«Υπήρχαν πολλές τεχνικές προκλήσεις. Όπως, η ποσότητα των ρούχων... το ίδιο το σύνολο των ρούχων», λέει στο GamesRadar+, ενόψει της πρεμιέρας στις 25 Απριλίου. «Για τη στολή της Clover, νομίζω ότι είχαμε 90 [σύνολα] επειδή υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά επίπεδα, μετά έπρεπε να έχουμε εφεδρικά και ρούχα μόνο για τα stunts. Ήταν πραγματικά δύσκολο να βρούμε τόσα πολλά από κάθε, ξέρετε, παντελόνι ή οτιδήποτε άλλο, οπότε πολλά από αυτά [δημιουργήθηκαν] από το τμήμα κοστουμιών».
Στη συνέχεια, υπήρχε ο προγραμματισμός... Σύμφωνα με τον Sandberg, η κύρια φωτογράφηση έπρεπε να προγραμματιστεί σχολαστικά ώστε οι πιο βίαιες σκηνές να καταγραφούν προς το τέλος των γυρισμάτων. «Γίνεται περίεργο», γελάει. «Ξέρετε, η σκηνή του μπάνιου όπου γίνεται πολύ αιματηρή; Αυτή, έπρεπε να τη γυρίσουμε τελευταία, επειδή μόλις καταστρέψαμε εντελώς το σκηνικό. Υπήρχε αίμα παντού. Δεν μπορούσες να το καθαρίσεις».
«Ακόμα και τα σκηνικά που υπήρχαν σε [άλλα δωμάτια], όπως, έχω το βιβλίο επισκεπτών... Το κράτησα και είναι γεμάτο αίμα. Μούσκεμα σε αυτό. Οπότε ναι, έπρεπε να το κάνουμε αυτό [ολόκληρη τη σεκάνς] τελευταίο, το οποίο ήταν κάπως κρίμα, γιατί ήταν αυτό που περίμενα πιο πολύ και έπρεπε να περιμένω περισσότερο, αλλά ήταν και αυτό που κατέληξε καλύτερα, νομίζω».




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity