Η πιο αναμενόμενη είδηση της χρονιάς επιβεβαιώθηκε λίγες ώρες μετά την προβολή του πρώτου επεισοδίου της 4ης σεζόν για το Game of Thrones. Το τηλεοπτικό δίκτυο HBO ανακοίνωσε και επίσημα πως η δημοφιλής σειρά θα προβάλλεται για άλλες δύο τηλεοπτικές σεζόν και συγκεκριμένα αυτές που θα ακολουθήσουν το 2015 και το 2016. Πάντως, αυτές δε θα είναι και οι τελευταίες, αφού οι δημιουργοί είχαν δηλώσει πρόσφατα πως αναμένονται περίπου 7 κύκλοι επεισοδίων, εξαρτώμενοι πάντα από το πώς θα συνεχίσει ο George R. R. Martin με τη συγγραφή των άλλων δύο βιβλίων που απομένουν.

Η πρεμιέρα της τέταρτης σεζόν ήταν εντυπωσιακή, αφού έκανε ρεκόρ 7ετίας για το HBO, καθηλώνοντας 6.6 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
λογικό δεν ήταν?
είχα διαβάσει ότι θέλουν να το κλείσουν στους 10 αν και για μένα είναι πολλοί.πιστεύω 6 το πολύ 7 θα είναι μια χαρά.άμα θέλουν ας βγάλουν πιο πολλά επεισόδια γιατί με 10 τη χρονιά πως να προχωρήσει η σειρά...
μακάρι να συνεχίσει στο ίδιο υψηλό επίπεδο!
σιγουρα θα ανανεωνοταν ,μονο το homeland μας τα χαλασε λιγακι..
λογικά θα το τραβήξουν όσο περισσότερο μπορούν αφού είναι η θεαματικότερη σειρά που υπάρχει αυτή τη στιγμή,εγώ βλέπω στη NOVA από χθες τον νέο κύκλο και με έχει συνεπάρει
ειναι μακραν η πιο καλογυρισμενη σειρα - και επειδη πουλαει τρελα περα απο την ιδια την Hbo (memorabilia, κτλ) θα αρμεξουν την αγελαδα οσο παει - η μεχρι να πεθανει ο Martin.