Ο Hideaki Anno, ο δημιουργός του Neon Genesis Evangelion, δεν θεωρεία ρόδινο το μέλλον του anime στην Ιαπωνία, όπως εξηγεί σε πρόσφατη συνέντευξή του στο ρωσικό πρακτορείο RIA Novosti. Γιατί όμως; Κατά τον Anno οι συνθήκες και οι νόρμες που ισχύουν εδώ και χρόνια στην ιαπωνική σκηνή δεν έχουν ελπίδα να συνεχίσουν και να οδηγήσουν στις ενδιαφέρουσες παραγωγές του παρελθόντος. Άλλες χώρες έχουν πλέον ολοένα και περισσότερους animators με περισσότερο ενθουσιασμό από του Ιάπωνες που, συγκριτικά, φαίνεται να λειτουργούν στον αυτόματο.

Κατά τον ίδιο θα παίξει αναπόφευκτα ρόλο ότι η οικονομία είναι διαφορετική, το χρήμα λιγοστεύει και λιγοστεύει και για τα anime. To anime δεν θα πεθάνει. Θα συνεχίσει να πέφτει, αφού η κορύφωση παρήλθε, θα ξεχωρίσει το animation άλλων χωρών και, κάποια στιγμή, θα επανέλθει. Αν και ο Anno δεν είναι σίγουρος ότι ο κόσμος θα περιμένει μέχρι να επανέλθει, δεν ξέρει αν θα ενδιαφερθεί το ίδιο όταν έρθει εκείνη η ώρα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ελπίζω μόνο να μη χαθεί ο χαρακτήρας του ιαπωνικού anime.
Μάλλον για αυτό καθυστερεί τόσο το Rebuilt Of Evangelion 4.44. Περιμένει ο Anno να αλλάξει η κατάσταση :P