
Παρασκευή 1 Ιουλίου
Mechanic Master 2 (Nintendo DS)
One Piece Gigant Battle (Nintendo DS)
Resident Evil: The Mercenaries 3D (Nintendo 3DS)
Tour de France: The Official Game (PS3, Xbox 360)
UFC Personal Trainer: The Ultimate Fitness System (Wii, PS3, Xbox 360)
Παρασκευή 8 Ιουλίου
Men of War: Assault Squad (PC)
Παρασκευή 15 Ιουλίου
Captain America: Super Soldier (Nintendo DS, PSP, Wii, PS3, Xbox 360, Nintendo 3DS)
Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 (PS3, Wii, Nintendo DS, Xbox 360, PC)
Earth Defense: Force Insect Armageddon (PS3, Xbox 360)
Super Street Fighter 4 Arcade (PC)
Παρασκευή 22 Ιουλίου
Call of Juarez: The Cartel (PS3, Xbox 360)
Cars: The Video Game (Nintendo DS, Xbox 360, PC, PS3, Wii)
Earth Defense Force: Insect Armageddon (Xbox 360, PS3)
Just Dance 2: Extra Tracks (Wii)
Τετάρτη 27 Ιουλίου
Bastion (Xbox 360)
Project Dust (Xbox 360)
Παρασκευή 29 Ιουλίου
Rise of Nightmares (Xbox 360)
Smurfs (Wii, Nintendo DS)
Virtua Tennis 4 (PC)
Virtual Villagers (Nintendo DS)



Καλο μήνα σε όλους.
Αυτός ο μηνας είναι πολύ ήσυχος,δεν βγαίνουν και πολλά καλά παιχνίδια,από τέλη Αυγούστου θα αρχίσουν να βγαίνουν τα πολύ καλά παιχνίδια,εγώ από αυτά δεν θα πάρω κανένα,θα πάρω κάνα δυο από τα παιχνίδια που βγήκαν τον Ιούνη. :P
οπως τα λες ειναι.. κι εγω θελω infamous 2 kai s.of d. κι απο πιο παλια la noire...... :(
Καλό μήνα σε όλους/ες!
Μήνας ανασυγκρότησης των οικονομικών μας αυτός! Αργότερα έρχεται παιχνιδοκαταιγίδα...
παρτε ανασα γιατι ερχεται η περιοδος του Φθινοπωρου ειαναι η καλυτερη και σε ποσοτητα αλα και σε ποιοτητα περιοδος στην ιστορια του Gaming.
Θα πάρω μάλλον το One Piece σαν φαν.. Άντε να βγάλουν και το άλλο στο 3DS...
Καλο μηνα.Εγω παλι ειμαι περιεργος να δω το Call of Juarez: The Cartel να δω τι λεει,Aν και απο τι ειδα δεν νομιζω να ειναι σαν τα προηγουμεναι(κριμα) ελπιζω να μην το χαλασουν. Δεν λεω ισως και να ειναι καλο,Θα δουμε παντως.Ναι οντως ειναι ενας ησυχος μηνας αργοτερα θα γινει ο ΧΑΜΟΣ.
Έχετε το νου σας για το Bastion! Προβλέπεται παιχνιδάρα!
ησυχα..