Η BioWare ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου προγράμματος δημιουργίας guilds για το Star Wars: The Old Republic, πριν από το λανσάρισμα του τίτλου. Η πρώτη φάση θα επιτρέπει σε όλους να βρίσκουν ομάδες ή να αρχίσουν να δημιουργούν τη δική τους και να οργανώνονται σε μία ειδική ιστοσελίδα, η οποία θα παρέχει και δυνατότητα δημόσιων και ιδιωτικών συζητήσεων.

Μόλις ξεκινήσει η δεύτερη φάση θα επιτραπεί σε όλες τις ομάδες η δημιουργία συμμαχιών, ενώ στη τρίτη και τελική φάση η εταιρία θα μεταφέρει όλα ταguilds ομάδες στους servers του τίτλου. Το Star Wars: The Old Republic θα κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Παρα πολυ καλη ιδεα,θα αρχιζει να δημιουργει κίνηση για το παιχνιδι απο νωρις.
σωστότατη κίνηση. έτσι, όλος ο κόσμος θα έχει παρέα όταν ξεκινήσει.