Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Max Settings: The Incredible Adventures of Van Helsing

*
Το The Incredible Adventures of Van Helsing είναι ένα indie hack'n'slash παιχνίδι για υπολογιστές που βαδίζει στα χνάρια του Torchlight 2 και του Diablo III. Μπορείτε να το βρείτε στο Steam με κόστος γύρω στα €10. Πρωταγωνιστής είναι ο γιος του Abraam Van Helsing, ο οποίος παρέα με ένα φάντασμα αναλαμβάνει να καθαρίσει το κόσμο από όλα τα ανίερα πλάσματα που υπάρχουν. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είναι κλασσικοί hack'n'slash με τη Neocore games που το έχει αναπύξει να έχει κάνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά στα γραφικά. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να απολαύσετε τα πρώτα λεπτά του τίτλου σε ανάλυση Full HD και με όλα τα εφέ στο μέγιστο.



Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kostasmav
    • Οκ δεν φαίνεται κακό αλλά.... μήπως το voice acting είναι λίγο εκτός ατμόσφαιρας παιχνιδιού ή εμένα μου φαίνεται έτσι;; Οι διάλογοι ακούγονται λες και κάθονται σε ένα καναπέ και διηγούνται παραμύθια σε παιδάκια.......

    • Dimcar
    • θα κάνω review κάποια στιγμή, αλλά ένα 7,5-8 άνετα... έχω κολλήσει πολύ, torchlight φάση με πολύ περισσότερους εχθρούς που δε κάνουν respawn

    • apollyon
    • Του χω αφιερώσει κάποιες ώρες ήδη. Έχει ενδιαφέρουσα θεματολογία αλλά για κάποιο λόγο καταντά γρήγορα μονότονο.

    • tsoumak
    • θα συμφωνησω με τον apollyon ενω εχει ολη την καλη προθεση το παιχνιδι να σε κανει να περασειις ωραια καπου τα χαλαει και σε κουραζει θα ελεγα diabll -o- (ιζει) και ενοειται το torchlight 2 ειναι κορυφη για μενα

*