Alien: Covenant

Freecinema.gr Freecinema.gr  
18/05/2017 | 8:30
Το πλήρωμα του Covenant ταξιδεύει στο διάστημα με μερικές χιλιάδες άποικους που ονειρεύονται να φτιάξουν μια νέα κοινωνία σε μακρινή άκρη του γαλαξία. Ένα σήμα, μάλλον από ανθρώπινο ον, θα τους βγάλει από την πορεία τους και θα τους οδηγήσει σε έναν εντελώς άγνωστο πλανήτη. Στο διάστημα κανείς δεν θα σε ακούσει να ουρλιάζεις «Είναι παγίδα!»…

Θα μπορούσα να είμαι λίγο πιο χαριστικός με τούτο εδώ μονάχα εάν η FOX αποφάσιζε να μην προσθέσει τη λέξη «Alien» στον τίτλο της ταινίας. Αλλά έκανε αυτό το… ολέθριο λάθος. Και το franchise έχασε, πια, κάθε είδος αξιοπιστίας και σεβασμού. Βασικά, θα ευχόμουν να υπήρχε και στη ρεαλιστική πραγματικότητα το iconic τέρας του Γκίγκερ και να «την έπεφτε» στον Ρίντλεϊ Σκοτ μία και καλή. Αλλά τέτοια θαύματα δεν γίνονται. Οπότε μένει σε εμένα αυτός ο ρόλος, μέσω της κριτικής για το «Alien: Covenant». Θα είμαι σκληρός.



Το να σέβεσαι ένα franchise που «δημιούργησες» (άθελά σου, στην αρχή) είναι πολύ δύσκολη υπόθεση τη σήμερον ημέρα, ειδικά όταν το studio βρίσκει ξανά νέους τρόπους να το επανα-λανσάρει, φτάνοντας μέχρι και στην αισχρή δικαιολογία του prequel. Το 2010 γίναμε… τούμπανο από τη μυστικότητα γύρω από τον «Προμηθέα» και το εύλογο ερώτημα, αν θα ανήκει στην κλασική μυθολογία του τέρατος που ξεκλήρισε το πλήρωμα του Nostromo (πλην της Ρίπλεϊ), το 1979. Η εισαγωγή του προηγούμενου φιλμ γέννησε νέα ερωτήματα, τα οποία δεν απαντήθηκαν ποτέ, αφήνοντας το πλήρωμα του Prometheus έρμαιο σε μια εξέλιξη πλοκής λίγο-πολύ γνωστή: αθώοι γήινοι προσεγγίζουν άγνωστο πλανήτη για να γίνουν «ξενιστές» και να προστατεύσουν την ύπαρξη αυτού του φονικού, εξωγήινου πλάσματος. Το μόνο ενδιαφέρον πράγμα που μας λέει το «Covenant», λοιπόν, είναι ένα flashback που αφορά στον πολιτισμό του πλανήτη στον οποίο κατευθύνεται το πλήρωμα τούτου του… sequel του prequel (έλεος κάπου!), που συνδέεται με τη μορφή από εκείνη την εισαγωγή αλλά και τη μοίρα του Prometheus. Πρόκειται για ένα subplot που θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα ολόκληρο φιλμ, όμως ο Σκοτ το σκορπίζει στον άνεμο μέσα σε λίγα λεπτά, λες και το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να δικαιολογήσει το background του παρόντος σκηνικού του.



Επιχειρώντας να ανανεώσει την όλη saga του «Alien», μπλέκει το γενεαλογικό δέντρο των Xenomorphs όχι μόνο ως προς το παρουσιαστικό τους αλλά και ως προς τις μεθόδους μεταφοράς του «σπόρου» τους εντός του ανθρώπινου σώματος, ακυρώνοντας με ελαφρώς ανόητο τρόπο την όλη διαδικασία του «αυγού» και του θρυλικού facehugger, για να φτάσει σε μεταλλάξεις που κάνουν το τερατώδες πλάσμα του «Alien: Η Αναγέννηση» (1997) να δείχνει λιγότερο αστείο (και σαφώς πιο αδικημένο στην ιστορία του franchise). Στο «Covenant» ο Σκοτ δεν κρατά στα χέρια του μια νέα «τράπουλα» ουσιαστικών αλλαγών, αλλά μονάχα μερικά κρυμμένα τραπουλόχαρτα εύκολου εντυπωσιασμού που δεν πηγαίνουν τη saga πουθενά. Πέραν των διαφορετικών μεταλλάξεων / μορφών που παίρνουν τα πλάσματα (σε κάποια φάση θα νομίζεις ότι βλέπεις το «Λαβύρινθο του Πάνα» του Γκιγέρμο ντελ Τόρο!), η ιστορία αυτο-επαναλαμβάνεται για να μας μάθει (και καλά) την προέλευση των Xenomorphs, αλλά το σενάριο εδώ δεν ταυτίζεται με καμία «θεωρία της εξέλιξης» και για να μην αποκαλύψει τις αδυναμίες του προσθέτει «παρενθέσεις» πλοκών που θα ήθελαν να μπερδέψουν το θεατή, αλλά (ειδικά αν είσαι φανατικός οπαδός της saga) στην τελική θα θυμώσεις περισσότερο από ποτέ.



Το στοιχείο της «έκπληξης» το οποίο αφορά στην παρουσία του ήρωα που υποδύεται ο Μάικλ Φασμπέντερ έχει «καεί» από τη στιγμή που επαναλήφθηκε το casting του ίδιου ηθοποιού για το ρόλο του android, ενώ το twist της ταυτότητας μεταξύ David / Walter είναι τόσο παιδιάστικο που σε κάνει να θέλεις να σηκωθείς από το κάθισμα και να εγκαταλείψεις την αίθουσα! Οι όποιες σημαίνουσες θεωρίες περί του «Δημιουργού» επανεμφανίζονται ως η απόλυτη (θρησκευτική) ύβρις αυτής της τεχνητής νοημοσύνης που θέλει να ταπεινώσει τον άνθρωπο και να παραδώσει τη σκυτάλη του κύκλου της ζωής σε ένα ανώτερο πλάσμα, πιο ικανό να επιβιώσει και ενδεχομένως να εξελιχθεί (υπό τις προσταγές του καινούργιου του «Θεού», πάντοτε). Το μπάχαλο που προκαλείται σε αυτό το σημείο είναι ανεκδιήγητα αφελές και θα βρει τους παλιούς fans σε διάθεση… μεγάλου αποχαιρετισμού. Ανεπιστρεπτί.



Ακόμη ένα… τερατώδες #fail του σεναρίου, είναι η μετατόπιση του κέντρου βάρους της εξέλιξης της ιστορίας, από την γυναίκα ηρωίδα (στο πρότυπο της Ρίπλεϊ) προς το αρσενικό android, η οποία μας απομακρύνει από το (μεταφορικό) μοτίβο της μητρικής φιγούρας (με το ανάλογο μαχητικό ένστικτο) προς τέρψιν της ειδωλοποίησης ενός ρομποτοειδούς το οποίο επιθυμεί να παραστήσει τον «Δημιουργό». Μοιάζει με προσβολή απέναντι στην προϊστορία (ή το… μέλλον, υπό κάποιο συγκεκριμένο οπτικό πρίσμα), αν το καλοσκεφτεί κανείς. Εκτός αν υποθέσουμε ότι η αποτυχία της αποστολής των David / Walter θα μας οδηγήσει στη γέννηση της αρχετυπικής ηρωίδας του διαστήματος. Όπως και να έχει, δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε εκτενέστερα, διότι το… αλαλούμ των συμπερασμάτων θα φανερώσει με ανεπανόρθωτο τρόπο τις αδυναμίες (ή το κατάντημα) του εγχειρήματος των prequels της «Alien» saga.



Το μεγάλο κρίμα που χρεώνω στον κυριολεκτικά άχρηστο ως σκηνοθέτη, πλέον, Σκοτ είναι το ότι κάποτε δημιούργησε ένα αριστούργημα απλότητας που έφερε νέα πνοή στο σινεμά του φανταστικού και σήμερα το έχει ρίξει πιο χαμηλά από ποτέ, μέσω μιας «Βαβέλ» υποτιθέμενων ανατροπών που μονάχα ανακυκλώνουν με εξευτελιστική ανοησία τα μοτίβα που ήδη γνωρίζουμε. Το «Alien» του 1979 ήταν μια περιπέτεια επιβίωσης στο διάστημα. Το «Alien: Covenant» είναι μα απόπειρα επιβίωσης του franchise που καταλήγει σε ρουτινιάρικο φιάσκο. Κάθε επόμενη φορά και χειρότερο.



ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Μια από τα ίδια. Εντελώς! Άλλο πλήρωμα, πιο μπερδεμένες λεπτομέρειες στην εξέλιξη της ιστορίας, πιο αποτυχημένο αποτέλεσμα, μέχρι να δούμε και το επόμενο, βέβαια (διότι πρέπει να γίνει τριλογία και τούτη η σειρά των prequels). Το στοιχείο του τρόμου έχει… ξενερώσει εντελώς, παρά την αυξημένη ποσότητα αίματος και διαμελισμών (από το καθόλου του original στο «πάρτε κουβάδες μπας και το σώσουμε» του παρόντος). Ούτε καν χαρακτήρες, ούτε καν θυμάσαι πως λένε ποιον από το πλήρωμα, ούτε σου καίγεται καρφάκι για τη σειρά με την οποία θα πεθάνουν. Διότι γνωρίζεις ότι θα πεθάνουν. Έχεις δει και τα προηγούμενα, διάβολε! Μόνο αν γεννήθηκες χθες δεν θα αντιληφθείς το ναυάγιο που αποκαλούν «Alien: Covenant».

Του Ηλία Φραγκούλη, σε συνεργασία με το freecinema.gr
Βρείτε το freecinema.gr στο facebook 
OUR RATING 2
rate it
Alien: Covenant
Ακολούθησε το Alien: Covenant και λάβε ενημερώσεις μόλις δημοσιεύεται οτιδήποτε σχετικό με αυτό!
Επίσημο trailer για το Bright του Netflix
Σχόλια (37)

Εμφάνιση των 1 έως 37 σχολίων | Εμφάνιση όλων των σχολίων | Μετάβαση στο τελευταίο σχόλιο

  • Nicholas
    Nicholas 18/05/2017

    2; τέλεια! Δεν το χάνω με τίποτα!

    1
  • Solidarity
    Solidarity 18/05/2017

    2 ειχε και το Revenant! Αρα καλο θα ειναι κι αυτο!

    0
  • Solidarity
    Solidarity 18/05/2017

    Περαν της πλακας με τη βαθμολογια, αυτη τη φορα το review ηταν αρκετα καλογραμμενο.

    3
  • blackmore
    blackmore 18/05/2017

    1. Γιατί πρέπει να το συγκρίνουμε με το Alien του 1979?, το Alien 2 ούτε τρόμο είχε, ούτε σχέσει με το 1, μια περιπέτεια ηταν...
    2. Για το http://freecinema.gr/ το έχουμε ξανά πει, κακός βάζεται κριτικές από αυτο το site.

    0
  • Alias
    Alias 18/05/2017

    Αλλα το 'αριστουργημα' Αρθουρος του 8 ετσι? Οοοοοκ. Αντικειμενικοτης μηδεν

    1
  • master
    master 18/05/2017

    και ομως εγω συμφωνω με τον Ηλία Φραγκούλη και ας ο καθενας οτι θελει το θεμα ειναι οτι εαν μια ταινια επαναλαμβανεται δεν εχει νοημα να συνεχιζεται

    4
  • LIONHEART
    LIONHEART 18/05/2017

    Μολις το δω θα κρίνω αλλα οτι εχει θάψει ειναι ακριβως τα αντιθετο.....

    0
  • stefoukos
    stefoukos 18/05/2017

    το εργο ετυχε και το ειδα και μπορω να βγαλω μια αποψη.
    Πιστεύω ενα 8 στα 10 μπορουμε να βαλουμε τωρα το 2 ειναι για τους λατρεις του σινεμα που εμειναν στη φυσικη του περιβαλλοντος

    0
  • majorfox
    majorfox 18/05/2017

    Σταθερός ο Ρίντλεϊ όπως πάντα με ταινια του μέτριου και κάτω . Ούτε σε πέντε ζωές δεν θα ξεπεράσει τον αδερφό του .
    Προτιμώ να δώ το Spy Game απο τον Τονι παρα αυτή την εμετιλα της πράσινης οθόνης.

    4
  • Spinnet
    Spinnet 18/05/2017

    Και πολλή ώρα έφαγε ο άνθρωπος για να γράψει κριτική για αυτή τη μπούρδα.

    2
  • vonzuchter
    vonzuchter 18/05/2017

    οταν ο φραγκουλης βαζει δυαρια συνηθως η ταινια μου αρεσει...

    0
  • Panos-tr
    Panos-tr 18/05/2017

    Εκτός από το κλασσικό Alien, προσωπικά και το Prometheus μου άρεσε, και θα ήθελα να δω πολυ και το Covenant, το οποίο είναι το sequel του.
    Όσον αφορά το http://freecinema.gr/ όπως είπε και ο φίλος blackmore, δεν θα έπρεπε να το λαμβάνετε ούτε στο ελάχιστο υπόψιν. Αν είναι δυνατόν...

    0
  • mysterious
    mysterious 18/05/2017

    Τουλαχιστον ολοι συμφωνουν σε κατι,ειναι ή του υψους ή του βαθους ;-)

    0
  • Insert_
    Insert_ 18/05/2017

    Σκληρός. Για 4 στα 10 ήταν η ταινία. Θα το σκεφτώ αν θα πάω να ξαναδώ ταινία ALIEN από τον Ρίντλεϊ Σκοτ.

    1
  • Raphael
    Raphael 19/05/2017

    Αν και θα συμφωνήσω με τον γνωστό κριτικό ταινιών θα ναι μόνο εν μέρει. Ξέρουμε τι θα γίνει ναι μπλα μπλα αλλά το ξέραμε τι θα γίνει και από το 2 και μετά. Το θέμα δεν είναι αυτό, είναι το πως. Αν στο πως τα χαλάει αυτή η ταινία οκ πάω πάσο.

    Έχουν γίνει τόσο αναξιόπιστες οι κριτικές του συγκεκριμένου κριτικού όμως που νομίζω δεν μπορεί να τον εμπιστευτεί κανείς πια.

    Για ταινια στο σπιτι καλη θα ναι το 2 είμαι σίγουρος είναι πολύ υπερβολικό. To IMDB προς το παρον του δίνει 7. Θα πέσει και θα παει γυρω στο 6.5 είναι η εκτίμηση μου.

    0
  • majorfox
    majorfox 19/05/2017

    Δυαρια δεν βλέπω αλλα διαρροια μονο !

    2
  • blackmore
    blackmore 19/05/2017

    Panos-tr τα Alien είναι από της πιο αγαπημένες ταινίες, δεν ξέρω πόσες φορές τα εχω δει, τα αγόρασα μια φορά σε DVD, και έψαχνα να τα βρω και σε blu ray.
    Από της ταινίες, το 2 το θεωρό το χειρότερο, αν και κάποιοι το θεωρούν το καλύτερο, το 4 αν και δεν ηταν αυτο που περίμενε κάποιος από Alien ταινία, σαν ταινία φαντασίας ηταν καλή όμως, και πολύ καλύτερη από το Alien 2.

    Το Prometheus και αυτο το ίδιο, μπορεί να μην είχε Alien, για αυτο κιόλας να ονομάστηκε Prometheus και όχι Alien, άλλα σαν ταινία ηταν αρκετά καλή, και πολύ καλύτερη από πολλές άλλες ταινίες φαντασίας.

    Όσο για αυτο, την ταινία δεν την εχω δει, άλλα η βαθμολογία δεν μπαίνει σε μια ταινία για το αν είναι μια καλή συνέχεια ή όχι, 2 παίρνουν ταινίες όπως το Plan 9 from Outer Space του Ed Wood (αν και στο imdb έχει 4), που θεωρείται ο χειρότερο σκηνοθέτης όλων των εποχών, με της πιο κακογυρισμένες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ, και το Alien: Covenant από που και ο που το βάζουν στην κατηγορία αυτή?

    1
  • Sephiroth
    Sephiroth 19/05/2017

    Είδα χθες την ταινία στον κινηματογράφο. Πραγματικά μιλάμε για ΕΜΕΤΟ, δεν έχω δει χειρότερη ταινία στο είδος. Είναι ντροπή αυτό το πράγμα να σχετίζεται με οτιδήποτε άλλο έχει το όνομα Alien στον τίτλο του. Απαράδεκτο

    3
  • DrManolo
    DrManolo 19/05/2017

    Καλά ρε πάτε καλά; Η ταινία τα σπασε μας άρεσε πολύ από τις καλύτερες alien ταινίες μην ακούτε τι λένε αν σας άρεσαν τα προηγούμενα ΔΕΙΤΕ ΤΟ!

    0
  • Savas_Skliros
    Savas_Skliros 19/05/2017

    Θα την δω μέσα στο Σαββατοκύριακο. Εχω ακούσει αναμεικτες κριτικές απο ανθρώπους που λατρεύουν το συμπαν του Alien. Απλα επειδή ειναι ο Σκοτ στο τιμόνι ελπίζω να είναι έστω αξιοπρεπές,οχι κοντά στο επίπεδο της πρώτης ταινίας!!!

    0
  • mariodm22
    mariodm22 19/05/2017

    Καλή η ταινία αλλά και εγώ που είμαι τρελός Fan του francise κάπου θα το ήθελα ελάχιστα διαφορετικό . Η ταινία είναι συνέχεια του Prometheus και μπαίνει στην διαδικασία να σου να απαντήσει κάποια ερωτήματα εκτός απο την συνέχεια της ιστορίας . Στο Prometheus η τελευταία σκηνή ήταν πόνος ανυπομονησίας όποιος θυμάται και έχει δει την ταινία . Θεωρώ πως όποιος έπιασε το νόημα της πρώτης , θα καταλάβει και του Covenant .

    0
  • Alias
    Alias 19/05/2017

    Για 1 και για 2 ειναι να βγω εγω με το κινητο, να τραβηξω 1,5 ωρα βιντεο να μιλαω με περαστικους στο δρομο και να το βαφτισω ταινια ή το Catwoman με τη Halle Berry ok?
    Οταν κανεις κριτικη πρεπει να εχεις μια αντικειμενικοτητα οσο ειναι δυνατον, μακρια απο προσωπικα γουστα και προσωπικες εμπαθειες/αντιπαθειες.
    Ο Ηλιας Φραγκουλης ειναι 100% υποκειμενικος στις κριτικες του. Θαβει τις ταινιες του Ινιαριτου (Revenant, Birdman κλπ) αυτοματως γιατι ετσι, δεν παει τον σκηνοθετη. Βαζει αριστα σε ταινιες του σωρου (πχ Αρθουρος) ή σε ψευτοδιανοουμενιστικα δραματα μηδενικης καλλιτεχνικης αξιας. Θαβει ταινιες οπως η παρουσα γιατι σαν φαν της σειρας δεν του αρεσει η κατευθυνση που παει η σειρα. Που ειναι η αντικειμενικοτητα? Οποιοσδηποτε μπορει να γραψει με βαση τα προσωπικα του γουστα. Να εισαι αντικειμενικος ειναι αλλη υποθεση.
    Στο review του μιλαει για ελλειψη σεβασμου στο franchise. Να του θυμησω το Aliens του Cameron (οπως λεει και ο φιλος blackmore πιο πανω) που εκαναν τη Ripley μια μιξη Schwarzenegger και Iron Man? Προσωπικα μου αρεσε αλλα απο σεβασμο στην αρχικη ταινια μηδεν.
    Θα σας αφησω με αυτο: https://www.youtube.com/watch?v=rNlmRId2FVQ

    0
  • majorfox
    majorfox 19/05/2017

    Όσο για το IMDB άλλη σαπίλα εκεί μεσα....

    6
  • Vigilante
    Vigilante 19/05/2017

    Δεν την εχω δει αλλα το 2 μ φαινεται ακραιο (και για αλιεν) πραγματικα και δν μπορω να το λαβω υποψιν.

    1
  • master
    master 19/05/2017

    λοιπον ακραιο εινα να λεμε οτι ολα τα εργα ειναι ωραια, πρειπει να υπαρχει καινουργιο στορυ, ετσι τραβαει πιο πολυ τον κοσμο γιατι ποσα εργα εχουν χιλιοπαικτει ξερουμε τι θα γινει.

    0
  • vonzuchter
    vonzuchter 19/05/2017

    τα εχω πει πολλες φορες... η κριτικη ειναι κατι δυσκολο. Δεν υπαρχει καλος κριτικος για ολους γιατι τα γουστα διαφερουν. Ο καλυτερος κριτικος ειναι να βρειτε 2-3 φιλους και γνωστους που εχετε παρομοιο γουστο στις ταινιες και να ρωτατε αυτους. ¨Η εναν κριτικο που να γουσταρει τις ιδιες ταινιες με εσας. Το ιδιο ισχυει και στα βιντεοπαιχνιδια. Ειναι πχ καποια σαιτ που κανουν reviews και βαζουν reviewers να κριτικαρουν τα παντα ακομα και ειδη που δε παιζουν αρκετα. Αυτο ειναι λαθος. Κανεις reviews για παιχνιδια στρατηγικης. Bαλε στρατετζακηδες κτλπ. Κανεις για adventures? πρεπει να εχεις reviewer με χρονια εμπειριας adventura κτλπ. Αλλα το σινεμα ειναι πολυ πιο δυσκολο. Tωρα να ακουω Φραγκουληδες κτλπ που βαζουν 10αρια και 9αρια σε ψευτοκουλτουριαρο ταινιες και κοινωνικα και ρομκομς και ταινιες με φορεις του ειτζ καουμποηδες και τραβεστι ε δεν εχει νοημα. Εδω δει απο φραγκουληδες και λοιπους κατι 2αρια και ασσακια σε ταινιες που εγω λατρεψα (πχ τρανσφορμερς). Ο καθενας εχει το γουστο του. Σιγουρα καποιες ταινιες ειναι αντικειμενικα κακες , καποιες ειναι αντικειμενικα καλες , αλλα στη μεγαλη πλειοψηφια των ταινιων ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου , και σε συγκεκριμενα ηδη (πχ κωμωδια) ειναι ακομα πιο προσωπικο και το βλεπεις και στην αιθουσα πως γελανε μερικοι με αστεια που εσυ βρισκεις χαζα κτλπ. Παντως απο τους θολοκουλτουριαρηδες κριτικους ο Φραγκουλης ειναι ο λιγοτερο γραφικος. Υπαρχουν πολυ χειροτεροι

    0
  • blackmore
    blackmore 19/05/2017

    master κανένας δεν είπε πως όλα τα έργα είναι ωραία, ούτε το Alien: Covenant είπε κανείς πως είναι ωραίο........, η βαθμολογία δεν έχει να κάνει μόνο με το αν η ταινία είναι ωραία ή όχι, όπως και με τα βραβεία, υπάρχουν πολλά βραβεία (Καλύτερη μίξη ήχου / Καλύτερο μοντάζ / Καλύτερη σκηνοθεσία / Καλύτερος Α' ανδρικός ρόλος /
    Καλύτερος A' γυναικείος ρόλος κλπ κλπ κλπ), δεν γίνεται ένας σκηνοθέτης τέτοιου επιπέδου να έκανε μια ταινία, οπου στο σύνολο να είναι για 2, στο story μπορεί, άλλα η βαθμολογία δεν είναι μόνο πάνω στο story.......

    Με αυτο που λες πως δεν έχει να προσφέρει τίποτα νέο, και ότι γνωρίζουμε στο τι θα γίνει, δεν έχεις άδικο για της περισσότερες ταινίες που βγαίνουν, άλλα με αυτο που λες, θα έπρεπε το 70 με 80 % από της ταινίες που βγαίνουν, θα έπρεπε να παίρνουν 2, όπως και στα videogames, που το 90% από τα games, είναι όλα ένα από τα ίδια, απλά αλλάζουν λίγο το κόσμο και το χαρακτήρα, αλλάζουν και λίγο το story, και βγάζουν games με το κιλό, άλλα δεν βαθμολογούμε για το αν έχει να προσφέρει κάτι καινούργιο....

    0
  • LIONHEART
    LIONHEART 20/05/2017

    Η ταινια ηταν καλή δεν ειναι κακη την ειδα εκτες ανετα ενα εξαρακ απο εμεναι και αυτο για τα αδιακιολογητα λάθη στο σενάριο (δεν θα πω γιατι spoilers)ειχε πολυ καλα στοιχεια και παιδια θα μεινω σε ενα κομματι (δεν αναφερω κοσμους εφε και μπλα μπλα) δεν σας αρεσε που ειδατε πραγματικά τα xenomorph σε δράση... Μου αρεσε παρα πολυ διακαιολογουσαν το ονομά τους! ειναι απολυτα φονικες μηχανες!!! Εδω τα κανουν ολα οχι απλα τα φανταζεσαι ... Το R ηταν σωστοτατη επιλογη.
    κατι ακομα οταν βλεπεις την συνεχεια του βασηλία του ειδους (αλιεν,αλιενς) το μετριο προς καλο θα γυρναει παντα προς το κακο..

    0
  • TechPriestXS
    TechPriestXS 20/05/2017

    Μου αρέσουν οι κουβάδες με αίμα. Blood for the Blood God!

    0
  • Geo4ever
    Geo4ever 21/05/2017

    Η ταινία αν κριθει μεμονωμένα είναι απλά συμπαθητική χωρίς τίποτα ιδιαίτερο και αξιομνημόνευτο παραμένοντας πάραυτα ψυχαγωγική. Αν την κρίνουμε σαν σίκουελ του Προμηθέα όμως εκεί υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο διότι ούτε εξηγεί το παραμικρό ούτε ακολουθεί τη ενδιαφέρουσα φιλοσοφία της νέας γραμμής που πολύ πετυχημένα είναι χαράξει η πρώτη ταινία. Αν την κρίνουμε τώρα ως προσπάθεια σύνδεσης με την πρώτη και εκεί σκούρα τα πράγματα καθώς είναι ένα κακέκτυπο που στήθηκε πρόχειρα, με κάποια σκηνοθετικά πλάνα να φέρνουν στο μυαλό ξεχασμένες αναμνήσεις του παρελθόντος αλλά στο επόμενο δευτερολέπτος επανέρχεσαι βιαίως στην πραγματικότητα. Συνοπτικά αν το πρώτο Άλιεν είναι ο μουσακάς που έφαγες πρώτη φορά από τη γιαγιά σου αυτό είναι ο μουσακάς που τρως σε εστιατόριο για εργένηδες, οκ μοιάζει νόστιμος θα σε χορτάσει αλλά δε.

    0
  • Panos-tr
    Panos-tr 21/05/2017

    blackmore, συμφωνώ απόλυτα. παρόλαυτά, επειδή έχει τύχει και έχω δει το Plan 9 from Outer Space, που αναφέρεις, (με γνώμονα βέβαια πάντα πως έχεις απόλυτη επίγνωση του τι πρόκειτε να δεις), πιστεύω αξίζει. Έχει μια πολύ περίεργη άποψη (αν μπορει καποιος σύγχρονος θεατης να το πει έτσι), και βλέπεις γιατί είχαν τον Ed Wood ως τον χειρότερο σκηνοθετη.
    Προσωπικά δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω ως καλή η κακή ταινία, πραγματικά. ΣΙΓΟΥΡΑ είναι περίεργη. και πολλές φορές σου έρχεται στο μυαλό το "τι σκεφτόταν?!" :P

    0
  • blackmore
    blackmore 21/05/2017

    Panos-tr το θέμα δεν είναι το αν ξέρεις το τι θα δεις ή όχι, ο Ed Wood της ταινίες που γύριζε, δεν είχε σκοπό το αποτέλεσμα να είναι αυτο που ηταν, άλλα ήθελε να κάνει κανονικές ταινίες.
    Όπως διάβασα στο wikipedia, οι ταινίες του απέκτησαν αξία μετά το θάνατο του, σαν ''ταινίες του έγιναν αντικείμενο μελέτης για τα τεχνικά λάθη, τα αυτοσχέδια τεχνικά εφέ, τη χρήση ασύνδετων εμβόλιμων πλάνων που έβρισκε δωρεάν σε κινηματογραφικά αρχεία, τους εκκεντρικούς χαρακτήρες και την αλλόκοτη πλοκή''.

    0
  • Efkar
    Efkar 21/05/2017

    Η ταινία είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ είτε σας αρέσει είτε όχι.
    Ο σκηνοθετης κατάφερε σε μερικά δευτερόλεπτα να εξουδετερώσει ολόκληρο πολιτισμό, και καθε ενδιαφέρον στοιχείο που ίσως να είχε καταφέρει να κάνει στην προηγούμενη ταινία (Prometheus) ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 2 ΩΡΕΣ ΕΝΑ ADROIND ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ (;;;!!!) ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.

    εν ολίγις είναι απλά ένα ταινιάκι για να σκοτώσεις την ώρα σου αμα βαριέσαι πολύ και δεν έχεις τι άλλο να κάνεις.
    ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ

    1
  • Insert_
    Insert_ 23/05/2017

    Άπατο πήγε. Ακόμα ένας τρόπος να καταλάβει κανείς ότι η ταινία ΔΕΝ...
    http://freecinema.gr/greek-box-office-for-the-dick/

    0
  • blackmore
    blackmore 23/05/2017

    @Insert_ λάθος τα λες, είναι ένας λόγος για να δεις την σοβαρότητα του site, από το τίτλο μόνο......
    ''Ελληνικό box-office: Τον πούτσο κλαίγανε!''
    Θεωρό, πως το enternity δεν έχει πρόβλημα με τίτλο που έβαλα........., μιας και βάζει κριτικές από το freecinema.gr...............

    0
  • Insert_
    Insert_ 23/05/2017

    @blackmore, μάλλον δεν διαβάζεις τα κείμενα.

    0
  • blackmore
    blackmore 23/05/2017

    @Insert_, όχι, ελάχιστα έριξα μια ματιά στην αρχή το κείμενο, που έλεγε για τα εισιτήρια, πόσο χάλια είναι τα πράγματα, άλλα δεν σχολίασα το κείμενο, άλλα το τίτλο, ένα σοβαρό site, δεν νομίζω πως πρέπει να έχει τίτλους με Πούτσες / Αρχίδια / Μουνιά κλπ.
    Ο κινηματογράφος, πότε έχει τα πάνω του, πότε τα κάτω του, όπως διάβασα παλιότερα, πως και η βιντεοκασέτα είχε κάνει κακό την δεκαετία του 80', άλλα δεν νομίζω πως υπήρχε κάποιο σοβαρό περιοδικό που να σχολίαζε την κατάσταση σε στιλ ''Ελληνικό box-office: Τον πούτσο κλαίγανε!'', και για την βιντεοκασέτα που είπα το διάβασα σε ένα άρθρο από το Βήμα, άλλα δεν περιέγραψε την κατάσταση πως ηταν για το Πούτσο.

    0
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή και να έχετε κάνει login

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr

Δεν έχετε λογαριασμό? Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ

close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity