Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Nintendo @ E3 2018: «Sakurai, διαλέγω εσένα!»

*
Η Nintendo δεν είναι γνωστή για το ότι ξέρει να παρουσιάσει οτιδήποτε, ακόμη κι αν είναι ό,τι καλύτερο υπήρξε ποτέ. Ως προς αυτό, καμία έκπληξη. Η έκπληξη είναι πως και με το παραπάνω ως δεδομένο, η Nintendo ξεπέρασε τον εαυτό της, αφιερώνοντας τόσο χρόνο στο Super Smash Bros. Ultimate, που δεν καταλάβαινε κανείς τι συμβαίνει ακριβώς, τι σκεφτόταν για τη φετινή της παρουσίαση. Γενικά η φετινή E3 είναι περίεργη υπόθεση και η αίσθηση αυτή απλά συνεχίζεται χάρη στην Nintendo. Το πιο παράξενο όλων; Δεν ήταν κενή ουσίας η παρουσίαση, η ίδια η Nintendo κατάφερε να πείσει για το ακριβώς αντίθετο όμως.

Λίγη ψυχολογική προετοιμασία
Η Nintendo, σε κάθε E3, εστιάζει εδώ και χρόνια πια σε τίτλους που δεν βρίσκονται και πολύ μακριά. Ασχολείται με κυκλοφορίες που ετοιμάζονται για το καλοκαίρι και το υπόλοιπο του έτους, ενώ ασχολείται λίγο και με περιπτώσεις που έρχονται στο πρώτο μισό του επόμενου έτους. Αυτό έκανε και φέτος. Αλλά ήθελε προσπάθεια για να το συλλάβει οποιοσδήποτε, προσπάθεια που δεν χρωστά κανείς να κάνει σε τέτοιο βαθμό. Ταυτόχρονα, μόλις μπουν τα πράγματα σε σειρά, προκύπτει πως η Nintendo ανακοίνωσε…2,5 νέους τίτλους (θα εξηγηθούμε σε λίγο), δηλαδή…1,5 τίτλο παραπάνω από την Sony. Η αστειότητα των μεγεθών είναι σαφής μεν, αλλά πρέπει να υπογραμμιστεί και ο κακός χειρισμός της Nintendo στην ανάδειξη του ίδιου της του line-up.


Τίτλοι Nintendo
Xenoblade Chronicles 2 - Torna ~ The Golden Country
14 Σεπτεμβρίου 2018


Η ανακοίνωση expansion για το Xenoblade Chronicles 2 είναι καλό βήμα. Δεν είναι η εξέλιξη που συναρπάζει αυτόματα παρά μόνο συγκεκριμένη μερίδα του κοινού. Μετά από αρκετά προβλήματα στην αρχική έκδοση του παιχνιδιού, πολλές ενδιάμεσες διορθώσεις κ.λπ. όμως, είναι καλύτερο να έχουμε τέτοιες επεκτάσεις από το να περιμένουμε χρόνια για κάτι τελείως νέο. Ο τίτλος απαιτεί πάρα, πάρα πολλές ώρες έτσι κι αλλιώς, οπότε είναι λογικό να αντιμετωπίζεται, και από την εταιρεία, ως κάτι που έχει το περιθώριο να σταθεί για χρόνια, όχι ακίνητο όμως, στη βιβλιοθήκη του Switch. Το ότι έρχεται γρήγορα σημαίνει ότι η Monolith έχει μπει στη ρόδα του κλουβιού της και δεν ηρεμεί με τίποτα.

Super Mario Party
5 Οκτωβρίου 2018


Το Super Mario Party είναι ο μόνος τελείως νέος τίτλος που ανακοινώθηκε. Η σειρά δεν έχει και την καλύτερη επίδοση εδώ και χρόνια. Ωστόσο το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν λέγεται στην τύχη “Super”. Διάφορα mini games υποστηρίζουν τη χρήση πολλαπλών Switch, επίπεδα σε τραπέζι, σε διάφορες μάλιστα διατάξεις. Ουσιαστικά μιλάμε για αυτό που είχαμε δει πριν μερικούς μήνες σε πατέντα που είχε καταθέσει η εταιρεία. Έκανε δηλαδή κάτι που όντως δεν έχουμε ξαναδεί αλλού, ούτε και υπάρχει το περιθώριο να δούμε εύκολα αλλού. Ναι, το είδαμε σε βίντεο. Τόσο γρήγορα που ήταν σαν να μιλάμε για κάτι αυτονόητο. Σκεφτείτε πόσο χρόνο αφιέρωσε κάποτε η Sony στην παρουσίαση της σειράς PlayLink, κάντε τη σύγκριση και αναρωτηθείτε μαζί μας. Μη μας φάει η μοναξιά.

Pokémon Let’s Go Pikachu/Eevee και Pokéball Plus
16 Νοεμβρίου 2018

Η Nintendo θύμισε φυσικά τις πρόσφατες ανακοινώσεις από The Pokémon Company, πράγμα λογικό και επειδή απέχει ακόμη ο μεγάλος τίτλος Pokémon που ανακοινώθηκε πως ετοιμάζεται πέρυσι τέτοια εποχή.
Super Smash Bros Ultimate
7 Δεκεμβρίου 2018


Η μεγάλη κυκλοφορία της Nintendo για τη χρονιά είναι, βέβαια, το Super Smash Bros. Ultimate. Ναι, πρόκειται για μεταφορά από το Wii U, με όλους τους χαρακτήρες που εμφανίστηκαν ποτέ στη σειρά όμως, νέα επίπεδα, διαφοροποιήσεις σε μηχανισμούς κ.λπ. Το ότι αισθάνθηκε η εταιρεία την ανάγκη να τους εξηγήσει έναν έναν σχεδόν, είναι κάτι που μάλλον κακώς το έκανε σε τέτοιο περιβάλλον, δεδομένου ότι έκοβε χρόνο από άλλα πράγματα με αυτόν τον τρόπο. Αλλά και να μην έδινε αλλού χρόνο, ε, ας κρατούσε μισή ώρα η παρουσίαση, όχι τρία τέταρτα με τη μισή ώρα να αφιερώνεται στο Super Smash Bros. Ultimate.

Φυσικά η περίπτωση του παιχνιδιού αυτού είναι ειδική, από την άποψη ότι θα διατίθεται και θα στηρίζεται για χρόνια. Είναι κανόνας πια πως ένα Smash Bros βγαίνει σε κάθε σύστημα της Nintendo και το κοινό της σειράς είναι τόσο φανατικό που δεν έχει παράπονο για αυτό. Άλλωστε δεν βρίσκονται και ανάλογα καλοί τίτλοι του είδους αλλού. Αν κάποιος νοιάζει για κάτι τέτοιο, το πιο φυσικό πράγμα είναι να σκέφτεται να αγοράσει Switch, αν δεν έχει ήδη.

Fire Emblem Three Houses
Άνοιξη 2019


Ο «μισός» τίτλος που λέγαμε. Πρώτη φορά τον είδαμε μεν, αλλά είναι ο τίτλος Fire Emblem που είχε ανακοινωθεί παλαιότερα, αλλά πιο γενικά κι αόριστα, όπως και ο τίτλος Pokémon. Και η κυκλοφορία του δεν είναι και πολύ μακριά.

Daemon X Machina
Marvelous
2019


Το Daemon X Machina είναι ο πιο μακρινός τίτλος που εμφανίστηκε στην παρουσίαση, αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Marvelous που αναπτύσσει το παιχνίδι, εκδίδεται όμως από την ίδια την Nintendo. Συνεπώς πρόκειται για καθαρή αποκλειστικότητα.
Τα κενά
Αυτό που περίμεναν οι φίλοι της Nintendo βέβαια ήταν εξέλιξη και σε άλλα ανοιχτά μέτωπα. Κάτι από Metroid Prime, κάτι από Shin Megami Tensei, κάτι τέλος πάντων σχετικά με τίτλους έχουν έτσι κι αλλιώς ανακοινωθεί και η ελπίδα ήταν ότι θα υπάρχει κάποια αναφορά προόδου ένα και πλέον χρόνο μετά την πρώτη τους αναφορά. Από την άλλη, με την εταιρεία να προσπαθεί, συνήθως, να εστιάσει σε πιο κοντινά πράγματα, μάλλον είναι όλα αυτά αρκετά μακριά ακόμη για να πάρουν θέση στη συγκεκριμένη παρουσίαση. Με τους χειρισμούς της Nintendo ως προς τα Nintendo Direct γενικότερα βέβαια, άντε να κάνει άνθρωπος φυσιολογική υπόθεση.

Παραγωγές τρίτων
Δεν απουσίαζαν καλά νέα για το Switch στην E3 φέτος. Απλά αναφέρθηκαν σε άλλες σκηνές και άλλες στιγμές. Ακούσαμε πράγματα από την Bethesda, από την EA κ.λπ. Η Nintendo απέφυγε κάθε πιθανή επανάληψή τους, πέραν βέβαια κάποιων υπενθυμίσεων, πάλι για κοντινές κυκλοφορίες, σε ένα πολύ μαζεμένο trailer που ετοίμασε για αυτούς. Ακολούθως βέβαια άρχισαν οι πιο ειδικές αναφορές, αλλά ακόμη και ο ερχομός του Dragon Ball FighterZ στο Switch ανακοινώθηκε αργότερα, μετά την παρουσίαση. Για να μην πούμε για όσους τίτλους φέρνει η NIS στο Switch αλλά ήταν ουσιαστικά άφαντη στην παρουσίαση. Ούτε καν το expansion του Mario+Rabbids: Kingdom Battle δεν τιμήθηκε.

Η διαλογή τίτλων από άλλες εταιρείες που έκανε η Nintendo για την παρουσίαση δεν είναι ούτε ιδανική, ούτε καν αντιπροσωπευτική της υποστήριξης που έχει το Switch, θέμα για το οποίο θα έπρεπε να θέλει να πείθει κάθε τρεις και λίγο από την αρχή η ιαπωνική εταιρεία. Τι διάλεξε; Προχωρήστε και θα δείτε.

Η Nintendo φρόντισε να τηρήσει μια μικρή παράδοση που τη θέλει να ανακοινώνει την άμεση και ξαφνική διάθεση κάποιων τίτλων. Φέτος σειρά είχε το Fortnite αλλά και το Hollow Night.

Fortnite
12 Ιουνίου 2018


Hollow Night
12 Ιουνίου 2018


Octopath Traveler
13 Ιουλίου 2018


Καθένας θα υπέθετε ότι αν είχε στο σύστημά του κάποια αποκλειστικότητα από την Square Enix, όλο και λίγη παραπάνω «φασαρία» θα έκανε. Όχι η Nintendo. Ανέφερε βέβαια ότι εκτός του ότι έρχεται στις 13 Ιουλίου ο τίτλος, από τις 14 Ιουνίου θα διατίθεται και demo μέσω του eShop.
Overcooked! 2
7 Αυγούστου 2018


Το Overcooked! 2 είναι ένας τίτλος που αποκαλύφθηκε επισήμως στην παρουσίαση της Nintendo. Όσοι είχαν επαφή με τον πρώτο τίτλο μάλλον ξέρουν πως έχει νόημα να τους ενδιαφέρει. Οι υπόλοιποι…μάλλον πρέπει να βρουν στο δρόμο τους κάποιον από τους προηγούμενους. Ο τίτλος δεν είναι αποκλειστικός βέβαια, ούτε και βρίσκεται πολύ μακριά η κυκλοφορία του.

Killer Queen Black
2018


Το Killer Queen Black, από την άλλη, κυκλοφορεί ήδη για το PC, ανακοινώθηκε και για Switch όμως. Επομένως, αν δεν αλλάξει κάτι, πριν τελειώσει ο χρόνος το Switch θα είναι η μόνη κονσόλα με έκδοση του Killer Queen Black.

«Επιτεύγματα»
Ας συνοψίσουμε λοιπόν όσα «πέτυχε» η Nintendo αυτήν τη φορά. Ανακοίνωσε νέους τίτλους αλλά τους βύθισε τόσο πολύ στη σκιά του Super Smash Bros. Ultimate που ήταν σαν να μην τους έδωσε ευκαιρία της προκοπής. Υπάρχει και το Treehouse θα πουν εκείνοι που δεν κλείνουν ποτέ το stream. Το Treehouse εξυπηρετεί για βουτιές στα βαθιά. Για να ανυπομονεί κάποιος να δει τη βουτιά αυτή για έναν τίτλο, πρέπει να τον νοιάζει πότε έρχεται η ώρα του στο πρόγραμμα. Και για να ισχύσει αυτό το τελευταίο πρέπει να τον εξιτάρει η κεντρική παρουσίαση. Αν η απάντηση σε όλα ήταν ένα Treehouse, τότε δεν θα ήταν ανάγκη να έχουμε κανένα Nintendo Direct. Η επικοινωνία στο marketing δεν λειτουργεί έτσι και όχι από λάθος. Κάποια μηνύματα πρέπει να περνούν με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο όχι με έναν τρεχούμενο Snake και την επιγραφή “Everyone Is Here!”.

Είχε που είχε προβληματική δομή το τυπικό Nintendo Direct, η Nintendo απλά το παράκανε αυτήν τη δόση. Και δεν είναι ότι δεν είχε τίποτα να δείξει, τίποτα να πει, τίποτα να αποδείξει. Απλά φαντάστηκε ότι δεν χρειαζόταν να τα κάνει όλα αυτά εφόσον είχε το Super Smash Bros. Ultimate και είχε ξεκαθαρίσει από πριν πως εκεί θα ρίξει το βάρος της. Βέβαια το θέμα είναι να το πιστέψει αυτό και κανένας άλλος, όχι μόνο η ίδια.

Μπορεί να βγει και σε καλό βέβαια. Μπορεί να τα θυμάται όλα αυτά την επόμενη φορά. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Spinnet
    • Μεγάλο φάουλ η απόλυτη μετατόπιση βάρους στο Smash αλλά δυστυχώς αναμενόμενη. Το Fire Emblem πάντως μένα φαίνεται πολλά υποσχόμενο (ειδικά για φορητή... χρήση!). Και το Daemon X Machina, αν και πολύ νωρίς, έχει ωραίο art design. Πάντως οι μεγάλοι third party τίτλοι δύσκολα θα μεταφέρονται στο switch από δω και πέρα (εκτός από remasters προηγούμενης γενιάς) και η Nintendo ακόμα δυσκολεύεται να βελτιώσει τους ρυθμούς της στους first/second party τίτλους (μα καλά αυτή η μετάβαση σε ένα all-in-one σύστημα πότε θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς;). Ευτυχώς το Switch είναι ιδανική πλατφόρμα για τα indies, αυτό είναι που κάνει τη διαφορά σε αυτή τη γενιά.

*