Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gaming PC 559,99€



Το καλοκαίρι, πέρα από τα… μπάνια είναι η ιδανική περίοδος για gaming! Το Turbo-X Hyperion  είναι ένα gaming PC με εξαπύρηνο AMD FX 6300 επεξεργαστή στα 3.5GHz μία κάρτα γραφικών AMD Radeon HD 7770 1GB ενώ το «κερασάκι στην τούρτα» είναι τα 8GB DDR3 μνήμης. Ο υπολογιστής  είναι σε θέση να παίζει όλα τα νέα παιχνίδια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, αλλά και να εκτελεί και απαιτητικές εφαρμογές. Η τιμή του είναι μόλις 559,99€, ενώ στο «πακέτο» περιλαμβάνονται και 3 παιχνίδια δώρο για να κάνετε την… αρχή. Το BioShock Infinite, το Far Cry 3 και το Far Cry 3: Blood Dragon.



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
26 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • jmaster18
    • "ιδανική περίοδος για gaming" το καλοκαιρι με την καρτα γραφικων να χτυπαει 80αρια και των επεξεργαστη να μη πεφτει κατω απο 60. Οκ πλαισιο. Εκτος απο αυτο, δε μπορω να καταλαβω τι κολλημα εχει φαει το πλαισιο με την 7770.

    • Sephiroth
    • @Χειρούργος, δεκτό κάθε σχόλιο, αλλά ρε φίλε, με τι ακριβώς διαφωνείς; Για να μπορεί να σου απαντήσει και κάποιος από το Πλαίσιο αν χρειαστεί ;)

    • jmaster18
    • @solitude εχω δει στο πλαισιο PC με την 7790 να χαρακτηριζεται "Μινοταυρος του Gaming". Δε λεω καλλες αυτες οι καρτες αλλα οχι υπερβολες. Σιγουρα με 600 ευρω παιρνεις κατι καλυτερο.

    • mariodm22
    • Καταρχάς AMD και ATI είναι πολύ καλές επιλογές για gaming και συγκεκριμένα για αυτούς που ζητούν μία πάρα πολύ καλή σύνθεση σε αρκετά αξιοπρεπή τιμή . Μην λέμε ότι θέλουμε !! Αλλά με 550-600 ευρώ φτιάχνεις κάτι αρκετά καλύτερο απο την συγκεκριμένη προσφορά !!! Πας σε Amd 8-core ή σε Intel i5 επεξεργαστή και τουλάχιστον σε 7870 κάρτα γραφικών , αλλά βέβαια με την προηπόθεση να μπορείς να συνθέσεις το PC μόνος σου ...

    • solitude
    • @jmaster18 δηλαδή εγώ που έχω i7 και την gtx680 oc της asus, πώς πρέπει να χαρακτηριστώ;"o άρχοντας του gaming";έλεος δηλαδή...

    • nfs_maniac
    • Παίδες χαλαρώστε, δεν σας υποχρέωσε κανείς να το αγοράσετε... Για κάποιον που δεν έχει γνώσεις σε συναρμολόγηση συστηματος (και δεν θέλει να μπλέξει) μια χαρά λύση είναι.... Τώρα για τους ψαγμένους οκ, δεν απευθύνεται σε εσάς...

    • Ernesto
    • Gaming PC δεν σημαινει απαραιτητα i7 με 2 690gtx SLi. Ειναι ενα αξιοπρεπεστατο PC που μπορει να παιζει τα τελευταια παιχνιδια. Παρεπιπτοντως καλο θα ηταν να βγαζετε κ απο αλλα καταστηματα περαν του πλαισιου.

    • eZIO4ever
    • αν δεν σας ενδιαφερει ΜΗΝ το παρετε!δε σας αναγκαζει κανενας να το αγορασετε που αγανακτειτε κιολας με τη προσφορα...

    • Sephiroth
    • @Ernesto, οποιοσδήποτε επικοινωνεί μαζί μας, έχει βήμα στο Enternity, δεν έχουμε αποκλείσει ποτέ κανέναν

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Παιδιά όποιος δεν είναι ικανοποιημένος από την συγκεκριμένη σύνθεση προφανώς και δεν χρειάζεται να την αγοράσει,απλά μπείτε στο forum και θα σας βοηθήσουμε να φτιάξετε μια.Δεν χρειάζεται να ασχολείστε καν αν δεν σας αρέσει κάτι.Ίσως αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης μιας και αν δει το plaisio και το κάθε τέτοιου είδος μαγαζί ότι ούτε ασχολείται ο κόσμος με της διάφορες προτάσεις που κάνει,ίσως να προσπαθήσει να προσφέρει κάτι καλύτερο.Αρνητική διαφήμιση = διαφήμιση...

    • nfs_maniac
    • Roronoa δε νομίζω οτι τους υποχρεώνει κανείς φίλε μου... Δικαίωμα τους να πουλάνε οτι θέλουν και να το χαρακτηρίζουν όπως θέλουν. Απο εκεί και πέρα μάτια και κριτική ικανότητα έχουμε, και αποφασίζουμε

    • Roronoa
    • Κανεις δεν τους υποχρεωνει αλλα μπορουμε εμεις,οπως λες ματια και κριτικη ικανοτητα εχουμε.

    • doriosm
    • Εντάξει pc gaming δεν είναι με τίποτε. Θα παίζεις πολλά games σε low ρυθμίσεις... Μπορούσαν να βάλουν τον AMD FX-4100 3.6GHZ σε συνδυασμό με hd7850 και ΜΕ 4GB RAM (όποιος χρειαζόταν περισσότερη αναβαθμίζε). Θα είχε τιμή 599,99 ευρώ (40 ευρώ πάνω) αλλά πραγματικά θα άξιζε να λέγεται gaming pc!

    • jmaster18
    • Δεν ειναι τοσο ασχημα, ειναι ενα οικονομικο μηχανημα και μη ξεχναμε και τα 3 δωρεαν παιχνιδια. Εγω στην 7770 κολλαω :D Απλα εγω στα 600 ευρω θα του εβαζα ενα φτηνοτερο CPU και θα πηγαινα σε μια 7850 ή και παραπανω αν το επιτρεπει το budget.

    • anest88
    • Το θέμα είναι οτι κοροΪδεουν τον κόσμο , μπορεί εγώ πχ να μήν το πάρω αλλά υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν γνώσεις και θα δώσουν 600€ γι'αυτό το pc που στην εποχή μας δεν τα λες και λίγα , που με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να πάρουν καλύτερο

    • Χειρούργος
    • @Sephiroth καλησπέρα σου.
      Νομίζω λίγο πολύ τα είπαν τα παιδιά πιο πανω για μένα για το συγκεκριμένο θέμα, αν και το κακό είναι γενικό εκεί στο Πλαίσιο.
      Το Πλαίσιο πλέον έχει χάσει κάθε αξιοπιστία. Δεν λέω, κάποια προιόντα συμφέρει να τα αγοράσεις από εκεί αλλά μέσα σε αυτά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι οι υπολογιστές. Οποιος σέβεται τον εαυτό του και μετά την τσέπη του θα καταλάβει ότι ο συγκεκριμένος υπολογιστής (συναρμολογημένος) πωλείται πολύ πιο φθηνά στην αγορά απ' οτι μας τον "πασάρει" το Πλαίσιο.
      Ασε που μοιάζει σαν να κάνει κηδεία με ξένα κόλυβα όταν μας λέει γενικά "ενώ στο «πακέτο» περιλαμβάνονται και 3 παιχνίδια δώρο" σαν να θέλει να πιστέψουμε ότι μας τα κάνει το Πλαίσιο δώρο.

*