Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PlayStation @ E3 2018: #4TheSinglePlayer

*
Μερικές φορές, μια εταιρεία, όπως κι ένας άνθρωπος, μπορεί να διχαστεί τόσο ώστε να είναι σίγουρη για την υπεροχή της αλλά να μην είναι το ίδιο σίγουρη για το πώς έχει νόημα να την επιδείξει. Φέτος η Sony προειδοποίησε ότι θα δοκιμάσει κάτι διαφορετικό και το ζήτημα ήταν, προφανώς, να δούμε σε τι μεταφράζεται αυτό.

Ανακοίνωσε μερικούς τίτλους τρίτων λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν οι συνεντεύξεις Τύπου στο πλαίσιο της E3, είπε ότι δεν θα υπάρχει pre-show (ο κλάδος μας ξεφύσηξε όπως όταν γλιτώνει κάποιος τον αποκεφαλισμό), πως δεν θα δείξει πολλούς τίτλους αλλά θα εστιάσει σε λίγους που θα επιδείξει σε μεγαλύτερο βάθος σε σχέση με πριν. Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε αφού η Sony έχει το κατάλληλο και εφησυχαστικό προηγούμενο, είχε ήδη μερικές πολύ μεγάλες παραγωγές στο πρόγραμμα, με κοντινότερη το Spider-man που κυκλοφορεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.


Η ιστορία της Sony

Εκμεταλλευόμενη το μαινόμενο debate για το ρόλο του single player στην αγορά, χασκογελώντας παράλληλα αφού έχει βαρεθεί να αποδεικνύει ότι έχει βρει τον τρόπο, σκέφτηκε να στήσει την παρουσίαση ως μια σειρά από βινιέτες, με καθεμιά να λέει τη δική της ιστορία, όλες μαζί να φτιάχνουν την ιστορία των δυνατών χαρακτηριστικών και της νοοτροπίας της Sony.

Στην πραγματικότητα βέβαια τίποτα σε αυτήν τη σκέψη δεν είναι νέο, διαφορετικό ή πρωτότυπο, αφού έχει ξαναλειτουργήσει έτσι στο παρελθόν, όπως πέρυσι τέτοια εποχή για παράδειγμα. Το μόνο διαφορετικό ήταν το εύρος και η εστίαση της παρουσίασης, η διαλογή των συμμετοχών και των ανακοινώσεων. Ή, καλύτερα, η επιλογή να μην ανακοινώσει κανέναν νέο τίτλο της επί σκηνής. Ό,τι νέο είδαμε ήρθε από τρίτους, με εξαίρεση μια ανακοίνωση στο post-show, το οποίο post-show ξεκίνησε ως εκτενές…διάλειμμα στο κανονικό show μετά την επίδειξη του The Last Of Us Part II, διότι έπρεπε να γίνει αλλαγή σκηνικού. Ναι. Αλλαγή σκηνικού.

Ο, για τα δεδομένα του παρελθόντος, ταπεινός χώρος ήταν στημένος ώστε να μοιάζει με περίπου εκκλησία (όχι στο ελληνικό μάτι βέβαια) με μοναδικό στόχο να ταιριάζει με την αρχική και τελική σκηνή της επίδειξης του τίτλου της Naughty Dog. Καλή σκέψη σε αισθητικό επίπεδο, κακή για τη ροή.

Η Sony λοιπόν έδειξε 4 τίτλους επί σκηνής, δύο εκ των οποίων έτυχαν ειδικής μεταχείρισης: The Last Of Us Part II και Ghost Of Tsushima. Η ειδική αυτή μεταχείριση μεταφράστηκε σε μουσικό «πρόλογο», στην πρώτη περίπτωση μάλιστα από τον ίδιο τον Gustavo Santaolalla, το συνθέτη του soundtrack που, έτσι κι αλλιώς, δεν περίμενε το The Last Of Us για να αναγνωριστεί η αξία του. Η παρουσία του ήταν σίγουρα όμορφο άνοιγμα για τις διαδικασίες. Δεν θα μπορούσαμε να τον αρνηθούμε ποτέ.

Αφού έκανε τέτοιο, διακριτικό διαχωρισμό, δεδομένου ότι το Spider-man δεν είναι και πολύ μακριά, θεωρούμε πως, παρότι δεν διατυπώθηκε ούτε υποψία διαστήματος κυκλοφορίας για κανέναν τίτλο της που δεν είχε ήδη, τα The Last Of Us Part II και Ghost Of Tsushima θα φτάσουν σε χέρια παικτών πριν το Death Stranding της Kojima Productions. Ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό βέβαια. Έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα μεγάλων κυκλοφοριών της Sony είναι σαφές. Περιλαμβάνει Spider-man για Σεπτέμβριο και Days Gone για Φεβρουάριο. Οτιδήποτε άλλο πάει για πιο πέρα και το πρόγραμμα της εταιρίες συμπληρώνεται με μικρότερες παραγωγές και τίτλους για PSVR.



Η Sony, λοιπόν, αποφάσισε να δείξει καθαρό gameplay και να το αφήσει να μιλήσει μόνο του. Εκ του αποτελέσματος, σωστά έπραξε. Η πρώτη ουσιαστικά αποκάλυψη του Ghost Of Tsushima είναι «καταδικασμένη» να ξεχωρίσει, να μείνει στο μυαλό, παρότι ακολούθησε εντυπωσιακή επίδειξη της Naughty Dog και θα μπορούσε κάλλιστα να φανεί ότι χάνει στο ζύγι. Η δύναμη της φωτογραφίας όμως, και όχι μόνο, κάνει κάποια γιγάντια εμπόδια να αποδεικνύονται μικρά, από τη μια στιγμή στην άλλη. Αντί λοιπόν να πούμε περισσότερα για τους τίτλους, θα κάνουμε ό,τι και η Sony. Θα τους αφήσουμε να εκφραστούν.

The Last Of Us Part II

Θυμάστε κάτι διαμαρτυρίες πέρυσι για τη βία στο παιχνίδι; Κάποιος «Χλαπάτσας» στην Naughty Dog είπε «θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε».



Ghost Of Tsushima

Δεν είστε έτοιμοι για τη φωτογραφία.



Death Stranding


Trolling, συμβολισμός, καμία άκρη.



Spider-man


Περιμένουμε πως και πως να καταφέρει η Insomniac όσα δεν κατάφερε η Sony Pictures με 5 ταινίες Spider-man, για να έχουμε δείχνουμε μερικούς με το δάχτυλο.



Déraciné
(αποκαλύφθηκε λίγο μετά την κανονική παρουσίαση)



H ιστορία των φίλων της Sony


Δεδομένου ότι το post-show κατάφερε να είναι, κατά μία έννοια, μέρος του κανονικού show, για την ιστορία αναφερόμαστε στους δύο επόμενους τίτλους, εκ των οποίων ο πρώτος απλά απέκτησε άλλο ένα trailer ενώ ο δεύτερος προέκυψε για να εμφανιστεί δωράκι.

Destiny



Call Of Duty Black Ops III




Για αρχή λοιπόν μαθαίνουμε πως όποιος προπαραγγείλει το Call Of Duty: Black Ops IIII από το PS Store, αποκτά πρόσβαση άμεσα στο Back In Black Map Pack για το Call Of Duty: Black Ops III. Το πιο ενδιαφέρον βέβαια είναι πως το Call Of Duty: Black Ops III διατίθεται δωρεάν σε μέλη PS Plus. Το δωράκι που λέγαμε.

Kingdom Hearts III

Η Square Enix πρέπει να κάνει πλάκα σε όλους αφού ετοίμασε τρεις παραλλαγές ενός trailer, μία για την ίδια, μία για την Microsoft και μία για την Sony. Στην περίπτωση της Sony όμως προέκυψε και limited edition κονσόλας με διακόσμηση α λα Kingdom Hearts III, ενώ μόνο στο σύστημα της Sony θα μπορεί κάποιος να βρει ως πακέτο το Kingdom Hearts III μαζί με τις διασκευές όλων των προηγούμενων τίτλων. Βέβαια αυτό δεν είναι και παράξενο, αφού εκείνες οι διασκευές κυκλοφορούσαν έτσι κι αλλιώς μόνο για PS4, οπότε το μόνο που αλλάζει είναι ότι θα υπάρχει ένα πακέτο με τα άπαντα του Kingdom Hearts για όποιον προτιμά τη μονολιθική προσέγγιση.

Υπάρχουν όμως και τέσσερις συνολικά τίτλοι που ανακοινώθηκαν κατά την κανονική ροή της παρουσίασης.

Trover Saves The Universe



Control

Πρόκειται για τη νέα παραγωγή της Remedy, την οποία και εκδίδει η 505 Games.



Resident Evil 2


Το remake δεν εμφανίστηκε απλά, δεν έκανε μόνο εντύπωση αλλά…έρχεται κιόλας στις 19 Ιανουαρίου 2019.




Nioh 2


Η From Software απασχολείται με το Sekiro πλέον (και με το Déraciné), μάλλον δεν χώραγε και Bloodborne, οπότε καλύτερα για την Koei Tecmo να προτάξει το δικός της sequel. Όπως είναι λογικό, μετά τις πρώτες βάσεις που μπήκαν στην πρώτη απόπειρα της Team Ninja, αναμένουμε το επόμενο εξελικτικό βήμα.




Η ιστορία της αγοράς

Από την παραπάνω τετράδα των τρίτων, το Nioh 2 και το Trover Saves The World είναι αποκλειστικότητες του PS4. Χρειάζεται βέβαια και αστερίσκος. Το πρώτο κυκλοφόρησε και για PC. Οπότε όταν μιλάμε για αποκλειστικότητα, αναφερόμαστε στο χώρο της κονσόλας. Το Trover Saves The World βγαίνει σε PS4 και PSVR, δεν έχει ανακοινωθεί για άλλο σύστημα αλλά η ατάκα “debuting exclusive on the PS4 and PSVR” δεν είναι και η πιο ξεκάθαρη διατύπωση για το μέλλον. Μπορεί να μιλάμε και για timed exclusive. Control και Resident Evil 2, από την άλλη, ετοιμάζονται για PC, PS4 και Xbox One.

Φυσικά αυτό δεν είναι κακό, χρειάζεται να επισημανθεί όμως διότι, μέχρι στιγμής, η E3 2018 δεν έχει φέρει καθαρές αποκλειστικότητες πέραν των εσωτερικών παραγωγών. Για κανέναν. Δεν είμαστε σίγουροι αν έχουμε συναντήσει ξανά, σε τέτοια ένταση, αυτό το φαινόμενο. Πιστεύουμε ότι αυτό το θέμα θα συνεχίσει να είναι τροφή για σκέψη μετά την έκθεση, για διαφόρους λόγους. Αλλά αυτό δεν είναι ζήτημα της Sony ακριβώς, οπότε ας το βάλουμε στην άκρη.

Αυτό που αφορά όμως στη Sony είναι η επιλογή της να μην αποκαλύψει κάτι παραπάνω. Το Déraciné είναι συμπαραγωγή με την From Software, θα είναι όντως αποκλειστικότητα ακριβώς για αυτόν το λόγο, αλλά μέχρι εκεί πήγε η εταιρεία.

Η μία θεωρία για αυτή τη στάση είναι η προφανής παντοδυναμία της πλατφόρμας της Sony, παντοδυναμία που τη γλιτώνει από άγχος και της δίνει το περιθώριο να κάνεις παρουσιάσεις σαν τη σημερινή και να μας φαίνεται φυσιολογικό. Αν προσπαθούσαν άλλοι να πατήσουν στην ίδια γραμμή, θα μιλούσαμε αλλιώς, εκτός αν έδειχναν εκπληκτικά πράγματα. Ελπίζουμε όμως αυτή η θεωρία να μην είναι και η πιο ρεαλιστική. Πέρυσι λέγαμε ότι η θέση της Sony καλό είναι να μην την οδηγήσει να σκέφτεται όπως σκεφτόταν κάποτε μετά την απόλυτη επικράτηση και επιτυχία του PlayStation 2, γιατί αυτά σε καμιά εποχή δεν βγαίνουν σε καλό. Οπότε θα προτιμήσουμε άλλες θεωρίες.

Υπάρχει λοιπόν η θεωρία πως η εταιρεία κάνει κράτει καθώς ετοιμάζεται για το επόμενό της σύστημα. Έχει μια λογική η σκέψη, όμως κι άλλες φορές είχε να διαχειριστεί μεταβάσεις και δεν έκοβε τόσο απότομα ρυθμό από μια γενιά προς όφελος μιας άλλης, τουλάχιστον όχι σε ανάλογη χρονική στιγμή.

Μένει λοιπόν και η θεωρία ότι, ως προς τις μεγάλες της παραγωγές, έχει βγει εκτός αρχικού προγράμματος. Κάτι το Gran Turismo Sport, κάτι το Days Gone, κάτι το Death Stranding και ο ρυθμός με τον οποίο συνηθίσει να παραδίδει οτιδήποτε ο Hideo Kojima, μπορεί να την ανάγκασαν να υιοθετήσει διαφοροποιημένη στάση.

Φυσικά μπορεί να είναι και οι τρεις θεωρίες ρεαλιστικές και να είδαμε όσα είδαμε χάρη σε συνδυασμό τους. Προφανώς και δεν πρόκειται να το ξεκαθαρίσουμε τώρα. Ειδικά όταν δεν ξέρουμε αν θα εμφανιστεί και φέτος σε ευρωπαϊκή έκθεση, επιλογή που με τη σειρά της επηρεάζει και τις κινήσεις της στο PSX. Ότι μπαίνουμε σε σκέψεις όμως, μπαίνουμε.

Κανείς δεν έχει άγχος για τους μεγάλους της τίτλους, λόγω καλής προϊστορίας φυσικά, κανείς δεν έχει άγχος για την πορεία του PS4 ως πλατφόρμα, για αυτό και δεν θεωρούμε ότι χάνει όντως κάτι η Sony, σε αυτό το στάδιο, με τη στάση της. Τι μέλλει γενέσθαι παραμένει σχετικό.



Σίγουρα πάντως μια μερίδα του κοινού θα δηλώνει απογοητευμένη. Όχι μόνο επειδή συμβαίνει πάντα, αλλά επειδή η Sony, φέτος, απέφυγε ουσιαστικά κάθε πιθανή έκπληξη από την ίδια. Και η E3 υποτίθεται ότι χτίζεται πάνω σε εκπλήξεις. Κι όταν κάποτε δεν είχε εκπλήξεις, αποφάσιζε ότι ήρθε ώρα να κόψει την παρουσία της από κάποια έκθεση. Τώρα δεν σκέφτηκε έτσι. Συνεπώς…τα πράγματα περιπλέκονται.

Πάντως, να που οι δηλώσεις για διαφορετική προσέγγιση στην παρουσίαση, που έγιναν ξανά και ξανά, ακριβώς επειδή τα πλάνα ήταν αυτά που είδαμε, τελικά δεν στέκονται μόνες τους. Θυμάστε από πόσο πιο πριν άρχισε να λέει η Sony πως ετοιμάζεται να επενδύσει περισσότερο σε εσωτερικές παραγωγές; Θυμάστε και για πόσο διάστημα ανακυκλωνόταν το θέμα αυτό και παρουσιαζόταν από τον Τύπο σαν να αποφάσισε η Sony να μας κάνει μαζεμένα δώρα; Να που η απόφαση αυτή μπορεί να έγινε από ανάγκη και όχι χάρη στο πνεύμα των Χριστουγέννων.

Το ηθικό δίδαγμα

Όλα τα παραπάνω μπορείτε (για την ώρα) να τα αφήσετε στην άκρη βέβαια. Διότι η παρουσίαση της Sony ήταν ταυτόχρονα και δήλωση. Ούτε ένας τίτλος που εμφανίστηκε στην κανονική ροή της παρουσίασης, γνωστός ή νεοανακοινωθείς, δεν σχετίζεται με multiplayer. Συνειδητά η Sony σχεδίασε την παρουσίασή της ως μικρή γιορτή για τα single player games, από όπου κι αν προέρχονται, σηκώνοντας μια σημαία που κανένας μεγάλος publisher δεν καρφώνει κάπου εδώ και χρόνια. Για να καταλάβετε την ένταση της δήλωσης: η Nintendo, χάρη σε Splatoon 2 και Super Smash Bros., χωρίς καν να ξέρουμε τι άλλο προκύπτει, ασχολείται πιο πολύ, φέτος, με multiplayer. Τέτοιες αντιθέσεις δεν προκύπτουν κάθε μέρα και δύσκολα προκύπτουν και στην τύχη.

Οπότε η Sony δείχνει ό,τι δείχνει, λέει ό,τι λέει, προτάσσει τις χορδές του Gustavo Santaolalla ή ένα φλάουτο εδώ κι εκεί, ένα μέλημα είχε όμως αυτήν τη δόση: να καρφωθεί στη συνείδηση κάθε περαστικού πως το PlayStation είναι ο φυσικός προορισμός οποιουδήποτε εκτιμά το μη ανταγωνιστικό gaming, την αφήγηση, την εμπειρία με αρχή μέση και τέλος. Κι αν νομίζετε ότι υπερβάλουμε, βρείτε μας άλλη χρονιά χωρίς EA, Activision ή Take Two σε παρουσίαση της Sony. Α και καλή τύχη στο ψάξιμο. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • evergrey
    • Η δομη της παρουσιασης εμενα καπως με ξινισε.Το πως αρχησε σε σκηνικο TL,και ξαφνικα μετα το μπλα μπλα σου δειχνει την κανονικη σκηνη.Επισης ηταν καπως στο τελειωμα.Το σημα του Playstasion και αντε γεια.Ουτε ενας να πει 2 λογακια. Δεν περιμενα εκπληξεις απο παιχνιδια.Nioh 2 δεν περιμενα με τιποτα φυσικα.Ο Kojima 1 βημα μπρος και 2 πισω παλι με το βιντεο που εδειξε.To Ghost για τα γουστα μου ειναι υπεροχο οπως και ο Spiderman.Το The Last of us απλα respect!Του χρονου εχω περιεργια τι υλικο θα εχουν να δειξουν για E3.

    • RiderSoMysterious
    • Με Ghost Of Tsushima, Nioh 2, Dragon Quest, The Last Of Us 2, Days Gone που το μάθαμε πιο πριν είμαι υπερκαλυμμένος. 6 μήνες έχει που πήρα PS4 και ακόμα δεν έχω παίξει τίποτα. Και έρχεται πράμα! :p

    • PORTAL
    • Οσο αναλυω την παρουσιαση τοσο καλυτερη μου φαινεται. Ειχε οντως μια θεματολογια (το single player campaign), κατι που μου περασε απαρατηρητο στην αρχη. Εχει βρει την ουσια η Sony και δινει πονο.

    • DrManolo
    • Η όλη παρουσίαση μου άρεσε πολύ. Σε όλα τα exclusive games είδα πράματα, από cgi μέχρι gameplay. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό ήταν Ε3, playstation xperience θα το έλεγα. Κάτι μου λέει ότι θα έχουμε καινούριες ανακοινώσεις στο εγγύς μέλλον. Πάντως από όλες τις παρουσιάσεις μέχρι στιγμής, η Sony ξεχώρισε, όλες οι άλλες ήταν σχεδόν ίδιες. Απλά ένιωσα τη Sony να τη σνομπάρει λίγο την Ε3.

    • paulgouv
    • Παρότι ξέραμε ήδη ότι θα επικεντρωθεί στα 4 exclusive , με εξέπληξε ευχάριστα η παρουσίαση της Sony!!Ξεκινώντας με Last Of Us Part II και ένα καταιγιστικό gameplay (θα μας ''αρρωστήσει'' η Ellie :p ) πίστευα ότι ίσως είδα όσα ήθελα να δώ...και σκάει μια γροθιά (Sucker Punch :p) στα μούτρα μου με το Ghost Of Tsushima τα δα όλα!!!Ti οπτικοακουστική πανδαισία ήταν αυτή!!Χορογραφικές αιματοχυσίες με katana , ζωντανός κόσμος που νιώθεις ότι σχεδόν ''ψυχορραγεί'' και art direction που κόβει την ανάσα!!Για μένα ότι καλύτερο παρουσιάστηκε στην Ε3 από αυτά που δεν είχαμε δείγμα τουλάχιστον.Συνεχίζοντας με Kojimαρο , δεν γίναμε σοφότεροι αλλά βλέπω ότι με την Decima έχει δημιουργήσει εξαιρετικούς κόσμους και ανυπομονώ να μάθουμε περισσότερα!!Και στις 3 αυτές παρουσιάσεις οι ηχητικές επιμέλειες ήταν σχεδόν ανατριχιαστικές!!Το Spiderman εστίασε στην ποικιλία των villain(δεν τους ήξερα καν :p) ανεβάζοντας το hype!!Τέλος,ανέλπιστα θετική η παρουσίαση του νέου τίτλου της Remedy (άλλοτε Xbox partner) και φυσικά δέος με το άκρως αναμενόμενο RE2 Remake!!Στα extraδάκια , περιμένω NewGame+ στο GOW και δεν με χάλασε το ''τζαμπέ'' Call Of Duty Black Ops3 :p
      Υ.Γ. Δυνατή Ε3 φέτος !! Αν έδειχνε και η Rocksteady το φημολογούμενο Superman που ετοιμάζει θα ταν καλύτερα :D

    • Scott_Pilgrim
    • Η παρουσίαση είχε κάποιες καλές στιγμές αλλά δυστυχώς πολλά προβλήματα. Ναι μεν με πείραξε που δεν είδαμε εκπλήξεις, αλλά τουλάχιστον είδαμε αρκετό gameplay για όσα games έδειξαν.
      Spiderman κάθε φορά που το βλέπω, είναι και καλύτερο.
      Ghost of Tutsima είχε εκπληκτική ατμόσφαιρα, αλλά δεν με έπεισε όσο θα ήθελα.
      TLoU2 με άφησε ικανοποιημένο αλλά δε χρειαζόταν το όλο λεσβιακό κομμάτι. Μου φαίνεται πως μπαίνει απλά για να μπει. Έμαθα πως όσοι το έκραξαν και γενικά ήταν αντίθετοι με αυτό, έφαγαν ban από το chat. Προσωπικά όπως έχω αναφέρει ξανά, δεν είμαι μεγάλος φαν του franchise, απλά ελπίζω να μην χαλάσει την εμπειρία το συγκεκριμένο.
      Το Death Stranding με άφησε αδιάφορο γιατί πάλι δεν κατάλαβα τι ήθελε να μου δώσει. Και αυτό με φοβίζει.

      Να πω απλά ότι το trailer του KHIII δεν ήταν παραλλγή σε σχέση με αυτό που έδειξαν MS και Square, αλλά κάτι τελείως νέο, απλά είχε κάποιες σκηνές που κόλλαγαν με τα προηγούμενα. Τώρα που μου χάλασε το PS4 είναι η καλύτερη στιγμή να πάρω ξανά κονσόλα. :D

    • mysterious
    • Την first party γκαμα τιτλων της Sony τη λες και τρομακτικη...και σε μια εποχη που μας εχουν ζαλισει με τα multiplayer θεωρω ακρως θετικο οτι επιμενει στο single player.Ξερει να το κανει αριστα και για μενα ποτε δε θα υπαρξει τιποτα καλυτερο απο ενα καλοφτιαγμενο παιχνιδι με ενδιαφερουσα ιστορια,χαρακτηρες,αρχη και τελος.Αυτα ειναι τα παιχνιδια που σου μενουν στη μνημη οσα χρονια κι αν περασουν.

    • Efkar
    • ξεκινάω παρακολουθώντας Last of us 2, πολύ ωραία ατμόσφαιρα και χορταστική δράση! Αμέσως μετά Ghost Of Tsushima απλά τρομερό! Μετά RE 2 διαφορετικό απο το παλιό original αλλά τρομερό σκηνικό! Ενδιαφέρον βρίσκω και το COntrol. Ένα κι ένα τα παιχνίδα δλδ δεν ξέρεις τι να πρωτοπαίξεις.

*