Ο παραγωγός του RAGE Jason Kim ανέφερε πρόσφατα ότι η γνωστή εταιρία id Software θα επιστρέψει στο άμεσο μέλλον στις σειρές Quake και Wolfenstein. «Έχουμε το Quake, έχουμε και το Wolfenstein. Αν οι παίκτες δηλώσουν ότι θέλουν ένα remake ή ένα νέο τίτλο για κάποιο από αυτά ή και για τα δύο, θα δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Και αξίζει να σημειώσω πως έχουμε πλέον μια διαφορετική προσέγγιση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αξίζει να θυμίσουμε πως οι δύο σειρές έχουν φύγει τα τελευταία χρόνια από την id, αφού είχαν ανατεθεί οι συνέχειές τους σε τρίτους παραγωγούς όπως η Raven Software. Τον Αύγουστο αναμένεται να παρουσιαστεί και για πρώτη φορά το πρώτο δείγμα από το Doom 4, στο πλαίσιο της Quakecon.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ενα νεο Quake δεν θα με χαλαγε καθολου...
Δεν μπορω να περιμενω, θελω το rage τωρα!!!!!!!!!
Προτιμώ Wolfenstein από Quake, αλλά ακόμα αργούν, ας δούμε πρώτα Rage και Doom να γουστάρουμε.