Ο Reed Hastings, CEO της Netflix δήλωσε ότι προσωπικά είναι ενάντια στην πολυπλοκότητα των διαφημίσεων και προτιμάει την απλότητα των συνδρομών, όμως είναι υπέρμαχος του να έχουν επιλογές οι συνδρομητές, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία μελετάει την προσθήκη ενός πιο οικονομικού πακέτου, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.
Κατά την ίδια περίοδο το 2021, οι επί πληρωμή συνδρομητές του Netflix αυξήθηκαν κατά 4 εκ. αριθμός που έπεσε στους 500.000 για το έτος που διανύουμε. Θα πρέπει βεβαίως στην εξίσωση να μπει η διακοπή της λειτουργίας της πλατφόρμας στη Ρωσία, που στέρησε 700.000 χρήστες και είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των πελατών για πρώτη φορά από το 2011. Τους επόμενους τρεις μήνες αναμένεται ότι επιπλέον 2εκ. χρήστες θα σταματήσουν να πληρώνουν για να παρακολουθούν τα προγράμματα του Netflix, παρά την επιστροφή σειρών όπως το Stranger Things και το Ozark.
Τέλος, λόγω της προαναφερθείσας πτώσης της τμής της μετοχής της, η αξία της Netflix μειώθηκε κατά $40 δισ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity