Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H Nintendo πλησιάζει smartphone app developers

Η Nintendo θέλει να επεκτείνει τη διαθέσιμη λίστα εφαρμογών και software για το Wii U και σύμφωνα με ρεπορτάζ των The Japan Times, έχει πλησιάσει αρκετούς smartphone software developers και προσπαθεί με την κατάλληλη παροχή λογισμικού να τους ωθήσει να ασχοληθούν με την πλατφόρμα της. Η εν λόγω ενέργεια έχει να κάνει με την αγορά του downloadable περιεχομένου και το γεγονός ότι εκεί φαίνεται πως υπάρχει ακόμη μέλλον.



Μία τέτοια κίνηση -βεβαίως- θα ήταν εξαιρετική για το Wii U και μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • το eshop το εχουν φτιαξει αρκετα και δειχνουν να το πιστευουν στη νιντεντο. θα εχει ενδιαφερον να δουμε indie games με τη στηριξη της.

    • Havok-Alex
    • Ο ίδιος ο Iwata δεν απαξίωσε τα smartphone games πριν από δυο χρόνια αποκαλώντας τα 'φτηνιάρικα' η είναι ιδέα μου?!

    • alex4444
    • @Havok-Alex Δεν ξερω αν ειπε τετοιο πραγμα, παντως εχει σκιστει να εξηγει οτι δεν ειναι ανταγωνιστικο προς τη Νιντεντο προιον. Μια βασικη διαφορα ειναι τα πολυ χαμηλοτερα production values σε σχεση με τα 3ds-vita, οποτε φανταζομαι θα αναφερθηκε σε κατι τετοιο οταν ολοι οι αναλυτες σπευσαν να "πεθανουν" την επομενη γενια handhelds. Το θεμα ειναι τι απαιτησεις εχεις απο εναν τιτλο.

      Παντως το νεο δεν ειναι και συνταρακτικο, ο ιδιος ο Miyamoto νομιζω εχει μεταφερθει απο τον Ιανουαριο σε ενα τμημα αναπτυξης eshop games.

    • Havok-Alex
    • Tο να γλύφει εκεί που εφτυνε παλιά, δεν είναι και κάτι που τιμά πάντως τον ίδιο και δεν νομίζω ότι αποτελεί ουσιαστική λύση για το 'πρόβλημα' που ακούει στο όνομα WiiU.
      Παρεμπιπτόντως το είπε γενικά για τις παραδοσιακές δυνάμεις (Nintendo,Sony,MS) vs (Ios, Android) και είπε χαρακτηριστικα ότι προάγουν την ποσότητα έναντι της ποιότητας.
      Και τώρα τι?! Η ποσότητα θα σώσει το WiiU?! Τελείως λάθος προσέγγιση...

    • alex4444
    • @Havok-Alex

      Δεν εφτυνε πουθενα η νιντεντο, καθε αλλο, κατι cut the rope και γενικα ποιοτικα παιχνιδακια απο smartphones τα εχει χρονια στο καταστημα της προς download. Ο ιδιος ο Iwata λεει οτι αγαπαει το iphone του. Μη τους τσουβαλιαζουμε ολους μαζι, υπαρχουν αξιολογοι developers και στα smartphones που αξιζουν μια ευκαιρια και στις κονσολες. Αυτη την ευκαιρια θα τους δωσει η νιντεντο με ελπιδα να κερδισει καινουριους καλους συνεργατες. Και σιγουρα δε σωζει το wiiu κατι τετοιο αλλα ειναι μια ενδιαφερουσα προσθηκη.

      Οσο για το πσοστητα vs ποιοτητα, αυτο που ειπε δεν εχει να κανει με τους developers αλλα με τις πολιτικες των appstores των apple-google πoυ απορεις ωρες ωρες πως πηραν πιστοποιηση καποια παιχνιδια και πωλουνται. Διαφωνεις οτι προκειμενου να περηφανευονται για μισο εκατομμυριο εφαρμογες στο δικτυο τους ειναι μπατε σκυλοι αλεστε η κατασταση??? Συγκρινε τα με τα αντιστοιχα eshops των ms/sony/nintendo, ακομη και steam.

      Πραγματικα δεν ξερω γιατι εχεις αυτη την εντυπωση οτι η νιντεντο μισει θανασιμα τα παιχνιδια των smartphones, εχω παρακολουθησει τοσες συζητησεις εδω και 2 χρονια και δεν μου χει βγαλει κατι τετοιο...

    • alex4444
    • @teo13g Μπορεις να συνδεσεις εναν οποιοδηποτε σκληρο, ακομη και φλασακι γαι επεκταση της μνημης του wiiu. Με πολυ χαμηλο κοστος, αν το επιλεξεις! Δε νομιζω οτι θα αποτελεσει προβλημα γιατο ευρυ κοινο αυτο το πραγμα, ποσο μαλλον οταν αυτα τα παιχνιδακια δεν ειναι παρα μερικα megabytes...

    • vonzuchter
    • Αδιαφορο νεο. αφοδευτηκαμε για τις μουφες παιχνιδια της πλακας των σμαρτφοουν... ο λαος θελει μαριο σανσαην μαριο γκαλαξι κτλπ. μπαγιονετες 2 κοκ

*