Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
343 Industries
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Microsoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
Microsoft Hellas
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 16+
-
Βαθμολόγησε το
-
- 14/11/11
-
XBOX 360
Ιστοσελίδες του εξωτερικού δημοσίευσαν συγκριτικό υλικό του αρχικού Halo με την τωρινή HD έκδοση της παραγωγής που θα κυκλοφορήσει με την ονομασία Halo: Combat Evolved Anniversary Edition.




Έχουν κάνει πολύ καλή δουλεία, μπράβο!
Καλα αμα ειναι να μας δειξουν την βελτιωση απο το 2001 στο 2011 χαιρω πολυ...Η μαγκια ειναι να μας δειξουν διαφορες απο τα αλλα,σημερινα fps μπας και παρουμε την κονσολα τους.Εμενα προσωπικα αν και εχει γινει δουλεια στο παιχνιδι δεν με τρελαινει...
Πραγματικό HD Remake! Αυτά να τα βλέπουν οι άλλες εταιρίες που παίρνουν παιχνίδια μεταγενέστερα και δεν μπορούν να τα αναβαθμίσουν! Προχειροδουλειές για να κάνουν την "καλή"!
Εύγε πραγματικά για την καταπληκτική δουλειά που κάνανε!
Τρομερή δουλειά!Μπράβο τους!
@Overmind το συγκεκριμένο remake είναι τιμητικό για το πρώτο Halo το οποίο όταν βγήκε τάραξε τα δεδομένα στα FPS,η δουλειά έχει γίνει καθαρά στον τομέα των γραφικών,δεν υπήρχε λόγος και ούτε υπάρχει να αλλάξει το gameplay του Halo Evolved,για να διαφέρει απο τα άλλα FPS,δίνουν ευκαιρία στην σημερινή γενιά να απολάυσει ένα διαμάντι 10ετίας με τωρινά γραφικά.Θα το αγοράσει όποιος λατρέυει τα HALO,η κάποιος που έπαιξε το Reach και έχει ανάγκη τώρα το πρώτο HALO.Δεν κυκλοφορεί το συγκεκριμένο για να σε κάνει να αγοράσεις το Xbox360,βγήκανε το Halo 3,και το Reach,το συγκεκριμένο είναι καθαρά tribute.Και δεν είναι ''χαίρω'' πολύ δουλειά που κάναν είναι μακράν το καλύτερο remake που έχει γίνει,πραγματικό remake με καινούρια μηχανή γραφικών και όχι μόνο με upsсale,μόνο για αυτό αξίζουν ένα μπράβο τα παιδιά της 343.
Το άξιζε ο συγκεκριμένος τίτλος.Δν περιμένεις τίποτα λιγότερο απο ένα halo!