Οι υπεύθυνοι των στούντιο θεωρούσαν τότε τα βιντεοπαιχνίδια απλώς ως «παιχνίδια για παιδιά» και δεν τα έβλεπαν ως σοβαρό πολιτιστικό προϊόν που θα μπορούσε να μεταφερθεί επιτυχώς στον κινηματογράφο. Η στάση αυτή αντικατοπτρίζει την ευρύτερη αντίληψη της εποχής, όπου οι μεταφορές βιντεοπαιχνιδιών σε ταινίες θεωρούνταν ριψοκίνδυνες και συνήθως αποτύγχαναν τόσο εμπορικά όσο και καλλιτεχνικά, όπως συνέβη με τον Super Mario και το Street Fighter.
Ο Utsumi σημειώνει ότι, αν και σήμερα οι προσαρμογές παιχνιδιών αποφέρουν δισεκατομμύρια δολάρια και αποτελούν βασικό κομμάτι της ποπ κουλτούρας, τότε ήταν αδιανόητο για τα στούντιο να επενδύσουν σε τέτοιες παραγωγές. Σήμερα, με την τεράστια επιτυχία ταινιών όπως το Sonic the Hedgehog και το Super Mario Bros., η απόφαση του Χόλιγουντ να αγνοήσει τον Crash Bandicoot φαίνεται εκ των υστέρων ως χαμένη ευκαιρία.
Ωστόσο, οποιαδήποτε μελλοντική απόπειρα για ταινία Crash εξαρτάται πλέον από τη Microsoft, που κατέχει τα δικαιώματα του χαρακτήρα μετά την εξαγορά της Activision Blizzard.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity