Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ubisoft @ E3 2018: “Ubigames” και f-bombs

*
Η Ubisoft δεν μας έκρυψε τίποτα φέτος. Ούτε καν αυτά που προσπαθούσε να κρατήσει κρυφά πριν τη δική της συνέντευξη Τύπου. Βέβαια δεν είχε και πολλά νέα για να κρύψει εδώ που τα λέμε, κάτι που μεταφράστηκε σε αχρείαστα μακροσκελή, για το συγκεκριμένο περιεχόμενο τουλάχιστον, παρουσίαση. Όταν φτάνει η ώρα η αναφορά ενός παιχνιδιού να γίνεται για την υπενθύμιση πρωταθλημάτων και την προβολή teaser για σχετικό ντοκιμαντέρ, είναι μια καλή στιγμή να δεχτούμε πως ζούμε στιγμή ανάλογη της παλιάς εμμονής της Sony να φέρνει κάποιον από την Sony Pictures στη σκηνή για να υπόσχεται πως πρέπει να μας νοιάξει ο πολλαπλασιασμός με το μηδέν.

Βάζουμε τα πάντα στη σειρά με χρονολογική σειρά κυκλοφορίας για να είναι ευκολότερο να έχει κανείς αντίληψη για τη ροή των εμπορικών πλάνων της εταιρείας. Έτσι κι αλλιώς είναι μόλις δύο οι τίτλοι που ανακοινώθηκαν φέτος, το Assassin’s Creed Odyssey και το Trials Rising. Όλοι οι άλλοι προϋπήρχαν ή ανακοινώθηκαν στην περυσινή E3.


Rainbow Six Siege
PC, PS4, Xbox One

Δεν συμβαίνει κάθε μέρα να είναι πιο συναρπαστική η σκηνική παρουσία ενός τίτλου Just Dance έναντι κάποιας μεγαλύτερης παραγωγής της Ubisoft. Αυτό συνέβη αυτήν τη δόση με το Rainbow Six Siege. Και είναι κρίμα διότι δικαίως υποστηρίζει η εταιρεία πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ το παιχνίδι από το λανσάρισμά του, κάτι που όντως έχει αναγνωρίσει και το κοινό. Αλλιώς δεν μπορούσε να υποστηρίξει τώρα η Ubisoft ότι το παιχνίδι απασχολεί, με τον έναν και τον άλλον τρόπο, 35 εκατομμύρια παίκτες.

Οι εξελίξεις στο ίδιο το παιχνίδι, επί σκηνής τουλάχιστον, ισχνές. Αναφέρθηκε η προσθήκη Ιταλών operators, τρία επίσημα τουρνουά, υπόσχεση πως το περιεχόμενο για το λεγόμενο Year 3 θα φέρει προσθήκες και αλλαγές. Και για το τέλος trailer για ντοκιμαντέρ σχετικό με παίκτες του Rainbow Six Siege που κάνουν πρωταθλητισμό. Θα ήταν προτιμότερο να γίνει πιο συγκεκριμένη αναφορά στο επερχόμενο περιεχόμενο αντί να ελπίζει κανείς στην επίκληση στο συναίσθημα.



Mario+Rabbids: Kingdom Battle - Donky Kong Adventure
Switch
26 Ιουνίου 2018

Το Mario+Rabbids: Kingdom Battle ζει και βασιλεύει ενώ η προσθήκη του Donkey Kong, με τη δική του περιπέτεια, απέχει λίγες μέρες μόνο. Δεν θα πούμε ψέματα, καλή θεωρούμε τη συνεχιζόμενη υποστήριξη ενός καλού και, κυρίως, ιδιαίτερου τίτλου, ιδιαίτερου για τα δεδομένα της Ubisoft, της Nintendo και του είδους του γενικότερα.


The Crew 2
PC, PS4, Xbox One
29 Ιουνίου 2018

Σχεδόν το ίδιο κοντά βρίσκεται και το The Crew 2. Τόσο κοντά που δεν χώρεσαν και πολλά λόγια πέρα από την ανακοίνωση πως το pre-load της open beta ξεκινά από τώρα, ενώ η ίδια η open beta θα τρέχει μεταξύ 21ης και 25ης Ιουνίου.



Assassin’s Creed Odyssey
PC, PS4, Xbox One
5 Οκτωβρίου 2018

Με νέο Assassin’s Creed έκλεισε η παρουσίαση. Λογικό αφού μεταξύ των δύο τίτλων που ανακοινώθηκαν δεν τίθεται θέμα για το ποιος μοιάζει με ογκόλιθο. Δεν έχει νόημα να αναλύσουμε και πολλά εδώ, αφού είδαμε πρώτοι πρώτοι το παιχνίδι και έχουμε κείμενο και συνοδευτικό υλικό.

Αυτό που έχει νόημα να σημειώσουμε βέβαια είναι ο τρόπος με τον οποίο εξηγεί το ρόλο του Assassin’s Creed Odyssey η ίδια η Ubisoft. Πλέον το θεωρεί και το προβάλλει κανονικά ως open world RPG και ισχυρίζεται πως το Origins ήταν ένα ενδιάμεσο βήμα προς μια μηχανική μετάβαση που ολοκληρώνεται με το Odyssey. Φροντίζουν να θυμίζουν ότι υπάρχουν επιλογές σε διαλόγους, ότι οι γενικότερες επιλογές των παικτών παίζουν ρόλο κι έχουν επιπτώσεις. Αυτό που δεν περίμενε σχεδόν κανείς πάντως είναι να ανακοινωθεί τόσο κοντινή ημερομηνία κυκλοφορίας. Ο τίτλος αναπτύσσεται εδώ και τρία χρόνια βέβαια. Από την άλλη, χωρίς αυτόν, το δεύτερο μισό του 2018 θα ήταν πολύ υποτονικό για τις προτιμήσεις της Ubisoft.





Starlink: Battle For Atlas
PC, PS4, Xbox One, Switch
16 Οκτωβρίου 2018

Το Starlink ανακοινώθηκε πέρυσι και μάλλον πήγαν όλα βάσει προγράμματος. Πρόκειται για νέο IP για την Ubisoft και μάλιστα έρχεται σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες. Το κακό της υπόθεσης είναι πως εμφανίστηκε επί σκηνής ο Yves Guillemot για να θυμίσει την πολύ καλή σχέση που έχει η Ubisoft με την Nintendo. Κι εκεί που περιμέναμε να οδηγήσει κάπου αυτό, καταλήξαμε απλά στην προσθήκη του γνωστού σκάφους από το Star Fox. Ανακοίνωση για την οποία ανέβηκε επί σκηνής και ο Shigeru Miyamoto. Αυτά τα publicity stunts καλό είναι να τα αφήνουμε για κάτι πιο σημαντικό, όχι για την προσθήκη ενός σκάφους σε συγκεκριμένη έκδοση ενός παιχνιδιού.




For Honor: Marching Fire
PC, PS4, Xbox One
16 Οκτωβρίου 2018

Το For Honor μπορεί να μην έχει τον αέρα του Rainbow Six από άποψη δραστηριότητας αλλά η Ubisoft δείχνει αποφασισμένη να το στηρίξει ποικιλοτρόπως. Ανακοίνωσε ότι μέχρι τις 18 Ιουνίου το Starter Edition του παιχνιδιού για PC θα διατίθεται δωρεάν μέσω Uplay. Ανακοίνωσε επίσης το Marching DLC που προσθέτει τέταρτο, κινεζικό, faction και 4 νέους πολεμιστές. Και επειδή κάποια εμμονή βγαίνει, από τύχη, με τον αριθμό 4, κάτι που δεν θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα σε κάποια μέρη της Ασίας, ανακοινώθηκε και το Breach Mode. Σε αυτό θα έρχονται αντιμέτωπες δυο ομάδες των τεσσάρων, μία θα υπερασπίζεται κάστρο και μία θα επιχειρεί να το καταλάβει.




Just Dance 2019
PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, Switch, Wii U, Wii
23 Οκτωβρίου 2018

Μιας και η Ubisoft δεν κάνει πλέον τον κόπο να εξηγήσει αν καν άλλαξε οτιδήποτε στο νέο Just Dance, πέρα από τα διαθέσιμα κομμάτια και την παραγωγή νέων και παρανοϊκών βίντεο κλιπ, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι να κάνετε χάζι τις πλατφόρμες για τις οποίες ετοιμάζεται το παιχνίδι. Υποθέτουμε πως δεν υπάρχουν πιο χορευταράδες gamers στον κόσμο από τους φίλους της Nintendo και δεν ξέρουμε καν τι να υποθέσουμε για το ότι οι φίλοι του Xbox εξακολουθούν να ακολουθούν την κοντινότερη ντισκομπάλα περισσότερο κι από εκείνους του PlayStation.




Transference
PC, Oculus Rift, HTC Vive, PS4, PSVR, Xbox One
2018

Δεύτερη φορά εμφανίστηκε ο Elijah Wood σε E3 και στη σκηνή της Ubisoft για το ψυχολογικό θρίλερ που αναπτύσσει η ομάδα του, σε συνεργασία με την Ubisoft. Το οποίο θρίλερ θα λειτουργεί με τον κλασικό τρόπο αλλά και σε VR. Δεν ακούσαμε συγκεκριμένη ημερομηνία ακόμη, αλλά υποτίθεται ότι ο στόχος παραμένει για τη διάθεσή μέσα στο ερχόμενο φθινόπωρο. Πάντως περιμέναμε κάπως πιο δραματική παρουσία του τίτλου στην παρουσίαση.



Trials Rising
PC, PS4, Xbox One, Switch
Φεβρουάριος 2019

Ο άλλος τίτλος που ανακοίνωσε η Ubisoft είναι το Trials Rising. Τρελή η σειρά, τρελή και η επί σκηνής ανακοίνωσή του. Άλλη χάρη ο Φινλανδός που προσποιείται τον redneck. Ο νέος τίτλος υπόσχεται καλύτερα tutorial, μεταξύ άλλων. Αναμένεται beta testing μέσα στο 2018 και ο τίτλος έρχεται το Φεβρουάριο του 2019. Εκτός απροόπτου φυσικά.




The Division 2
PC, PS4, Xbox One
15 Μαρτίου 2019

Το The Division 2 δεν είναι αστεία υπόθεση για την Ubisoft, είναι ξεκάθαρα η μεγάλη της κυκλοφορία για το πρώτο μισό του 2019. Τόσο πολύ ήθελε η εταιρεία να το πιστέψουν και όλοι οι υπόλοιποι που όλη η επικοινωνία σοβάρεψε απότομα, σαν να είναι το ανθρώπινο δράμα, η ιστορία κ.λπ. πάνω από οτιδήποτε άλλο στο The Division 2, κι από την πραγματικότητα την ίδια.

Το μελόδραμα ξεπέρασε τη λογική, ωστόσο βασιζόταν στην ιδέα ότι θα υπάρχει πλέον story campaign κατά το οποίο οι επιλογές των παικτών επηρεάζουν την πορεία των πραγμάτων, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Μετά το πέρας του campaign ξεκινά νέο σύστημα προόδου βασιζόμενο σε εξειδίκευση σε όπλο Έως και 8 παίκτες θα μπορούν να παίξουν ως ομάδα, θα προστεθούν raids στο παιχνίδι και η Ubisoft υπόσχεται χρόνια στήριξης με δωρεάν επιπλέον περιεχόμενο. Πρέπει να εννοεί κι αυτά κι ακόμη περισσότερα μήπως στεριώσει το franchise με τη δεύτερη.






Skull & Bones
PC, PS4, Xbox One
2019

Σε άγνωστη φάση του 2019 αναμένεται το Skull & Bones που φυσικά βασίζεται σε customization, καλό χειρισμό πλοίου, έξυπνες τακτικές, ύπουλες ενέδρες, όλα για το χρήμα. Μεταξύ των πολλών μα ξύλινων f-bombs κατά τη συγκεκριμένη παρουσίαση, μάθαμε για τις διάφορες φάσεις του καιρού, το ρεαλιστικό ρόλο του ανέμου και άλλες συνθήκες που δεν είναι στο χέρι του παίκτη. Έως 6 μπορούν να βρεθούν online για το Loot Hunt, αλλά οι λιγότερο κοινωνικοί, οι πειρατές που δεν εμπιστεύονται κανέναν πέρα από γυαλιστερά και πολύτιμα αντικείμενα, έχουν και single player campaign να τους απασχολεί.




Beyond Good And Evil 2
Η επανεμφάνιση του Beyond Good And Evil 2 ήταν αναμενόμενη όσο και θεμιτή. Ταυτόχρονα ήταν και τελείως παράξενη. Για ακόμη μια φορά ήταν ελάχιστο το δείγμα gameplay στην παρουσίαση, παρότι γίνονται επιδείξεις του παιχνιδιού, κεκλεισμένων των θυρών όμως, όχι σε κοινή θέα εντός της έκθεσης.

Σε αυτό το στάδιο δεν υπάρχει καν πρόβλεψη για το έτος κυκλοφορίας, πόσο μάλλον για οτιδήποτε πιο συγκεκριμένο. Επιπλέον η Ubisoft δεν δηλώνει επισήμως τις πλατφόρμες για τις οποίες προορίζεται το παιχνίδι, πράγμα που κάνει ακόμη πιο ενδιαφέρουσα την επιμονή για προβολή ελάχιστου gameplay και κεκλεισμένων των θυρών επιδείξεων. Μπορεί να είναι ο τρόπος της εταιρείας να μας πει πως ο τίτλος προορίζεται για ή και για συστήματα που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.

Ιδιαίτερη περίπτωση είναι και η παραγωγή η ίδια. Από πέρυσι η εταιρεία προτρέπει τον κόσμο να συμμετάσχει με τις ιδέες του στη δημιουργική διαδικασία αλλά φέτος κάνει ένα βήμα παραπέρα. Εμφανίστηκε λοιπόν ο ηθοποιός Joseph Gordon Levitt για να εξηγήσει ότι η εταιρεία του, Hit Record, συνεργάζεται με την Ubisoft και ετοιμάζει δημιουργικές προσκλήσεις για οποιονδήποτε θέλει να ετοιμάσει μουσική, σχέδια και άλλα για το παιχνίδι. Υπόσχεται ότι η διαδικασία δημιουργίας και διαλογής δεν είναι μια τυπική διαδικασία αλλά βασίζεται σε επικοινωνία μεταξύ των δυο πλευρών, κανονική συνεργασία. Ωραία όλα αυτά, ωραίο και το Beyong Good And Evil Fest που θα λάβει χώρο στο Montepellier το ερχόμενο φθινόπωρο.

Το ερώτημα είναι γιατί υιοθετεί τέτοια τακτική στη δημιουργία περιεχομένου η Ubisoft, ειδικά όταν έχει ολόκληρα στούντιο αφιερωμένα σε artwork και έχει πείσει πάμπολλες φορές ότι η δουλειά που κάνουν είναι φοβερή. Κανείς δεν ξέρει. Η εξήγηση μπορεί να είναι καθαρά κυνική, πως τα στούντιο της Ubisoft δεν μπορούν να προσθέσουν φόρτο και δεν πρόκειται κανείς να κάνει ακόμη μεγαλύτερη επένδυση σε ένα παιχνίδι που μετά από πολύ γκρίνια, πολλά αιτήματα, πολλή υπομονή κατάφερε να μπει όντως στα σκαριά, με δεδομένη την εμπορική αποτυχία του προκατόχου του. Έχουμε και μια καθόλα καλοπροαίρετη θεωρία βέβαια. Εξ αρχής ο κόσμος του παιχνιδιού ήταν πολύχρωμος και, κυρίως πολυπολιτισμικός. Αυτό το στιλ είχε κάνει θετική εντύπωση και στο πρώτο Beyond Good And Evil. Ενδεχομένως αυτός να είναι ένας τρόπος να εξασφαλιστεί πως ο κόσμος του νέου παιχνιδιού αντικατοπτρίζει την πολυπλοκότητα ενός πολυσύνθετου μα φανταστικού μέλλοντος και πολιτισμού, κάτι που ενδεχομένως να θεωρεί αδύνατο διαφορετικά ή, έστω, όχι εφικτό στον ίδιο βαθμό. Με την απορία θα μείνουμε πάντως.





Ναι αλλά τι σκέφτονται τελικά;
Ήταν πολύ παράξενη η παρουσία της Ubisoft φέτος. Πέρυσι φαίνεται να ανακοίνωσε τα πάντα, ακόμη και πολλαπλά νέα IP. Να επαναλάβει φέτος το ίδιο, ενώ είχε και τόσες εκκρεμότητες, θα ήταν αδύνατο. Έτσι κι αλλιώς έχει πέντε τίτλους να εκδώσει μέχρι το τέλος του χρόνου, χωρίς να μετράμε expansions και DLC. Με εξαίρεση το Skull & Bones δεν δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα σε καθετί νέο, όπως το Starlink και το Transference. Είναι και κάτι που μας κάνει εντύπωση εκτός της παρουσίασής της. Συνήθως εμπλέκεται σε κάποιο βαθμό στις παρουσιάσεις κάποιου, αν όχι κάποιων, κατασκευαστών, κάτι που δεν συνέβη φέτος. Δηλαδή τα πράγματα ήταν κάπως υποτονικά και γενικότερα.

Αυτό που βλέπουμε όμως είναι πως τα πράγματα είναι μοιρασμένα στη μέση κάπως μεταξύ συνταγής “Ubigame” και οτιδήποτε άλλου, αλλά το πολύ το σπρώξιμο εξακολουθεί να το απολαμβάνει το πρώτο είδος. Δεν εκπλήσσεται κανείς. Βέβαια πρέπει κάποτε να αναζητήσει σε κάποιο άλλο πατρόν το επόμενο μεγάλο άλμα η Ubisoft. Εκτός αν μετά το Assassin’s Creed Odyssey μετουσιωθεί η έννοια “Ubigame” σε open world RPG και συνειδητοποιήσουμε ότι το νέο πατρόν ξεκινά σε λιγότερο από 4 μήνες.

Αναστεναγμός. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Ubi uber alles. Trials Rising θρησκεια , Rainbow Six τα εχει σαρωσει ολα, Assassin's Greece, Beyond Good & Evil 2 . Για μενα η καλυτερη παρουσιαση.

      • yaponvezos
      • Παίζει να ήμουν και σταθερά σε mode απογοήτευσης.

        Πιο πολύ είμαι περίεργος για Transference, Starlink και την κατάληξη του beyond Good And Evil 2 και σίγουρος για την καμενίλα του Trials. Για τα λοιπά και «μεγαλύτερα» σε εμπορικούς όρους ξενέρωνα left, right and center.

*