Η επιτυχία του anime δεν περιορίζεται πια στην Ιαπωνία ή σε εξειδικευμένο κοινό. Η πλατφόρμα προσφέρει πλέον μεταγλώττιση και περιγραφές σε έως και 33 γλώσσες, με το 80% έως 90% των χρηστών να επιλέγουν μεταγλωττισμένες εκδόσεις, γεγονός που αποδεικνύει τη διείσδυση του είδους σε διεθνές κοινό. Σύμφωνα με έρευνα της Dentsu, το 31% των καταναλωτών παγκοσμίως παρακολουθεί anime τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, με την Ασία να προηγείται, αλλά και χώρες όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο να παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση.
Το Netflix επενδύει δυναμικά σε νέες παραγωγές, ανακοινώνοντας μεγάλο κατάλογο anime για το 2025 και το 2026. Μεταξύ των πιο πολυαναμενόμενων τίτλων ξεχωρίζουν το «Sakamoto Days», το «Cyberpunk: Edgerunners 2», το «The Summer Hikaru Died», το «Leviathan» και η τρίτη σεζόν του «Record of Ragnarok». Η πλατφόρμα δίνει έμφαση στη διαφορετικότητα των θεμάτων: από δράση και επιστημονική φαντασία, μέχρι ρομαντικές και slice-of-life ιστορίες, προσφέροντας επιλογές για όλες τις ηλικίες και προτιμήσεις.
Η άνοδος του anime στο Netflix έχει επηρεάσει και άλλες πλατφόρμες, με το είδος να μετατρέπεται σε βασικό κριτήριο για την επιλογή streaming υπηρεσίας. Η δημοφιλία του οδηγεί σε αυξημένες επενδύσεις, ενώ το 28% των φαν παγκοσμίως ξοδεύει πάνω από $200 ετησίως σε σχετικό merchandise, με τους Αμερικανούς να είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές. Η στροφή του κοινού προς το anime οφείλεται στη μοναδικότητα των κόσμων και των ιστοριών του, αλλά και στη μεγάλη ποικιλία θεματικών που προσφέρει.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity