
Συμπλήρωσε δε πως «παρακολουθούμε τη λειτουργία των servers μας όλη την ημέρα και έχουμε ανεβάσει τον μέγιστο αριθμό παικτών που μπορεί να φιλοξενήσει ο καθένας από αυτούς. Καλό θα ήταν οι νέοι χαρακτήρες να δημιουργούνται σε χαμηλότερου… πληθυσμού servers, έτσι ώστε να αποφεύγονται οι καταστάσεις αναμονής». Μάλιστα, δημοσίευσε και τη λίστα με όσους server αγγίζουν καθημερινά το maximum της χωρητικότητάς τους. Αυτοί είναι οι εξής:
US servers:
• The Harbinger - US West Coast - PvE
• The Swiftsure - US West Coast - PvP
• The Fatman - US East Coast - PvP
EU servers:
• Bloodworthy - EU English - PvP
• Frostclaw - EU English - PvE
• Legions of Lettow - EU English - PvP
• The Red Eclipse - EU English - PvE
• Tomb of Freedom Nadd - EU English - PvP
• Darth Revan's Mask - EU German - PvP
• Darth Traya - EU German - PvP
• Jar'Kai Sword - EU German - PvP
• Hrakert Rift - EU French - PvP




Legions of Lettow - EU English - PvP
Και το κακο ειναι οτι εχω φτασει και lvl 28 και δεν ψηνομαι για re-roll αλλου....
Οποτε ελπιζω με τον καιρο τα πραγματα να ηρεμησουν...