Κάτι παραπάνω από επτά μήνες έχουν περάσει από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο Sniper Elite: Nazi Zombie Army, ένα παιχνίδι από τη Rebellion που βρήκε το δρόμο του μέσα από το Steam και έδωσε την ευκαιρία στους παίχτες να "καθαρίσουν" εκατοντάδες ζόμπι Ναζί, με χίλιους και έναν τρόπους. Το sequel ήρθε γρήγορα-γρήγορα, προφανώς γιατί σε μεγάλο βαθμό η ομάδα θα το είχε έτοιμο αλλά και γιατί ένα τέτοιο παιχνίδι δε χρειάζεται σενάριο. Σύμφωνα με αυτό, το σχέδιο του Χίτλερ να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση έναντι των Συμμάχων έχει αποτύχε και τα ζόμπι ναζί έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Εμείς καλούμαστε απλά να καταφέρουμε να ξεφύγουμε από το Βερολίνο, το οποίο είναι γεμάτο ζόμπι. Στη διάθεσή μας έχουμε τρια όπλα -πιστόλι, αυτόματο και sniper- και με αυτά πρέπει να καθαρίσουμε το δρόμο. Η slow-motion κάμερα επιστρέφει για να προσφέρει εντυπωσιακές σκηνές, η δράση παραμένει επαναλαμβανόμενη μεν ασταμάτητη δε, ενώ δε λείπει και ο τρόμος αφού όσο προχωράμε τόσο περισσότερα ζόμπι κάνουν την εμφάνισή τους απο το πουθενά, ενώ άλλα ανασταίνονται παρόλο που τα έχουμε ρίξει κάτω. Από πλευράς γραφικών το παιχνίδι βασίζεται στην ίδια μηχανή με το προκάτοχό του, χρησιμοποιεί πολλά χαρακτηριστικά των DirectX 11, αλλά παίζει άνετα με 60fps στην ανάλυση των 2560x1440 με όλα τα εφέ στο μέγιστο (εκτός από το supersampling). Για την ιστορία, τα specs του συστήματος στο οποίο έχει γίνει η καταγραφή του βίντεο είναι τα παρακάτω και για να δείτε το βίντεο σε ανάλυση 2560x1440 πρέπει να επιλέγετε original quality:
CPU: Intel Core i7 2600K @ 4.5GHz
GPU: 2x Sapphire Vapor-X HD7970 GHz Edition (Crossfire enabled)
Ram: 16GB DDR3 @1600MHz
Ανάλυση: 2560x1440
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
πολλα κεφαλιδια φευγουν
Επιτέλους... η αλήθεια, ποτέ δεν τους είχα πιστέψει όταν είπαν ότι ο Χιτλερ είχε αυτοκτονήσει !!!
Απλά RESPECT.....μακαρι να βγάζανε κ για ps3 ενα dlc με τα zombies το παιχνιδι τα σπαει
Δεν ξερω αλλα τα παιχνιδια με ζομπι και τερατα ποτε δεν μου αρεσαν...
Αν και ειμαι fan του sniping και σε shooters σχεδον παντα προτιμω μια πιο stealth προσεγγιση, δεν ετυχε ποτε να παιξω ενα καθαρο sniping game. Λεω να ξεκινησω με το ghost warrior και να προχωρησω σε αυτο