Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 01/02/13
To ΗΒΟ συνεχίζει να δίνει στη δημοσιότητα videos από τα γυρίσματα της τρίτης σεζόν του Game of Thrones και αυτή τη φορά προσφέρει εικόνες από την τοποθεσία των γυρισμάτων στην Ισλανδία.



Δεν μπορώ να περιμένωωωωωωωωωωω
και ποιος μπορεί????
απο τις μεγαλυτερες σειρες-παραγωγες τα τελευταια χρόνια...
και αρκετα καλη μεταφορα!
Άντε γιατί ο Winter περνάει... :)
Είναι πολύ μακριά ο Μάρτιος.. ! Περιμένω πως και πως!
winter is coming !!! μετραμε αντίστροφα !!!
Αντε να αρχισει επιτελους......
2 μηνάκια μείναν. Δεν είναι πολύ.
10μήνες αναμονή για 10ώρες.άντε μας έχουν γκαστρώσει.αν είναι σαν την δεύτερη σεζόν ωστόσο θα μαδήσω τις πλεξούδες μου
Άντε ο winter φεύγει κ ακόμα σε αναμονή....
Υπέροχη σειρά, παρόλο που ο 2ος κύκλος -εκτός το 10ο επεισόδιο, που ήταν υπέροχο- δεν μου άρεσε τόσο πολύ όσο ο 1ος κύκλος.
Κι αυτός πια ο "winter" ακόμα "is coming" αλλά προκοπή δε βλέπω!
Πλησιαζει!!!
Το έπος συνεχίζεται...
Επιτέλους!!! Άλλες 2 βδομάδες. Καλά στην Ισλανδία γυρίζονται τα επεισόδια στον Βορρά???
Μου έχουν σποϊλάρει τα επόμενα βιβλία κ ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!!!
λεω να ξεκινησω να βλεπω