Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Halo, σήμερα και χθες

Ιστοσελίδες του εξωτερικού δημοσίευσαν συγκριτικό υλικό του αρχικού Halo με την τωρινή HD έκδοση της παραγωγής που θα κυκλοφορήσει με την ονομασία Halo: Combat Evolved Anniversary Edition. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:



Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • overmind7
    • Καλα αμα ειναι να μας δειξουν την βελτιωση απο το 2001 στο 2011 χαιρω πολυ...Η μαγκια ειναι να μας δειξουν διαφορες απο τα αλλα,σημερινα fps μπας και παρουμε την κονσολα τους.Εμενα προσωπικα αν και εχει γινει δουλεια στο παιχνιδι δεν με τρελαινει...

    • Shepard
    • Πραγματικό HD Remake! Αυτά να τα βλέπουν οι άλλες εταιρίες που παίρνουν παιχνίδια μεταγενέστερα και δεν μπορούν να τα αναβαθμίσουν! Προχειροδουλειές για να κάνουν την "καλή"!

      Εύγε πραγματικά για την καταπληκτική δουλειά που κάνανε!

    • romanos.romaidis
    • Τρομερή δουλειά!Μπράβο τους!
      @Overmind το συγκεκριμένο remake είναι τιμητικό για το πρώτο Halo το οποίο όταν βγήκε τάραξε τα δεδομένα στα FPS,η δουλειά έχει γίνει καθαρά στον τομέα των γραφικών,δεν υπήρχε λόγος και ούτε υπάρχει να αλλάξει το gameplay του Halo Evolved,για να διαφέρει απο τα άλλα FPS,δίνουν ευκαιρία στην σημερινή γενιά να απολάυσει ένα διαμάντι 10ετίας με τωρινά γραφικά.Θα το αγοράσει όποιος λατρέυει τα HALO,η κάποιος που έπαιξε το Reach και έχει ανάγκη τώρα το πρώτο HALO.Δεν κυκλοφορεί το συγκεκριμένο για να σε κάνει να αγοράσεις το Xbox360,βγήκανε το Halo 3,και το Reach,το συγκεκριμένο είναι καθαρά tribute.Και δεν είναι ''χαίρω'' πολύ δουλειά που κάναν είναι μακράν το καλύτερο remake που έχει γίνει,πραγματικό remake με καινούρια μηχανή γραφικών και όχι μόνο με upsсale,μόνο για αυτό αξίζουν ένα μπράβο τα παιδιά της 343.

*