
Όσον αφορά για το Metal Gear Rising, o Kojima εξέφρασε την επιθυμία του για ένα sequel, μόνο στην περίπτωση όμως που θα το αναλάβει η Platinum Games.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο Hideo Kojima, μιλώντας για νέα του συνέντευξη, έδειξε αβέβαιος για το επόμενο πόνημα του Metal Gear Solid franchise.
Αν θελει sequel o Kojima καλο θα ηταν να πει στην Platinum να φτιαξει λιγο την καμερα την επομενη φορα.
Για υυτό αγαπάμε Kojima. Επειδή δεν πάει με το ρεύμα. Συνήθως τα παιχνίδια του είναι μπροστά από την εποχή τους.
Ας μην κάνει πωλήσεις!!!Δεν θέλουμε blockbasters Hideo! Παιχνιδάρες θέλουμε!!
θα μας τρελανει αυτος παλι ειναι σιγουρο....ας ειναι το snake eater αυτης της γενιας απο διαφορες αποψης και θα ειμαι υπερευχαρηστημενος
In Kojima we trust. Κανε ο,τι γουσταρεις ρε τρελε! Δυσκολο να μη βγαλει αριστουργημα ο τυπος...
Κάτι χρόνια μετά αφότου είπε οτι θέλει να κάνει ένα παιχνίδι με πολλά "taboo" ακόμα δεν έχω καταλάβει τι εννοεί. Τί μπορεί να είναι τόσο τρομερό που ο κόσμος δεν θα το αποδεχτεί ? φοβερές σκηνές βίας με πολύ gore? Έχουμε ήδη. Σκηνές σκληρού πορνό? Είμαστε πολύ κοντά. Gay σχέσεις? Πέρα απ το ότι δεν θα ήταν η πρώτη φορά που το βλέπουμε σε mgs game υπάρχουν και σε άλλα παιχνίδια τώρα πιά. Σκοτεινό στύλ ? πάρε νούμερο και μπές στη σειρά...
Οτί και να κάνει, ελπίζω να είναι κάτι πρωτότυπο που θα αξίζει το hype που χτίζει τόσο καιρό :p
Το θεμα ειναι οτι απ οτι λεει θα το αλλαξει οποτε δε θα μαθουμε ποτε πως ηταν αρχικα το παιχνιδι
ηθικα ζητηματα στην ιστορια του Ground Zeroes. Αυτο θελει να πει ο θεος.
Μια χαρά πωλήσεις θα κάνει Hideo..