
Το Desire X λοιπόν είναι ένα πανέμορφο smartphone που απευθύνεται σε εκείνους τους χρήστες, οι οποίοι αναζητούν μια φυσιολογικού μεγέθους συσκευή με ικανοποιητικά όμως χαρακτηριστικά. Το επίσημο κόστος του Desire X ανέρχεται στα €330 ενώ με μια μικρή έρευνα κάποιος μπορεί να το αποκτήσει με λιγότερα από 300. Διατίθεται σε δυο χρωματικές εκδόσεις, τη μαύρη και την πολύ ομορφότερη και κατ’ εμάς λευκή. Ας ρίξουμε όμως πρώτα μια ματιά στα βασικά χαρακτηριστικά του:
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Διαστάσεις: 118,5x62.9x9,3 mm
Βάρος: 114 γραμμάρια
Οθόνη: 4’’, 800x480 (Super LVD 2)
Κάμερα: 5 MPixel με LED Flash, 800x480 video
Αποθηκευτικός χώρος: ενσωματωμένο 2GB, επεκτάσιμος με κάρτες micro SD
Δικτύωση: HSDPA 7.2Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g/n (WiFi hotspot), Bluetooth 4.0 με A2DP
Λειτουργικό σύστημα: Android 4.0.4
Επεξεργαστής: Qualcomm MSM8225 1GHz (διπύρηνος)
Γραφικά: Adreno 203
Μπαταρία: Li-Ion 1650 mAh
Τιμή: €330
Μετά τα τεράστια μεγέθη των περισσοτέρων high end smartphones που χρησιμοποιούν οθόνες στις 4.7’’, παίρνοντας κανείς στα χέρια το Desire X, το νοιώθει πολύ πιο "ανθρώπινο". Οι διαστάσεις του κρίνονται απόλυτα φυσιολογικές για όλους τους χρήστες, ακόμα και για το γυναικείο κοινό, παρόλο που μιλάμε για συσκευή με οθόνη που μόνο μικρή δεν είναι στις 4’’. Σχεδιαστικά, θυμίζει πάρα πολύ τα μοντέλα της σειράς One και όχι τα παλαιότερα Desire και κάποιος θα μπορούσε να πει ότι έχουμε να κάνουμε με μια μικρογραφία του One X. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα λεπτό, το πάχος του παραμένει κάτω από το 1 εκατοστό, ενώ και οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι περιορισμένες, με την οθόνη σχεδόν να ξακρίζει στο πλάι, ενώ και ο χώρος κάτω και πάνω από αυτή είναι ο ελάχιστος απαραίτητος. Η πλάτη είναι κατασκευασμένη από πλαστικό και μπορεί να αφαιρεθεί, προσφέροντας πρόσβαση στο χώρο τοποθέτησης της μπαταρίας των 1650mAh.
"Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι έχουμε να κάνουμε με μια μικρογραφία του One X"
Πίσω από τη μπαταρία βρίσκουμε τη θέση για κάρτες SIM κανονικού μεγέθους, ενώ δίπλα υπάρχει και η θύρα για κάρτες microSD, ώστε ο χρήστης να μπορεί να επεκτείνει τον -ελάχιστο είναι η αλήθεια- προσφερόμενο αποθηκευτικό χώρο. Στο πίσω μέρος συναντάμε και την κάμερα των 5Mpixel, τοποθετημένη μέσα σε ένα μεταλλικό πλαίσιο που βρίσκεται στο κύριο σώμα της συσκευής και όχι στο καπάκι, ενώ πάνω της είναι και το συνοδευτικό LED flash. Όσον αφορά στο βασικά πλήκτρα, τα volume control είναι στη δεξιά πλευρά και το power στο πάνω μέρος, αλλά κεντρικά τοποθετημένο, κάτι που ξενίζει ελαφρώς, με την αριστερή πλευρά να προσφέρει τη θύρα mini USB.

Το Desire X τρέχει, όπως όλα τα τελευταία smartphones της HTC, την έκδοση Ice cream Sandwitch του Android και συγκεκριμένα την 4.0.4. Θα θέλαμε να έχει κυκλοφορήσει με Jelly Bean, αλλά προφανώς η HTC δε προλάβαινε να ενσωματώνει τις αλλαγές που φέρνει το Sense User Interface στην 4.1 έκδοση του λειτουργικού. Όσοι έχουν πιάσει στα χέρια τους κάποιο One X/S, μπορούν να παρατηρήσουν ότι το user interface είναι ακριβώς ίδιο, με την απόκρισή του να είναι επίσης ικανοποιητική. Κάποιες μικρές καθυστερήσεις κάνουν την εμφάνισή τους εδώ και εκεί, αλλά συνολικά η εμπειρία που απολαμβάνει ο κάτοχος της συσκευής είναι συνολικά στρωτή.
Τα τρια capacitive πλήκτρα αφής που βρίσκονται κάτω από την οθόνη έχουν και αυτά εξαιρετική απόκριση, με το πιο δεξιά από αυτά να είναι αυτό που μας δείχνει τις τελευταίες εφαρμογές που έχουμε τρέξει, ούτως ώστε να αξιοποιήσουμε τις multitasking δυνατότητες του λειτουργικού.

Η οθόνη στην οποία κάνουν την εμφάνισή τους όλες οι πληροφορίες, είναι ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημα της συσκευής. Μιλάμε για μια πραγματικά πολύ όμορφη οθόνη, που εντυπωσιάζει τόσο με τη χρωματική της απόδοση όσο και με τη φωτεινότητά της. Πραγματικά χαίρεται κάποιος να την κοιτάζει, κάτι που προφανώς οφείλεται στη τεχνολογία Super LCD 2, η οποία θυμίζουμε είναι ίδια με αυτή που αξιοποιεί το panel του One X. Μπορεί η ανάλυσή της να προέρχεται από περασμένη έτη, ωστόσο τα 800x480 pixels είναι μια χαρά για τις συγκεκριμένες διαστάσεις, προσφέροντας πυκνότητα της τάξης των 233dpi. Άλλωστε, η χρήση υψηλότερης ανάλυσης θα αύξανε από τη μια το κόστος και από την άλλη θα ζόριζε το hardware.
"Η οθόνη είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα της συσκευής και πραγματικά χαίρεσαι να τη κοιτάζεις"
Και μιας που μιλάμε για hardware, η εταιρεία έχει φροντίσει να δώσει στο smartphone ικανοποιητικά υποσυστήματα. Ο επεξεργαστής είναι διπύρηνος και τρέχει στο 1GHz, καταφέρνοντας να κινήσει άνετα το user interface και τις περισσότερες εφαρμογές. Φορτώνοντας "βαριές" σελίδες με τον ενσωματωμένη browser, το σύστημα αρχίζει και ζορίζεται, κάτι που όμως λύνεται όταν αποφασίσει κάποιος να αξιοποιήσει τον Google Chrome ως βασικό browser. Στον τομέα των 3D γραφικών, το υποσύστημα γραφικών κάνει απλά τη δουλειά του και δεν είναι για πολλά πράγματα. Απλά παιχνιδάκια θα παίξουν μια χαρά αλλά ας μη περιμένει κανείς high end 3D gaming. Αντίστοιχο θέμα υπάρχει και με την αναπαραγωγή αρχείων video, αφού η μέγιστη ανάλυση βίντεο που μπορεί να παίξει το Desire X είναι μόλις 800x480pixels, είτε χρησιμοποιούμε την προ-ενσωματωμένη εφαρμογή αναπαραγωγής είτε κάποια άλλη.

Καθώς το smartphone δε μπορεί να παίξει βίντεο ανάλυσης μεγαλύτερης από τη native της οθόνης, είναι λογικό να μη μπορεί να τραβήξει και βίντεο μεγαλύτερης ανάλυσης. Εδώ είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημα της συσκευής, αφού ούτε από πλευράς ανάλυσης αλλά και ούτε από πλευράς ποιότητας δε μπορούμε να πούμε ότι μας συγκινεί το τελικό αποτέλεσμα. Στο κομμάτι της φωτογράφισης από την άλλη, τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Η HTC έχει πάρει από το One X το ίδιο ειδικό ImageChip για τη λήψη φωτογραφιών και έτσι το αποτέλεσμα που προσφέρει το Desire X είναι ανώτερο από αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός. Όχι πολύ, αλλά αρκετά. Και χάρη στις ειδικές λειτουργίες όμως το ταχύτατο και σχεδόν ασταμάτητο burst, τη δυνατότητα HDR ή πανοραμικής φωτογράφισης καθώς και μερικά άλλα κόλπα που προσφέρει το software, μπορούμε να πούμε ότι στο τομέα αυτό, το Desire X παίρνει πολύ καλό βαθμό, πάντα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό του.
Συνολικά, το Desire X μας άρεσε πάρα πολύ και για τα χρήματα που ζητάει είναι μια συσκευή που μπορεί εύκολα να επιλεγεί από όσους θέλουν ένα όμορφο και σχετικά μικρό, γρήγορο και με καλή κάμερα smartphone. Ο ανταγωνισμός που έχει αυτή τη στιγμή είναι ουσιαστικά μόνο το ελαφρώς ακριβότερο Sony Xperia P, αφού το Samsung Galaxy S III Mini είναι αρκετά ακριβότερο και τα Galaxy Ace II και LG Optimus L7 σίγουρα κατώτερα. Η επιλογή βέβαια, είναι πάντα δική σας.



Αξιοπρεπές κινητό αλλά θα έπρεπε να είναι φθηνότερο για τα specs του.
To V me tis 2 sim einai akoma kalytero!!Wraio review Dhmhtrh.
Το κινητό το βρίσκει κάποιος στα 285€ και είναι μια χαρά για τα λεφτά του!
Υπάρχουν και άλλες αξιόλογες, δεν λέω, αλλά σε αυτά τα λεφτά είναι μια τίμια πρόταση!
από όσο μπορώ να κρίνω,βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών του,δεν έχει ανταγωνισμό μόνο από το xperia P αλλά ΚΑΙ από τα 2 αρκετά φθηνότερα μοντέλα της σειράς xperia, U και Sole τα οποία υπολοίπονται σε μέγεθος οθόνης και ποσότητα μνήμης ( 512mb έναντι 768mb του desire x ) αλλά,στα χαρτιά τουλάχιστον,το ξεπερνούν ή έρχονται ισόπαλα σε όλους τους υπόλοιπους τομείς ;) ...
Λογο αγορας μονο για το HTC sence για Super LVD 2 κατα μονο 2 GB μνημη ενσωματωμένη και specs 2010 και τιμη
ωραια συσκευη κ καλη τιμή.εχετε να προτεινετε καποιο αλλο κινητο με 4ρα οθονη (καλη αναλυση) στην ιδια τιμη?
επισης αυτο ή το htc 8s?
καλησπέρα...φιλε darksouls το samsung galaxy s advance ειναι στα 249 και νομίζω ειναι πολύ καλήτερο.
sas parakalw paidia,oxi alla sixamena koreatika tilefona.Dwste mia eukairia stin HTC.
@darksouls... αυτο ειναι καθαρα τι λειτουργικό θες! ;)
@darksouls Το 8S δεν το έχουμε δει αναλυτικά ακόμα. Έχει άλλο λειτουργικό και θα είναι και ακριβότερο. λογικά σύντομα θα το έχω και αυτό στα χέρια μου για παρουσίαση, οπότε...
σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! το ψαχνω καιρό το θεματάκι αλλά δε θέλω να ξεφύγω απο άποψη χρημάτων. με ενδιαφέρει κυρίως να χει 4'' οθόνη κ πολύς καλής ποιότητας κ αφού απέκλεισα το μοναδικό κινητό που λάτρεψα (nokia 820) λόγω τιμής βλέπω σοβαρά για htc κινητό.
φιλε shepard η αλήθεια είναι πως τα windows phone 8 μου φαίνονται υπέροχα (αλλά δεν τα ειδαμε ακομα κ καλα)
φιλε fragosantreas η αλήθεια ειναι πως αντιπαθω υπερβολικα σχεδιαστικα τη samsung στα μεσαιας κατηγοριας κινητά της ;)
φιλε dimcar θα περιμένω παρουσίαση για το 8s (παρεπιμπτόντως εξαιρετική δουλειά στα review σας), αν κ η τιμη του σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων το έχει στα 329 ευρω....
δυνατο μηχανημα, αλλα ακριβο!
Παιδιά, υπάρχει κάποιος που να έχει "συμβιώσει" με το κινητό αρκετό καιρό ώστε να έχει μία ολοκληρωμένη άποψη?
Ειδικά τώρα που έχει πέσει αρκετά η τιμή φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον...