
Μία τέτοια κίνηση -βεβαίως- θα ήταν εξαιρετική για το Wii U και μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Nintendo θέλει να επεκτείνει τη διαθέσιμη λίστα εφαρμογών και software για το Wii U και σύμφωνα με ρεπορτάζ των The Japan Times, έχει πλησιάσει αρκετούς smartphone software developers και προσπαθεί με την κατάλληλη παροχή λογισμικού να τους ωθήσει να ασχοληθούν με την πλατφόρμα της.
Θα γεμίσουμε indie games
το eshop το εχουν φτιαξει αρκετα και δειχνουν να το πιστευουν στη νιντεντο. θα εχει ενδιαφερον να δουμε indie games με τη στηριξη της.
Ο ίδιος ο Iwata δεν απαξίωσε τα smartphone games πριν από δυο χρόνια αποκαλώντας τα 'φτηνιάρικα' η είναι ιδέα μου?!
@Havok-Alex Δεν ξερω αν ειπε τετοιο πραγμα, παντως εχει σκιστει να εξηγει οτι δεν ειναι ανταγωνιστικο προς τη Νιντεντο προιον. Μια βασικη διαφορα ειναι τα πολυ χαμηλοτερα production values σε σχεση με τα 3ds-vita, οποτε φανταζομαι θα αναφερθηκε σε κατι τετοιο οταν ολοι οι αναλυτες σπευσαν να "πεθανουν" την επομενη γενια handhelds. Το θεμα ειναι τι απαιτησεις εχεις απο εναν τιτλο.
Παντως το νεο δεν ειναι και συνταρακτικο, ο ιδιος ο Miyamoto νομιζω εχει μεταφερθει απο τον Ιανουαριο σε ενα τμημα αναπτυξης eshop games.
Tο να γλύφει εκεί που εφτυνε παλιά, δεν είναι και κάτι που τιμά πάντως τον ίδιο και δεν νομίζω ότι αποτελεί ουσιαστική λύση για το 'πρόβλημα' που ακούει στο όνομα WiiU.
Παρεμπιπτόντως το είπε γενικά για τις παραδοσιακές δυνάμεις (Nintendo,Sony,MS) vs (Ios, Android) και είπε χαρακτηριστικα ότι προάγουν την ποσότητα έναντι της ποιότητας.
Και τώρα τι?! Η ποσότητα θα σώσει το WiiU?! Τελείως λάθος προσέγγιση...
Με 30 και 8 giga σκληρό δεν πας πουθένα σε οτι έχει σχέση με το eshop
@Havok-Alex
Δεν εφτυνε πουθενα η νιντεντο, καθε αλλο, κατι cut the rope και γενικα ποιοτικα παιχνιδακια απο smartphones τα εχει χρονια στο καταστημα της προς download. Ο ιδιος ο Iwata λεει οτι αγαπαει το iphone του. Μη τους τσουβαλιαζουμε ολους μαζι, υπαρχουν αξιολογοι developers και στα smartphones που αξιζουν μια ευκαιρια και στις κονσολες. Αυτη την ευκαιρια θα τους δωσει η νιντεντο με ελπιδα να κερδισει καινουριους καλους συνεργατες. Και σιγουρα δε σωζει το wiiu κατι τετοιο αλλα ειναι μια ενδιαφερουσα προσθηκη.
Οσο για το πσοστητα vs ποιοτητα, αυτο που ειπε δεν εχει να κανει με τους developers αλλα με τις πολιτικες των appstores των apple-google πoυ απορεις ωρες ωρες πως πηραν πιστοποιηση καποια παιχνιδια και πωλουνται. Διαφωνεις οτι προκειμενου να περηφανευονται για μισο εκατομμυριο εφαρμογες στο δικτυο τους ειναι μπατε σκυλοι αλεστε η κατασταση??? Συγκρινε τα με τα αντιστοιχα eshops των ms/sony/nintendo, ακομη και steam.
Πραγματικα δεν ξερω γιατι εχεις αυτη την εντυπωση οτι η νιντεντο μισει θανασιμα τα παιχνιδια των smartphones, εχω παρακολουθησει τοσες συζητησεις εδω και 2 χρονια και δεν μου χει βγαλει κατι τετοιο...
@teo13g Μπορεις να συνδεσεις εναν οποιοδηποτε σκληρο, ακομη και φλασακι γαι επεκταση της μνημης του wiiu. Με πολυ χαμηλο κοστος, αν το επιλεξεις! Δε νομιζω οτι θα αποτελεσει προβλημα γιατο ευρυ κοινο αυτο το πραγμα, ποσο μαλλον οταν αυτα τα παιχνιδακια δεν ειναι παρα μερικα megabytes...
Αδιαφορο νεο. αφοδευτηκαμε για τις μουφες παιχνιδια της πλακας των σμαρτφοουν... ο λαος θελει μαριο σανσαην μαριο γκαλαξι κτλπ. μπαγιονετες 2 κοκ