Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
25 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 21/05/13
Στις 20:00 ώρα Ελλάδας, ξεκινάει το event της Microsoft μέσα από το οποίο θα αποκαλυφθεί το νέο Xbox. Σας περιμένουμε στη παρέα μας για να δούμε και να σχολιάσουμε παρέα ότι θα συμβαίνει στο στρατόπεδο του Redmond.



Μερα για σουβλακια σημερα :)
Εγώ θα πάρω πίτσες, μη τρώμε όλοι τα ίδια !!! ;-) ..... Αντε να δούμε αυτό το xbox πια !!!!!!!!!!!!!
αυτά είναι...επιτέλους να αρχίσουν οι αποκαλύψεις και να βγούνε τα μαχαίρια....
Δεν το χάνουμε! Κάτι τέτοια είναι η δική μας eurovision!!!!
Σημερα θα βαλω τα παιδια μου νωωωριιιιιιις για υπνο !!!
@Shepard Χθες εφαγα σουβλακια ;π οχι παλι!
Ευχαριστουμε εκ τον προτερων για την καλυψη!
αντε εγω θα κανω μακαροναδα για αλαγη :P
Εγω θα φερω κονιακακι και παξιμαδακι για καποιους......για τους υπολοιπους θα συννενοηθω με τον Bigdaddy για τσικουδια και μεζεδες.....
Κατσε να δεις μου ηρθε και ενα τραγουδι στο μυαλο.....(βαλτε σε ρυθμο το "και ολο κλαινε τα καβουρακια" και παμε.............)
και ολο κλαινε τα νιντεντοπαιδακια
στου Redmond στου Redmond τα σκαλοπατακια....
και οταν θα ερθει
και η ωρα της SONY
πωπω τιποτα δεν θα τα ΣΩΝΕΙ!!! :P
Bigdaddy ΦΕΡΝΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!! :) :)
Σουβλακια? μονο? Και τσικουδια βρε Η κατασταση σηκωνει επιπλεον νεο μενου. τα λεμε το βραδυ γιατι εχω να παραλαβω τις νεες προμηθειες
@spinemm το τραγουδακι το κλεβω κλαιιιιιιιιιιιιωωωωωω :D
Ελευθερα!!!! :) :)
Εγώ θέλω νέα λειτουργία στο site, να μπορούμε να μπλοκάρουμε τα σχόλια μερικών χρηστών και να μην τα βλέπουμε καν, να σώσουμε κανένα εγκεφαλικό κύτταρο τουλάχιστον....
Ρε παιδιά φτάνει με τόσο φαγητό ήρθε καλοκαίρι και πρέπει να είμαστε fit! :D
Δεν πιστεύω να αργήσετε πάλι;Δεν είναι enternity live να ξέρετε!!!
Να δούμε και την ΜΣ:)
@spinemm
Εισαι 36 ετων γυναικα και μιλας ετσι σε gaming site ? μωρε μπραααααααβο !
A Μαλιστα yearcode στο enternity? να το ξερω εαν ειναι......εαν δηλαδη εβαζα στην ηλικια 26 ή 16 χρονων γυναικα θα σου "ερχοταν" καλυτερα και θα μπορουσα να μιλαω....αληθεια πως μιλαω και σε ενοχλησε? ή ΜΗΠΩΣ δεν εχεις συνηθισει 36χρονες να γραφουν "χαλαρα"?
@spinemm αν απαντας σε μενα , και 10 ετων να εβαζες δεν ειχα προβλημα αληθεια σου λεω, αλλα δεν ειναι εκει το θεμα και δεν με ενοχλει.
Eσυ εγραψες για τα χρονια και το φυλο σε εσενα απαντησα....ποιο ειναι λοιπον το θεμα και τι σου εκανε εντυπωση?
Spinemm ειρωνεύτηκε νομίζω ο major στο πρώτο σχόλιο :)
Πάντως ας μην το κάνουμε το θέμα για την Nintendo πάλι, έλεος. Το XBOX αποκαλύπτεται ας μιλήσουμε γι αυτό. Έτσι όπως πάμε θα μιλάμε για την Ninty και κάτω από τα άρθρα για ταινίες ή αθλητισμο.
π.χ. - "Επικυρώθηκε η βαθμολογία και υποβιβάζεται η ΑΕΚ στην 3η κατηγορία. Επιστρέφει ο Γεωργέας"
Σχόλια:
- "Άντε γειά Νinty, τα ψωμιά σου είναι λίγα, φέρτε κανένα πιτόγυρο και μπίρες πάμεεεεεε!"
- "φερνωωωωωωω, έλα Ninty και εσύ υποβιβάζεσαι στη 1η γενιά με το Wii U, αντε γεια πρωταθλημα ξανα στη Sony"
- "Ninty καμιά μεταγραφή κάνε και εσύ γιατί δε σε βλέπω καλά, καμιά τσικουδιά παίζει;"
Έτσι όπως πάμε θα μιλάμε για την Ninty και κάτω από τα άρθρα για ταινίες ή αθλητισμό.
Τάδε έφη PetrifieD
Χαχαχαχα θεϊκή ατάκα! :)
μεγαλες προσδοκιες για σημερα...ευχομαι να μην μας απογοητευσει....
Το 75% αυτων που εδειξαν δν θα λειτουργει στην Ελλαδα και απο παιχνιδια λιγα πραγματα.Για εμενα απογοητευση η παρουσιαση.
Πάντως ύστερα από τη σημερινή παρουσίαση οι μόνοι που δεν κλαίνε στα σκαλοπατάκια του Redmond είναι οι οπαδοί της Nintendo.
Ίσως γι' αυτό δεν υπάρχουν κεράσματα σήμερα ;-)
Πολύς ντόρος για το τίποτα. Εγώ προσωπικά δεν ενθουσιάστηκα και πολύ από την παρουσίαση. Περιμένω να δω και gameplay από μεγάλους τίτλους για να πω αν τελικά αξίζει ή όχι.