Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Konami
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Konami
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
Βαθμολόγησε το
-
- 21/03/12
-
PS3 XBOX 360
Η HD συλλογή Silent Hill βρίσκεται λίγες ημέρες πριν την τοποθέτηση στα ράφια των ευρωπαϊκών καταστημάτων και η Konami έδωσε στη δημοσιότητα το τελικό trailer της.




Αγορά με τα χίλια:)
αν πάρω την συλλογή και το νέο silent hill, θα μου λείπει κάποιο παιχνίδι από την εν λόγο σειρά?
@litanies η συλλογή αυτή έχει τα 2 καλύτερα Silent Hill που κυκλοφόρησαν και είναι φυσικά το 2 και το 3. Αυτά που θα σου λείπουν λογικά είναι το Silent Hill 1, το Silent Hill Origins, το Silent Hill The Room και το Silent Hill Homecoming.
Θα σου πρότεινα να δεις το 1 και το Origins που είναι επίσης πολύ καλά ενώ το The Room καλύτερα να το προσπεράσεις :)
Για το Homecoming οι απόψεις διίστανται οπότε άφησέ το για το τέλος αν είναι ;)
Θα κυκλοφορήσει και το Silent Hill Book of Memories για PSVita αλλά αυτό θα είναι στυλ action hack'n'slash rpg με έμφαση στο co-op (!).
@the White Prince: Ευχαριστώ, πολύ για την κατατοπιστικότατη απάντηση σου.
Για το ps3, μπορώ να βρω τα Silent Hill 1 και The Room?
Για ολους εμας οπου δεν εχουμε μυηθει στον κοσμο του, ειναι οτι πρεπει!
litanies file distixws einai mono gia ps1 kai ps2 antistixa twra an exeis mia apo tis prwtes ekdoseis tou ps3 pou pezoune kai ta cd apo ta palia playstation isws kai na mporeis na ta breis se kapoio magazi h mesw internet
To SH1 μπορείς να το κατεβάσεις από το PS Store :)
Το The Room αν έχεις PS2 ή, εναλλακτικά, μπορείς να παίξεις τον τίτλο του Xbox στο Xbox 360, αν θυμάμαι καλά είναι συμβατός. Διαφορετικά, PC ;)
αγορα με κλειστα ματια πρωτη μερα !
@GMnomaD : η κονσόλα που έχω το ps3 είναι η έκδοση slim...
@The White Prince: σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.
οπότε, μάλλον "χάνω" το the room, μιας και δεν έχω xbox και κατεβάζω το Silent Hill 1, από ps store :) Ελπίζω να έχει "λογική τιμή :)
Θα τα πάρω κάποια στιγμή..