Τα Max Settings video συνεχίζονται εδώ στο Enternity και αυτή τη φορά έχουμε το "φρέσκο" Wolfenstein, review για το οποίο δημοσιεύσαμε πρόσφατα. Ο τίτλος είναι multiplatform και προφανώς κυκλοφορεί και σε έκδοση για υπολογιστές. Βασίζεται στην τελευταία μηχανή γραφικών της id και γενικότερα φαίνεται να παίζει καλά στο υπολογιστή (τουλάχιστον σε σύστημα με κάρτες Nvidia) και αυτό το λέμε γιατί έχουμε διαβάσει στο internet πάρα πολλές αναφορές πως το παιχνίδι έχει φοβερά προβλήματα σε υπολογιστές που χρησιμοποιούν AMD GPUs, κάτι αν μη τι άλλο παράλογο αν αναλογιστούμε πως τόσο το PS4 όσο και το Xbox One έχουν AMD GPUSs αλλά αναπαράγουν το παιχνίδι σε 1080p/60fps. Τα γραφικά είναι καλά, αλλά όχι κάτι το εντυπωσιακό, ενώ το πρόβλημα με την καθυστέρηση στο φόρτωμα των textures είναι και στην έκδοση για υπολογιστές ορατό. Εμείς παίξαμε τα πρώτα λεπτά του τίτλου με όλα τα γραφικά στο μέγιστο και σε ανάλυση 2560x1440 και καταγράψαμε video, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο. Για την ιστορία, τα specs του συστήματος στο οποίο έχει γίνει η καταγραφή του βίντεο είναι τα παρακάτω:
CPU: Intel Core i7 2600k @4.5Ghz
GPU: MSI 780Ti
Ram: 16GB DDR3 @1600MHz
Ανάλυση: 2560x1440
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Κι εγώ έχω πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιχνίδι με χαμηλά frames. Απλά φαντάζομαι ότι έχει γίνει ειδικό optimization για τις νέες κονσόλες.
Τελικά ισχύουν τα specs?? Οποιοσδήποτε άλλος υπολογιστής εκτός απο i7 δεν μπορεί να το τρέξει το παιχνίδι?? Και το ρωτάω αυτό γιατί βλέπω ότι δίνουν στις minimum απαιτήσεις να έχεις i7 επεξεργαστή. Αρα να υποθέσω ότι δε τρέχει με μικρότερους ???
Φυσικά και τρέχει και με λιγότερο καλούς επεξεργαστές,καλή κάρτα να έχεις και μια χαρά μπορείς να το παίξεις.
θέλει 3 πυρήνες σχεδόν στάνταρ για να παίξει καλα, με 2 ψιλοζορίζεται κάπως
me nvidia geforce gt 630m ddr3 karta grafikwn mporei na to trexw se low sto laptop?
Ειναι πολυ αδυναμη η καρτα, αλλα λογικα σε 1024 και low θα παιξει
παιδια ξερω τις δυσκολιες να ανεβει το βιντεο στην κανονικη του αναλυση αλλα με αυτον τον Player δεν βλεπουμε ποτε max settings δυστυχως...μου κολλανε παντα και δεν φαινονται ποτε τα 60 καρε που εχουν τα περισσοτερα παιχνιδια
βάλε το στο youtube να το δεις full
τωρα με το λινκ του youtube μια χαρα...απλα εχθες ηταν ο αλλος ο player που απλα εχει HD off/on