
Αν λοιπόν σας ενδιαφέρει να αποκτήσετε ένα από αυτά δεν έχετε παρά να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από το σχετικό θέμα στο forum μας εδώ. Καλή επιτυχία!

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Enternity σας έχει αποδείξει ότι πέραν όλων των άλλων προσπαθεί πάντα να σας προσφέρει δώρα και να κάνει πλούσιους διαγωνισμούς και δε θα μπορούσαμε να μην απαντήσουμε στο αίτημα πολλών φίλων για περισσότερα beta keys του Hearthstone της Blizzard.
Ωραίο δώρο
Euxaristoume!!!!
Μακάρι αυτή τη φορά να είμαι τυχερός :)
Good luck paidia!
Ευχαριστούμε enternity.gr για τους υπέροχους διαγωνισμούς και giveaways!!
Μακάρι να πάρουμε κανά κελιδή!!
Euxaristoume!!!!
Καλή επιτυχία σε όλους!
Eyxaristoume ! Kalh tyxh se olous !
καλη επιτυχια
Ελπιζω αυτην την φορα να ειμαι τυχερος :) .
καλη επιτυχια τυχερο
Beta Key plx..Good Luck guyz
Καλη τυχη!!!!!!!!!
Θέλω να παίξω με τους φίλους, να δώσει κλειδί :D
hello greek friend i would love to have a key. Good luck to all contesters
kalh epitixia se olous
Επιτυχία!
I would like a key please and thank you :D
Good luck everyone!
Checked your website via google translate awesome articles! Keep up the good work!
Also good luck to everyone with the beta key!
Σας ευχαριστώ και καλή τύχη σε όλους
καλη επιτυχια,
hahaha posos kosmos me translator, kapios dimosiefse ton diagonismo sto /r/hearthstone
tespa kali tixi se olus kai se oles!!!!
Καλη τυχη!!!!!!!!!
Lets go guys!
Good luck! :)
Good luck everyone :D
καλη επιτυχια !
I would like to win so much. Good luck everyone
Hearthstone!!!
Ναι, ωραια, γεμισαμε ξενους που βρηκαν το site χτες, εκαναν account χτες και απο σημερα το βραδυ δε θα ξαναπατησουν χαχα. leechers...
Good luck everybody, I hope I win this!!
Good luck guys! Hope I won tho.
I need the key
I want this key! Great contest! :)
Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία
Ανυπομονώ για αυτό το παιχνίδι, καλή τύχη όλων
Goodluck
υπογραφή
ναί
Gl & Keep it real !!
kalh tyxh...alla elpizo na exo perissoteri :PPPPP
ade me to kalo to kleidi +++ !
good luck and have fun:D
HUZZAH.
Good luck everybody
Gl & Hf!!
den kserw an prolava alla opos kai na exei....