Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Δείτε μαζί μας ζωντανά και σχολιάστε μέσα από το chat την Press Conference της Microsoft που ανοίγει την E3 του 2013. Συντονιστείτε από τις 19:00, με το event να ξεκινάει στις 19:30 ακριβώς. Επιπλέον, ο ανταποκριτής μας Παύλος Παπαπαύλου, θα φροντίσει να μας έχει εκ των έσω ενημέρωση μέσω του Twitter feed @EnternityGR!!!!
Δυστυχώς και για τα δύο είναι η κατάσταση.:(
Να περιμένουμε την Ε3 για να δούμε μέχρι που θα φτάσει η απληστία τους.Όλων στη βιομηχανία, όχι μόνο της microsoft.
Δε βλέπω την ώρα για την ανακοίνωση της νέας γκάμας περιορισμών.
Για να δουμε τι θα δουμε σημερα!!
χαχαχαχα πραγματικα για γελια Mithrantir..η για κλαματα!!!
Δυστυχώς και για τα δύο είναι η κατάσταση.:(
Να περιμένουμε την Ε3 για να δούμε μέχρι που θα φτάσει η απληστία τους.Όλων στη βιομηχανία, όχι μόνο της microsoft.
Μόνο εγώ είμαι σίγουρος ότι θα δούμε gameplay από το Fantasia: The Videogame? :P
Με τη δουλεια ξεχασα οτι ηρθε η ωρα της Ε3 σημερα! Εννοειται θα τη δω!
Άσε ρε Καρέτσο που θα μπούμε απο τις 19 για ανα αρχίσει στις 19.30...
19.31 θα μπούμε!
Εγω θα ξεχασω να ανοιξω την σελιδα και θα μιλαω μονος μου
Anarotiemai giati na kathisei kapoios na parakalouthisei tis anoisies pou tha eipothoun pali... Ektos ki an exei poli apleto xron (gia petama!)...
Μπορουν αραγε να γιουχαισουν μεσα στην αιθουσα και να κραξουν κανα 5' για τα DRM/μεταχειρισμενα;
Παυλο δωσε το συνθημα σε ολους :Ρ
Επιτέλους θα μάθω από που θα παίρνει τις κασέτες το νέο Xbox One!
Καλά κλειδώματα να έχουμε!
Ετοιμάστε τις ντομάτες.
Δεν μας λύσανε της απορίες και όσο υπάρχουν περιορισμοί θα τρώει άκυρο η Microsoft από πολλούς!!!