
Αναμένουμε να ακούσουμε κάτι επίσημο.

Οι φήμες για την τηλεοπτική σειρά Halo, βασισμένη στην ομώνυμη σειρά τίτλων του Xbox, οργιάζουν. Μια νέα, αφορά στη θέση του σκηνοθέτη για το πρώτο επεισόδιο της σειράς και αναμένεται να καλυφθεί από τον Neill Blomkamp, σκηνοθέτη των Elysium και District 9.
Τουλάχιστον θα είναι σκηνοθέτης που το έχει χαλαρά το περιβάλλον του Halo και όχι κανένας άσχετος.
εγώ γιατί νόμιζα οτι σκηνοθέτης θα είναι ο spielberg?Έτσι δεν είχαν πει στην αποκάλυψη του one?
Ας γίνει ότι χρειάζεται.
Τα ιδια λεγανε και για την ταινια
@teo13g
ο spielberg είναι ο παραγωγός της σειράς.
ελπιζω να γινει καλο
μακαρι να βγει καλο