
Το υποσύστημα ήχου δε βασίζεται σε κάποιο απλό chip AC97, αλλά στο κορυφαίο chip ήχου της Creative με κωδική ονομασία Soundblaster 20K2, το οποίο συνοδεύεται από 128MB μνήμης. Μάλιστα, η Gigabyte έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικά με κορυφαία θωράκιση, με αποτέλεσμα να μην απασχολείται καθόλου ο επεξεργαστής του υπολογιστή κατά το decoding του ήχου και η ποιότητα του ήχου να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη, χωρίς παράσιτα και θόρυβο…

Φυσικά, το υποσύστημα ήχου υποστηρίζει τα χαρακτηριστικά X-Fi Xtreme Fidelity και EAX Advanced HD 5.0 και έτσι ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει κορυφαία εμπειρία ήχου.

Εξειδικευμένο chip συναντάμε και στο κομμάτι της δικτύωσης, αφού η εταιρεία έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά. Συγκεκριμένα, συναντάμε το πασίγνωστο chip Bigfoot Networks Killer E2100, εφοδιασμένο με 1GB αποκλειστικής μνήμης. Αυτό που πετυχαίνει είναι να αποφορτίζει τη CPU από κάθε εργασία σχετική με τη δικτύωση προσφέροντας έτσι πολύ υψηλότερες ταχύτητες και χαμηλότερα ping, στοιχεία που όσοι παίζουν επαγγελματικά τα αναζητούν με κάθε τρόπο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες του mainboard καθώς και ένα αναλυτικό βίντεο.





Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Τετοια motherboard σχεδον απαιτει διαφανο κουτι .
Gia kornizoma einai :D
I'm in love! Tι κουκλακι ειναι αυτο??? Θα αρχισω απο τωρα να μαζευω χρηματα!! Δεν την χανω αυτην την μητρικη!
Sorry αλλα με όλα αυτά τα αυτοκολλητάκια-αφισούλες, νόμιζα οτι κάνεις unboxing σε γεύμα-βαλιτσάκι Junior Goodys!!!
Το βίντεο δε λειτουργεί
Την φανταζομαι στο Cosmos μου με μαυρο εσωτερικο , πρασινους σωλινες , κρυφο φωτισμο , αριστερα παραθυρο , δεξια αυτοκολητο το skull με την macheta στο στωμα.....και προεκταση το κουμπι overclock σε διακοπτη πυραυλικου τυπου στην προσοψη.....σκετη ονειρωξη λεμεεεε
Πραγματικά τούμπανο η μητρική αυτή!!!