Τo Grand Theft Auto V μπορεί να μην έχει ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας αλλά ήδη αναφέρονται σε μελλοντικά DLC. Ποια είναι η δική σας άποψη για αυτό;
Τo Grand Theft Auto V μπορεί να μην έχει ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας αλλά ήδη αναφέρονται σε μελλοντικά DLC. Ποια είναι η δική σας άποψη για αυτό;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE




λεφτά!!!!!
Εντάξει, εγώ δεν ασχολούμαι καθόλου με το multiplayer, οπότε δε με νοιάζουν αυτού του είδους τα DLC. Δεν χάνω όμως DLC που σπρώχνει την ιστορία και η R* είναι η κορυφαία ΚΑΙ σε αυτό το κομμάτι. Μακράν της δεύτερης. Θεωρώ πως ΜΟΝΟ DLC τύπου, Episodes From Liberty City και Undead Nightmare αξίζουν, κάτι που περιμένω και από το GTA V. Ίσως και ακόμα περισσότερο.
Το ότι οι εταιρίες προωθούν τα DLC πριν ακόμα βγει το παιχνίδι είναι τουλάχιστον εκνευριστικό..κάτσε να παίξω το παιχνίδι να το χαρώ και μετά μου πλασάρεις και τα έξτρα!!
ΟΚ, μάθαμε ότι τα DLC του παιχνιδιού είναι ήδη έτοιμα και περιμένουν τα ευρώ μας. Με το κανονικό παιχνίδι τί γίνεται; :p
Απεχθάνομαι τα DLC και σπανίως να ασχοληθώ με αυτά, ιδιαίτερα μάλιστα αν απαιτούν την αγορά τους από μέρους μου (π.χ. αν είναι μέσα σε κάποια collectors edition ή έτσι δεν με νοιάζει πολύ), αλλά το έχουν παρακάνει νομίζω και έχουν φτάσει σε σημείο να είναι εξαιρετικά προκλητικοί (μια τα βάζουν στο δισκάκι και απαιτούν να τα πληρώσουμε, μια τα ανακοινώνουν πριν το παιχνίδι, μια ζητάνε season pass που σταδιακά φτάνει σε τίμημα να είναι όσο και το κόστος του παιχνιδιού, διπλασιάζοντας τα έξοδα μας ουσιαστικά, κλπ)
Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω DLC, οι υπόλοιποι κάνουν ότι τους φωτίσει το πορτοφόλι τους.