Ο πρώτος μήνας του 2012 έρχεται με πολλά και διάφορα games μικρότερης σημασίας και το Resident Evil: Revelations στη θέση του πρωταγωνιστή. Ο νέος τίτλος της Capcom για το Nintendo 3DS σηματοδοτεί την πρώτη «σημαντική» εμφάνιση της σειράς στο νέο φορητό της Nintendo και μένει να δούμε το πώς θα τα καταφέρει. Από εκεί και πέρα, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στο Gotham City Impostors, αλλά και στο BioShock 2 για Mac. Αναλυτικά, οι κυκλοφορίες του μήνα έχουν ως εξής:

Τρίτη 10 Ιανουαρίου
Gotham City Impostors (PC, PS3, Xbox 360)
King Arthur II: The Role-Playing Game (PC)
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου
Crush 3D (Nintendo 3DS)
Puzzler World 2012 (Nintendo DS)
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου
Fate of the World (PC, Mac)
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου
Resident Evil: Revelations (Nintendo 3DS)
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου
Call of Cthulhu: The Wasted Land (iPhone)
Υπόλοιπο μήνα
BioShock 2 (Mac)
Smash Cops (iPhone)
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Νέκρα τον Ιανουάριο απολύτως τίποτα, όυτε κάν για ενοικίαση. Απο Φεβρουάριο όμως και μέχρι το καλοκάρι η κατάσταση θα είναι non stop. Οπότε guys πάρτε μια ανάσα ή τελιώστε ότι έχετε στα pending σας γιατί απο 03 Φεβρουαρίου θα γίνει ο χαμός με πολύ δυνατούς τίτλους.
Τίποτα για αυτό το μήνα... Περιμένουμε Μάρτιο για ΜΕ3, καθώς το Catherine το έχω ήδη...
τίποτα το ιδιαίτερο για τον Γενάρη...πάμε στον Φλεβάρη κατευθείαν :)
Resident Evil: Revelations σε περιμενω...!!!!
Βλακιούλες μωρέ, καλύτερα κιόλας γιατί έχω μπόλικο πράμα να τελειώσω...
ηρεμες ημερες..
τιποτα σπουδαιο αυτον τον μηνα,ηρεμια μετα απο καμποσο καιρο
Resident Evil: Revelations 27 του Γεναρη πρωτη αγορα στην παιχνιδαρα ειναι και αποκλειστικο του 3ds αλλα διαβασα και review και ειναι τρομερο
Καλα η περιοδος Σεπτεμβρης μεχρι και Νοεμβρης ηταν ισως η καλυτερη περιοδος ever.Αγοραζα παιχνιδια σαν τρελος και ακομα δεν εχω παρει ουτε GEARS ουτε Pro ουτε assassins και δεν ξερω ακομα τι αλλο.Παντως απο Φεβρουαριο ξεκιναει πολυ δυνατη περιοδος οντως.
Resident Evil: Revelations top buy χαλαρά.
Πάντως σας ετοιμάζουμε αρκετά θέματα μέσα στο Γενάρη, οπότε stay tuned. Νομίζω θα δείτε ενδιαφέροντα πράγματα.
Νέκρα ο μήνας,αλλά έχει μείνει πράμα από το προηγούμενο έτος,οπότε...
Περιμένουμε με ανυπομονησία Resident Evil Revelations!
paidia to UFC Undisputed 3 vgainei 17 fevrouariou sthn Eurwph
Περιμένουμε με ανυπομονησία τα θέματα του Γενάρη!
Πολύ νέκρα το γενάρη...Μας περιμένει και πολύ ωραία χρονιά για το gaming και φέτος...
Χρόνος για αναπλήρωση χαμένου εδαφους του προηγουμενου έτους!
Ήρεμο μήνα δν τον λές με τα 6-7 παιχνίδια που είναι ακόμα ζελατίνα... :P
Συγνώμη αλλά 27/1 δεν βγαίνει το Tales of The Abyss 3D;
Anyway,έχω κάνει ήδη προπαραγγελία το άνωθεν καθώς και το Resident Evil Revelations+ Circle Pad bundle.
Κατά τ'άλλα παίζω ακόμα τίτλους που έχω στο ράφι.
ψωφιος μηνας,αναμενουμε τα καλυτερα τον φερβρουαριο...
Ειδικά μετά το ντέμο,περιμένω όσο ποτέ άλλοτε το Resident Evil Revelations!