Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sony @ Paris Games Week: Άλλη χώρα, άλλος αέρας

The Last Guardian, Shenmue III, Final Fantasy VII Remake. Gran Turismo Sport, Detroit: Become Human, PlayStation VR. E3 από τη μία, Paris Games Week από την άλλη. Το χάσμα μεταξύ αμερικανικών και ευρωπαϊκών προτεραιοτήτων ήταν σαφές στην παρουσίαση της Sony που για πρώτη φορά εμφανίστηκε στη γαλλική έκθεση αφού προσπέρασε τη φετινή Gamescom. Η παρουσίαση κράτησε 1 ώρα και 45 λεπτά περίπου, κατά τα οποία δεν έφερε τα πάνω κάτω, ούτε ως show ούτε ως περιεχόμενο. Αλλά προτρέχουμε.



Γνωστά μεγέθη
Με μια ιδέα (ή υποψία) αποκλειστικότητας.

Η Sony στάθηκε πολύ σε τίτλους που δεν είναι απαραίτητα αποκλειστικότητες αλλά προσφέρουν περιεχόμενο πρώτα σε κατόχους PS4 και ύστερα σε όλους τους άλλους ή έστω δεν εμφανίζονται σε Xbox One, έστω και αν δεν αποφεύγουν με τίποτα το PC.

Call Of Duty: Black Ops III
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει φυσικά το Call Of Duty: Black Ops III, από το οποίο είδαμε νέο trailer ειδικά για το Zombies mode. Κάθε DLC θα είναι αποκλειστικό στο σύστημα της Sony για 30 ημέρες ενώ θυμίζουμε ότι αναμένεται και limited edition console bundle.



Star Wars Battlefront
Παρόμοια είναι τα πράγματα στο Star Wars Battlefront που και αυτό εμφανίστηκε σε νέο trailer και συνοδεύτηκε από υπενθύμιση για τη limited edition console και περιεχόμενο για τους κατόχους PS4.



Street Fighter V
Η ειδική σχέση του Street Fighter V με το PS4 είναι γνωστή αφού εξ αρχής είναι console exclusive, ωστόσο εμφανίστηκε ο Yoshinori Ono με κάτι απερίγραπτο στο κεφάλι του για να ανακοινώσει την προσθήκη του Dhalsim στο roster, την υπόσχεση πως ο πρώτος χρόνος μετά την κυκλοφορία θα φέρει 6 νέους χαρακτήρες που θα μπορούν να αποκτηθούν με in-game currency αλλά και την ημερομηνία κυκλοφορίας που δεν είναι άλλη από τη 16η Φεβρουαρίου 2016.



No Man’s Sky
Ναι. Ακόμη έρχεται και εξακολουθεί να είναι console exclusive. Το νέο trailer ήταν αυτονόητο, λιγότερο αυτονόητο ότι έχουμε πλέον περίπου ημερομηνία κυκλοφορίας, αφού αναμένεται μέσα στον Ιούνιο του 2016.



Tekken 7
Ο Katsuhiro Harada, πάντα με γυαλιά ηλίου, (Itagaki ακούει;) ήρθε για να πει το αυτονόητο, ότι το Tekken 7 θα κυκλοφορήσει το 2016 σε PS4. Δεν έγινε λόγος για κάποιου είδους αποκλειστικότητα όσο για το ότι το σενάριο του νέου τίτλου θα ρίξει περισσότερο φως στο παρελθόν και τα κίνητρα των Mishima. Φυσικά και αναφέρθηκε ότι η έκδοση θα είναι βελτιωμένη σε σχέση με το arcade αλλά θα έχει και επιπλέον περιεχόμενο, όπως συνηθίζεται άλλωστε με τις εξορμήσεις της σειράς σε οικιακά συστήματα. Πάντως ο Harada ανέφερε ότι θα υποστηρίζεται κάπως και το PlayStation VR.




“Second Party”

Ratchet & Clank
Ελπίζουμε να μην περιμένατε κάτι παραπάνω από νέο trailer για την εκ βάθρων διασκευή του πρωτότυπου τίτλου της σειράς που ανήκει στην Sony αλλά δημιουργήθηκε από την Insomniac Games. Αναμένεται την άνοιξη πάντως.



Wild
Ο Michel Ancel έχει πάρει απόφαση ότι δεν το θέλει η μοίρα του το Beyond Good & Evil 2 και μας έδωσε μια καλύτερη ματιά του Wild που αναπτύσσει αποκλειστικά για το PS4 και μάλιστα εκτός της Ubisoft, με δικό του, διαφορετικό studio. Στο εκτενές gameplay demo δεν είδαμε τα εντυπωσιακότερα γραφικά στην πλατφόρμα, αλλά είδαμε ζωντανό κόσμο και άπειρες πιθανότητες που ελπίζουμε να προκύπτουν όντως οργανικά όπως υποστήριξε ο Ancel.

Ο σαμάνος του demo κάλεσε αετό, ανέλαβε τον έλεγχό του για να αξιοποιήσει την ανώτερη όρασή του, κάλεσε αρκούδα ως μεταφορικό μέσο, χρησιμοποίηση λαγό για να περάσει απαρατήρητος, κοράκια για αντιπερισπασμό και όλα αυτά για να ζητήσει τη βοήθεια της θεότητας των φιδιών και να σώσει μέλος της φυλής του που δαγκώθηκε από δηλητηριώδες φίδι.




First Party

Horizon: Zero Dawn
Ο τίτλος που σηματοδοτεί νέα σελίδα για την Guerrilla Games έκανε την εμφάνισή του με εντυπωσιακό gameplay demo που είναι πιθανό να κερδίσει και εκείνους που ίσως διατηρούσαν επιφυλάξεις ύστερα από την αρχική ανακοίνωση στην E3. Πέραν της επίδειξης όμως, δεν είχαμε άλλη εξέλιξη.



Uncharted 4: A Thief's End
Θέλετε νέο trailer; Αμέσως. Μόνο που είναι trailer για το multiplayer και, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για multiplayer, η σκηνοθεσία του trailer είναι σίγουρα μη ρεαλιστική αλλά παραμένει εντυπωσιακή ως προς τον τρόπο με τον οποίο αιχμαλωτίζει και εκφράζει τη δράση. Έγινε περιστασιακή μόνο αναφορά στη χρήση Sidekicks, δηλαδή στο summon κάποιων NPCs για να βάλουν ένα χεράκι αλλά και των Mysticals, που είναι η…μεταφυσική επιλογή στα χέρια του Nathan Drake κατά την περιπέτειά του.

Αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο βέβαια είναι πως αναμένεται beta testing από 4 έως 13 Δεκεμβρίου, ενώ ο τίτλος έχει πλέον και ημερομηνία κυκλοφορίας: 18 Μαρτίου 2016.



Driveclub Bikes
Εδώ…κλέβουμε λίγο από την άποψη ότι το Driveclub Bikes θα μπορούσε να θεωρηθεί νέος τίτλος, αλλά δεν είναι. Αποτελεί expansion του Driveclub που διατίθεται από σήμερα μάλιστα, αλλά μπορεί να αγοραστεί και ξεχωριστά. Κάτι σαν το First Light του inFamous: Second Son υποθέτουμε.



Gravity Rush 2
Το sequel που αναπτύσσεται κατά βάση από το SCE Japan Studio για το PS4 παρουσίασε ο δημιουργός του, Keiichiro Toyama που αφιέρωσε χρόνο (και video) σε μερικούς από τους μηχανισμούς του τίτλου.


 


Dreams
Το νέο gameplay demo από τον επόμενο τίτλο της Media Molecule είναι σίγουρα εντυπωσιακό, σίγουρα ιδιαίτερο, όπως και όλο το έργο της ομάδας, και πάλι όμως δεν γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ θεωρίας και εμπειρίας. Είναι από τις περιπτώσεις που αν δεν το δοκιμάσει το παιχνίδι κανείς, είναι δύσκολο και να το κατανοήσει και να το εξηγήσει. Εμείς πάντως πιστεύουμε στην Media Molecule.




Νέοι τίτλοι - Third Party

Boundless
Το Boundless είναι νέος τίτλος που, εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ως τεχνικά ανώτερος αντίζηλος του Minecraft. Αυτό βέβαια είναι πιο εύκολο να το λέει κανείς παρά να το πετυχαίνει. Όπως και να έχει ο τίτλος είναι console exclusive για το PS4. Οι φίλοι του PC δεν έχουν να φοβούνται για κάτι.




Νέοι τίτλοι - “Second Party”

AVICII Vector
Το Vector είναι εξ ορισμού περίεργη περίπτωση. Αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Hello There με τον AVICII και επιχειρεί να συνδυάσει gameplay, γραφικά, μουσική με multiplayer και αποκλειστικά remixes από το γνωστό καλλιτέχνη.
 


Matterfall
Αποκαλύφθηκε, με μάλλον ασαφές, ως προς το gameplay, trailer, ο νέος τίτλος της φινλανδικής Housemarque, που υποστηρίζεται και από την ομάδα XDEV της ίδιας της Sony καθιστώντας τον τίτλο αποκλειστικό προφανώς.


Detroit: Become Human
Έγινε κι αυτό. Αποκαλύφθηκε ο επόμενος τίτλος της Quantic Dream και του David Cage, ονόματι Detroit: Become Human. Δεν είμαστε σίγουροι αν είναι χρήσιμο να προσθέτει τόσο προφανείς υποτίτλους η εταιρεία, αλλά μικρή σημασία έχει στην παρούσα. Το Detroit αναφέρεται στη γνωστή πόλη, σε εναλλακτικό μέλλον στο οποίο εξακολουθεί να είναι η καρδιά του αμερικανικού κατασκευαστικού/βιομηχανικού κλάδου, μόνο που αντί για αυτοκίνητα φτιάχνει ανδροειδή, μεταξύ των οποίων και η Kara που γνωρίσαμε σε παλαιότερο tech demo. Τότε η Kara δεν είχε να πει κάποια ιστορία, παρά μόνο συναισθήματα που ήθελε να εκφράσει.

Ο νέος τίτλος εξερευνά όσα συμβαίνουν στην Kara αφού βγει εκτός γραμμής παραγωγής, στον πραγματικό κόσμο. Ο Cage λέει ότι δεν ήθελε να πει άλλη μια ιστορία για AI, αλλά δεν νομίζουμε ότι μπορεί να γλιτώσει εύκολα από αυτήν τη σκέψη ούτε από τους αναπόφευκτους, είτε για καλό είτε για κακό, συνειρμούς για το Bladerunner.

Καλή μας υπομονή κατά τα άλλα.



Νέοι τίτλοι - First Party

Gran Turismo Sport
Αποκαλύφθηκε, επιτέλους, το επόμενο Gran Turismo που, εγκαταλείποντας τον αριθμό στον τίτλο και υποσχόμενο δύο πρωταθλήματα το χρόνο, μάλλον θα είναι το μοναδικό GT για τη γενιά αυτή που θα επιχειρήσει να γίνει πλατφόρμα πάνω στην οποία θα πατά νέο περιεχόμενο σε βάθος χρόνου. Αυτή είναι η υποψία μας τουλάχιστον.

Η υπόσχεση για κάποιου είδους υποστήριξη PlayStation VR μπορεί να “γαργαλά” αλλά πιστεύουμε ότι περισσότερο θα μετρήσουν τα δύο πρωταθλήματα που διοργανώνονται σε συνεργασία με την FIA. Το ένα πρωτάθλημα γίνεται μεταξύ χωρών με τους παίκτες να εκπροσωπούν τη χώρα τους προφανώς. Το άλλο βάζει τους παίκτες να εκπροσωπούν συγκεκριμένο κατασκευαστή. Το ιδιαίτερο της περίπτωσης είναι πως οι νικητές θα βραβεύονται στην πραγματικότητα, όχι όπου κι όπου, αλλά στην επίσημη τελετή βράβευσης της FIA όπου βραβεύονται και οι επαγγελματίες οδηγοί.

Πρώτη γεύση θα πάρουμε πάντως στις αρχές του 2016 με το επιτακτικό πια beta testing.



PlayStation VR
Θυμάστε που στην E3 η Sony έλεγε ότι δεν έδωσε τόσο χώρο σε τίτλους VR γιατί είναι δύσκολο να παρουσιαστούν επί σκηνής σε σχέση με τους συμβατικούς; Αγνοώντας τις προσπάθειες της Microsoft για την προβολή του HoloLens, η Sony ή άλλαξε γνώμη ή δεν το είχε σκεφτεί πολύ καλά ή έκανε dodge τον περασμένο Ιούνιο γιατί στο Paris Games Week δεν δίστασε καθόλου να ασχοληθεί με την προβολή σχετικών τίτλων. Το ότι το κομμάτι του VR ήταν εκείνο που παρουσίασε ο Shuhei Yoshida δείχνει ότι ανεβαίνουν οι στροφές στο marketing, το hype αλλά και τις παραγωγές. Ο ίδιος ανέφερε ότι ήδη 200 developers δουλεύουν με το PlayStation VR. Μακάρι να πάνε όλα καλά λέμε εμείς.
 


RIGS Mechanised Combat League
Το RIGS της Guerrilla Cambridge εμφανίστηκε ξανά αλλά ήταν ο μόνος τίτλος VR από αυτούς που προβλήθηκαν για τον οποίο γνωρίζαμε ήδη από παλαιότερα.



Third Party

Battlezone
Αν το παρακάτω trailer για τον τίτλο της Rebellion σας θυμίζει κάτι, τότε κάντε έναν κόπο και ξεθάψτε το πρώτο-πρώτο demo disc που συνόδευε το πρώτο-πρώτο PlayStation και δείξτε το στον κόσμο.



Robinson: The Journey
Ο Cevat Yerli της Crytek ανέβηκε στη σκηνή για να δείξει κάτι τελείως νέο για το PS VR, όχι όμως και αποκλειστικό αφού είδαμε μόνο τη στάμπα “PS First”. Στον τίτλο μάλλον βλέπουμε εναλλακτικό Robinson Crusoe να τρέχει να σωθεί από δεινοσαύρους. Το κατά πόσο τα δείγματα του trailer είναι κανονικά γραφικά θα εξαρτηθεί βέβαια από την ικανότητα της Crytek με την ίδια της τη μηχανή.


 
First Party

Until Dawn: Rush Of Blood
Οι φήμες επαληθεύθηκαν, παρά τις αρνήσεις, αφού ανακοινώθηκε το Until Dawn: Rush Of Blood, όχι βέβαια ως expansion αλλά ως ξεχωριστή υπόθεση, ειδικά για το PlayStation VR.


 
Η μεγάλη εικόνα
Άλλος είναι ο ευρωπαϊκός αέρας, πόσο μάλλον ο γαλλικός ή, ειδικότερα, ο παρισινός που πωλείται και σε κονσέρβες και φάνηκε στην παρουσίαση της Sony. Αυτό που δεν φάνηκε είναι αν η εταιρεία ασχολείται με το Paris Games Week επειδή βόλεψε φέτος ή επειδή έχει κάνει ουσιαστική αλλαγή στη στρατηγική της. Μπορεί να λέει ό,τι θέλει κανείς για την εγγύτητα E3 με Gamescom, αλλά μην ξεχνάμε ότι σε 5 εβδομάδες έπεται το PlayStation Experience επί αμερικανικού εδάφους.

Μπορεί η συμμετοχή της στη γαλλική έκθεση να είναι και λίγο συμβολική. Το Wild έρχεται από γαλλικά χέρια, η Quantic Dream είναι γαλλική εταιρεία, ενώ, όπως θύμισε ο Kazunori Yamauchi, το 1894 έγινε ο πρώτος αγώνας ταχύτητας στον κόσμο, λίγο πιο πέρα μόλις από το κτίσμα στο οποίο έλαβε χώρα η παρουσίαση της Sony. Η επιλογή του σημείου σίγουρα ήταν συμβολική και δεν είναι απίθανο το ίδιο να ισχύει και για όλο το εγχείρημα. Μπορεί να μην παίζει ρόλο στο αποτέλεσμα αλλά προτιμούμε τη Sony που προλαβαίνει να σκεφτεί και να κινηθεί έτσι διότι μας θυμίζει ότι κάποια πράγματα είναι θέμα κουλτούρας, ακόμη και στα στην ευρύτερη βιομηχανία.

Όσοι είδαν την παρουσίαση στην ώρα της μπορεί να παρατήρησαν ότι προσπεράσαμε πλήρως την αναφορά της Sony Pictures και του προωθητικού VR demo για την ταινία The Walk του Robert Zemeckis. Είναι κλασική άτυχη στιγμή κατάλοιπο μιας παλαιότερης Sony που έκανε όλο υποσχέσεις για συνεργασία ουσίας μεταξύ των εταιρειών του ομίλου με αποτέλεσμα που τείνει παραδοσιακά στο μηδέν. Πείτε μας καχύποπτους αλλά η ιστορία μας δικαιολογεί.

Κατά τα άλλα η Sony μπορεί να μιλά για πολλούς developers στο PlayStation VR αλλά παρατηρούμε ότι οι τίτλοι που έχουμε δει μέχρι τώρα είναι λιγότεροι από ό,τι για το Oculus Rift και το HTC Vive, κατά κανόνα όχι αποκλειστικοί, με εξαίρεση φυσικά τους τίτλους της ίδιας της Sony, κάτι που μας κάνει εντύπωση βάσει του εκτοπίσματος της ιαπωνικής εταιρείας και του γεγονότος ότι η Oculus VR έχει ήδη μπει στο χορό των αποκλειστικοτήτων.

Γενικότερα η παρουσίαση δεν ήταν εντυπωσιακή όσο της E3 και φυσικά αυτό δεν είναι τυχαίο. Θα παρατηρήσετε ότι τα shooters δεν πήραν μεγάλο μέρος της πίτας. Είπαμε. Άλλος αέρας, άλλη κουλτούρα. Δεν έλειψε το νέο, απλά έλειψε το εξόφθαλμα και εύκολα φαντασμαγορικό.

Δεν πειράζει όμως. Κι εμείς στην Ευρώπη είμαστε. Καλό είναι να καταλαβαίνει τη διαφορά μια εταιρεία.





 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Whitey
    • Για εμένα τα πιο τρανταχτά είναι τα Detroit: Become Human και το Gran Turismo Sport με το πρώτο να με έχει ενθουσιάσει περισσότερο από πολλούς τίτλους που έχουν ανακοινωθεί φέτος. Καλή παρουσίαση αν και με χάλασαν κάποια σημεία (όπως το ότι καλύπτουν την εορταστική περίοδο με extra υλικό στα third parties).

    • yaponvezos
    • Έτσι και αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβουν τώρα να κάνουν κάτι διαφορετικό για το τελείωμα του χρόνου. Αυτό ήταν χαμένη υπόθεση εδώ και μήνες. Οπότε αναγκαστικά πήγαν για τα παραπέρα.

    • john-data
    • Είμαι ο μόνος που του άρεσε περισσότερο απο τη e3 ?
      Αρχίζω διάβασμα!
      Είσαι ωραίος Μάνο!
      Πάω και φούρνο στης 06:00 και παίρνω καυτή τυρόπιτα και μπουγάτσα απο μυστικό φούρνο που ανακάλυψα!

    • evergrey
    • Ολα καλα και ωραια και απο παρουσιαση και απο παιχνιδια.Ειδικα το Wild φαινεται πολλα υποσχομενο.
      Αλλα προσωπικα πιστευω οτι αυτη η VR-μανια θα πεσει στα ταρταρα.Οχι μονο απο Sony πλευρα,γενικα.

    • Geovra
    • Επιτελους μετα απο (νομιζω) 3 παρουσιασεις-εκθεσεεις δεν ειδαμε κατι με την λεζαντα REMASTER...το 1ο θετικο.

      Νομιζω οτι το κλεισιμο με το Detroit ηταν το αποκορυφωμα αλλα και το "ιδιαιτερο" Dreams φαινεται αρκετα ενδιαφερον. Το Wild εδειξε αρκετα υποσχομενο (στην 1η του παρουσιαση νομιζα οτι θα ηταν κατι σε first person....

      Για το VR....αρκετα επιφυλακτικος ...η ελεω τιτλων που παρουσιαστηκαν η ο τροπος που παρουσιαστηκαν δεν με γεμισαν...το Hololens (σαν παρουσιαση) ηταν κλασεις ανωτερο

      Ερωτηματικο (πλεον) για το No Mans Land (για πιο λογο βλεπω το ιδιο demo εδω και 2 χρονια εχει αρχισει και με φοβιζει)

      Το Gran Tursmo (οταν και σε ποια κονσολα βγει) δειχνει αρκετα υποσχομενο ελεω συνεργασιας με την FIA

      Χλιαρη γευση για μενα απο την παρουσιαση αλλα σιγουρα οχι αρνητικη....

      ΥΓ ουτε μια αναφορα για το Playstation now....that was interesting

    • petroscy13
    • Γεια σας παιδια,

      Εγω μπορω να πω οτι απογοητευτικα καπως απο την press conference της sony λογο του οτι ειχαν πει οτι ετοιμαζαν πολλες εκπληξεις και δεν ειδαμε κατι ιδιετερο...Περαν του εκπληκτικου ομολογουμενος horizon και την απεριγραπτη μαγεια του uncharted δεν ειδα κατι που να με εντυποσιασε... Νταξι τωρα ισως να περιμενα πολλα πραγματα απο μια πιο μικρη εκθεση απο τιν e3 αλλα να πω την αληθεια μου απο τοτε που η ms 'εκλεψε' εστο για αυτον τον ενα χρονο, το tomb raider απο τους πραγματικους gamers και απο την κονσολα που το ανεδειξε , περιμενα κατι αναλογο απο την σονυ να αγορασει εστω κατι και για τους gamers που επιλεξαν την κονσολα της... Να ανακοινωνε κατι εντυπωσιακο..

    • joehok
    • φανηκε για αλλη μια φορα ποσο ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ηταν στην ε3 που ολοι τους βγαλατε νικητες....χτες ηταν μια ωραια παρουσιαση ειχε και μερικες εκπληξεις. τα περισσοτερα αργουν και παλι να βγουν αλλα ενταξει καλυτερα αυτα παρα τα shenmue ffvii last guardian που μας κοροιδευουν με την αναπτυξη τους .....ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΤΕ. πολλα μπραβο στη σονυ για χτες

    • GamingFun
    • Έδειξε καθόλου gameplay από The Last Guardian; Εδώ δεν είδα κάτι. Από αυτή την πλευρά απογοητεύτηκα...
      Το The Wild και το Detroit: Become Human μου φάνηκαν και εμένα ενδιαφέροντες τίτλοι. Πάντως να έχουμε την υγειά μας, δουλειές και λεφτά και από παιχνίδια μπορούμε να ευχαριστηθούμε με τη σέσουλα. Έτσι πιστεύω...

    • periklis
    • ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν και ήδη ανέφερα το προβληματισμό και την απορία μου στον Π.Παπαπαύλου ο οποίος σιγουρα θα βγάλει ακρη οπως πάντα, θα ειναι καλό να ρωτήσω επισης αν γνωρίζει καποιος κατι σχετικά με το παρακάτω θέμα και ας μας διαφωτίσει για να ειμαστε σιγουροι με τις αγοραστικές μας κινησεις το επομενο διαστημα!!!

      σε αρθρα στο διαδίκτυο χρονολογίας της 28-19 ΑΥΓ 15 γράφτηκε πως η PS4 εκδοση CUH-1200 με το 1ΤΒ είναι ιδια απολύτως με την CUH-1100 και ΜΟΝΟ η 500gb cuh-1200 διαθέτει ανανεωμένο υλικο-λογισμικο...

      ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ???

      (υποψιάζομαι βεβαια μηπως τα εν λόγω αρθρα βγηκαν με αφορμη το γεγονός πως η 1ΤΒ CUH-1100 εκδοση πρωτοεμφανιστηκε μαζί με την Revised Cuh-1200 500GB εκδοση....υστερα βγήκε και η CUH-1200 1tb και ισως απλα να προκειται περι παρεξήγησης...ομως πρεπει να ειμαστε 100% σιγουροι για το θέμα αυτο!)

    • yaponvezos
    • @periklis

      Αυτό που περιγράφεις είναι φυσιολογικό. Το λογικό είναι να διαφέρει και από παρτίδα με παρτίδα μέχρι να φύγει και το τελευταίο κομμάτι της μιας έκδοσης και να αντικατασταθεί πλήρως.

      Σε κύματα γίνονται πάντα κάτι τέτοιες μεταβάσεις.

    • periklis
    • @Yaponvezos

      δεν ειμαι συμφωνος απολυτα με αυτο που λες (με καθε εκτιμηση) διότι απο τη στιγμή που πουλάνε την Cuh-1200 1TB κονσόλα με την ονομασία C-CHASSIS , οπως ακριβώς γινεται με την 500gb εκδοση θα επρεπε να ειναι ΙΔΙΕΣ..

      ως τωρα οι εκδόσεις ειναι οι εξης απο οτι καταλαβαινουμε...

      -cuh1100A 500gb
      -cuh-1100B 1tb
      -cuh-1200A 500gb (new)
      -cuh-1200B 1tb (new) ???? oέο???

      αν η 1200 1tb βγαίνει με την ονομασία C-chassis και (εφοσον ισχυει παντα) ειναι ακόμη η 1100 τοτε αυτο ειναι ΚΟΡΟΙΔΙΑ προς τον ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ δε νομίζεις...?

    • yaponvezos
    • @periklis

      Άκυρο. Άλλο κατάλαβα ότι έλεγες, όχι για τα SKUs που γράφουν συγκεκριμένα C-Chassis.

      Καταλαβαίνω την κριτική ως προς τα λοιπά. Βέβαια, προσωπικά θα προτιμούσα να πέσω στο προηγούμενο παρά στο C. Οπότε αν αγόραζα τώρα, οι πιθανότητες θα με ευνοούσαν με δεδομένο το μπέρδεμα.

    • periklis
    • @ yaponvezos

      ναι καταλαβα......
      βεβαια θα σου πω την αληθεια...επειδη το σκεφτομαι και γω για να αγοράσω την προηγ εκδοση...
      1) Μοναδικό αρνητικο της πρωτης εκδοσης ειναι το καπάκι το γυαλιστερό...δε το γουστάρω λογω οτι γρατζουνιέται....και κανει σημάδια ευκολα..εχει ενας φιλος μου και του εχει γινει σα πατσαβούρι....(παιζει ρολο το ποσο το προσέχεις κι εσυ παντα)...

      Στα θετικά....Δε με χαλάει ουτε το οτι ειναι λιιιγο πιο θορυβώδες και λιγο πιο βαρύ...ισα ισα μου αρέσουν τα συγχρονα touchbuttons για το ανοιγμα της κονσόλας πιο πολυ σε σχέση με της καινουριας που ειναι τα κλασικά που τα πιεζεις μεσα.

      Ο προβληματισμός μου....το γεγονός πως οχι ολες αλλα αρκετες απο τις εκδοσεις cuh-1100 ειχαν σχεδιαστικά ελλατώματα και τυχαιναν προβληματικές κονσόλες...
      Ενω οι Cuh-1200 εχουν γινει προσεχτικές διορθώσεις και σου δημιουργει ενα μεγαλύτερο ποσοστο σιγουριάς στην κινηση αγοράς του...

    • yaponvezos
    • Εμένα με ενοχλεί ο θόρυβος. Αλλά. Και αυτό είναι σημαντικό "αλλά" (για μένα τουλάχιστον). Από τη στιγμή που ο θόρυβος και η κατανάλωση πέφτουν λίγο, αλλά με το βασικό hardware ίδιο, η παρενέργεια είναι ότι ανεβαίνει και λίγο η θερμοκρασία λειτουργίας, προτιμώ το θόρυβο από την επιπλέον θερμότητα.

      Ο θόρυβος μπορεί να σπάσει νεύρα. Η θερμότητα όμως επιβαρύνει (έστω, μια ιδέα στην προκειμένη) το υλικό και...δεν βιάζομαι για κάτι τέτοιο.

      Αυτό με τις γυαλιστερές επιφάνειες είναι κλασικό πρόβλημα. Και γενικά στις κονσόλες το έχουν το κόμπλεξ οι εταιρείες (και οι καταναλωτές βέβαια) με το "ουάου γυαλίζει" ή το "αν γυαλίζει θα τραβά πιο εύκολα το μάτι". Αλλά και τις γρατζουνιές να γλιτώσεις, η συλλογή δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι α) σίγουρη, β) ενοχλητική.

    • periklis
    • @ yaponvezos

      το θέμα αυτό με τη θερμότητα ειναι επικινδυνο....να ανησυχώ?
      το ρωτάω επειδη μου εχει αφήσει ψυχολογικά το φαινόμενο με τη θερμοκρασία και τα Ring of death στο Xbox που ειχα,,,,οποτε οταν ακουω για επιπλέον θερμοκρασίες, ετοιμάζεται το εγκεφαλικο να χτυπησει τη καρδιά και η καρδιά τον εγκέφαλο! :D

    • yaponvezos
    • @periklis

      Γενικά όχι. Αν έχει αρνητική επίπτωση, μπορεί να είναι κάτι που χρειάζεται περισσότερα χρόνια από όσο μας νοιάζει να έχουμε ένα μηχάνημα για να εκδηλωθεί τελικά. Κι εδώ που τα λέμε αν δεν ανεβαίνουν τα chips συστηματικά σε τρελές θερμοκρασίες (που γενικά δεν το παθαίνουν έτσι απλά, εκτός αν παίζει design flaw - θα είχε φανεί και στα πρώτα μηχανάκια), αντέχουν πολλές βαναυσότητες.

      Απλά έχω τα σκαλώματά μου.

*