V (PS3)
2. Minecraft: PS3 Edition (PS3)
3. The Last of Us: Remastered (PS4)
4. NBA 2K14 (PS3)
5. Call of Duty: Ghosts (PS4)
6. FIFA 14 (PS3)
7. Gran Turismo 6 (PS3)
8. The Sims 3 (PC)
9. Call of Duty: Ghosts (PS3)
10. Grand Theft Auto: Vice City Stories (PSP)

Συμπεράσματα/Παρατηρήσεις:
- Το Grand Theft Auto παραμένει στην κορυφή όλων των μηνών του καλοκαιριού (Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος) στο PS3
- Το Minecraft του PS3 διατηρείται για τέταρτο συνεχόμενο μήνα στις πρώτες 3 θέσεις του πίνακα των πωλήσεων και μάλιστα για όλο το καλοκαίρι καταλαμβάνει τη δεύτερη.
- Το The Last of Us Remastered κατάφερε να ξεκινήσει δυνατά την πορεία του στην αγορά, καταλαμβάνοντας με την εμφάνισή του μια από τις πρώτες θέσεις του πίνακα.
- Το NBA 2K14 στο PS3 παραμένει και τον 8ο μήνα μέσα στην πρώτη δεκάδα του Top 10, κάτι που οφείλεται κυρίως στη χαμηλότερη τιμή διάθεσής του πριν την έλευση της νέας έκδοσης.
- Το Call of Duty: Ghosts εμφανίζεται μετά το Φεβρουάριο ξανά στο Top 10 και μάλιστα με δύο θέσεις, μία με την έκδοση του PS4 και μία με την έκδοση του PS3. Η εξήγηση που μπορεί να δοθεί εδώ είναι πως η τιμή του τίτλου της Activision άρχισε να πέφτει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ειδικά στην έκδοση για το PS3.
- Το FIFA 14 του PS4 βγήκε εκτός δεκάδας, ωστόσο η έκδοση του PS3 παραμένει όλο το καλοκαίρι μέσα στο Top 10.
- To Gran Turismo 6 επιστρέφει στο top 10 μετά από 2 μήνες απουσίας, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος σχετικός με την τιμή λιανικής πώλησης.
- To Sims 3 για το PC εμφανίζεται (λόγω εποχικότητας) κυρίως στο Top 10 του Αυγούστου και προφανώς λόγω της προσφοράς στην τιμή του.
- Η χαμηλή τιμή του Grand Theft Auto: Vice City Stories για το PSP, του έδωσε μια από τις 10 θέσεις στον πίνακα, αν και δεν υπήρχε διαθεσιμότητα σε μεγάλες ποσότητες σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες.
- Ο Αύγουστος είναι ο πρώτος μήνας της χρονιάς που δεν έχει κανέναν τίτλο της σειράς PES μέσα στη δεκάδα.
- Για άλλον ένα μήνα δεν υπάρχει τίτλος σε Xbox 360 και Wii U format μέσα στη δεκάδα.
- Ο Αύγουστος είναι ο δεύτερος μήνας (μαζί με τον Φεβρουάριο) που συναντάμε πάνω από έναν new-gen τίτλο στη δεκάδα.

Πηγή: GfK Hellas
Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Πολυ Sony εχει πεσει στο "τραπεζι"!Μια χαρα Αυγουστιατικο Top 10 ειναι.
προβλεψη για τους επομενους 60 μηνες : το 90-100% του τοπ 10 θα εχει παιχνιδια σε ps platforms,τι κερδιζω; :P
PSP for the win!!!!!! Εντυπωση μου κανει και το Fifa....Αυγουστο μηνα...1 μηνα πριν κυκλοφορησει το καινουργιο....ενδιαφερον
1. Grand Theft Auto V (PS3)
2. Minecraft: PS3 Edition (PS3)
3. The Last of Us: Remastered (PS4)
4. NBA 2K14 (PS3)
Μια χαρα παιχνιδαρες ολα τους Κατα τα αλλα ειναι που δεν εχει επιπεδο ο ελληνας καταναλωτης ειναι προβατο και δεν ξερει τι αγορζει.
Στο πιο νεκρο μηνα μαζι με Ιουλιο δειχνει οτι ξερει πολυ καλα και τι πραγματικα αξιζει και τι θα αγορασει.
να δωσω και ενα εξτρα νεο...ισως παμε για την πρωτη αποκαθηλωση του ΡΕS φετος...το Fifa πηγαινει απλα εξαιρετικα ειδικα σε PS4...μεχρι να βγει το PES μπορει να εχει φτασει σχεδον 1/1 ανα κονσολα
Sonyland
Στο top10 παιχνίδι 8 ετών για το PSP. GG WP!!
Όλη η Ελλάδα είναι μπλέ...
μια χαρα...ελα και ελληνικα σε ολα απο εδω και περα.δωσε πονο λεμε....
Το θέμα με το GTA του PSP πάντως μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, κυρίως γιατί δεν έχει προκύψει κάποια προσφορά που να το κάνει και πάλι θελκτικό για τον καταναλωτή. Από το πουθενά ξεπετάχτηκε το πιτσουνάκι μου :P
Γιατι τοσο προσβλητικο υφος με χαρακτηρισμους ο shepard για τους Ελληνες καταναλωτες; Την υποστηριξη δεν καταλαβα ποιοι την θελουν; Δηλαδη οι Ελληνες gamers επειδη αγοραζουν απο μια μια εταιρια που τους υποστηριζει χρονια ειναι αρχαριοι και ασχετοι;
@Tanno, το Last of Us Remastered έχει τη λογική ότι αυτή τη στιγμή είναι από τους κορυφαίους τίτλους του PS4. Βγήκε μέσα στο μήνα, οι φανατικοί το αγόρασαν, οπότε... τσουπ, εμφανίστηκε. Δηλαδή, είναι μια νέα κυκλοφορία, ένα remaster ενός εξαιρετικού τίτλου και όπως ήταν λογικό, ο κόσμος θα το αγόραζε :) Το άλλο είναι και παλιό παιχνίδι και σε σύστημα που δεν είναι στην επικαιρότητα πλέον, αλλά και χωρίς καμία προσφορά!
@raysod, η GfK δεν μας ανακοινώνει νούμερα. Απλά φαντάζομαι πως δεν υπάρχει ελάχιστος αριθμός πωλήσεων. Απλά πιάνουν τα 10 πρώτα σε πωλήσεις games συνολικά :)
Μηδενική ελπίδα για μεγάλη πρόοδο του gaming στην Ελλάδα με Gran Turismo 6 και ΠΑΛΙ παιχνίδι του PSP στο Top 10. Οι υπόλοιπες θέσεις είναι τζι-τζι παιχνίδια.
Στο αίμα του Έλληνα (ή σε μεγάλη ομάδα τουλάχιστον) τρέχει το Playstation τι να κάνουμε. Σε αυτούς ανήκω και εγώ. Χαίρομαι που παραμένουμε για 16 χρόνια Sonyland. Που θα πάει σιγά σιγά μας υποστηρίζει και η Sony Με το να κάνει ελληνικούς υπότιτλους σε περισσότερους αποκλειστικούς τίτλους της,
Πέρα από την πλάκα φαίνεται πως δεν υπάρχει χρήμα και ψάχνουμε το φτηνή και εύκολη λύση.
σε καποια παιδακια δεν τους φτανει που εχει γινει αρχη και μεταφραζουν και τα παιχνιδια στα Ελληνικα και κραζουν και απο πανω. Αρε μπατσες....
Το minecraft στη δευτερη θεση ελεος !
Grand Theft Auto V (PS3) απλα υπεροχο
πάντως πιστεύω πως θα πρέπει να έχουμε και τα απόλυτα νούμερα των πωλήσεων για να μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα, γιατί άλλη βαρύτητα έχει για παράδειγμα αν ο πρώτος με τον δέκατο έχουν διαφορά 50 κομμάτια και άλλη αν έχουν 500
εγω παντως ζαχαρωνω το last of us..
Το Minecraft ήταν στο ελληνικό top 10 μόνο στο Xbox360. Μόλις βγήκε στο PS3, τσουπ, γειά χαρά ;Ρ