
Η συλλογή της θρυλικής σειράς survival horror θα κάνει την εμφάνισή της και στην κονσόλα της Microsoft, γεγονός που σίγουρα θα χαροποιήσει τους κατόχους της. Υπενθυμίζουμε ότι το Silent Hill HD Collection θα κυκλοφορήσει κατά το φετινό φθινόπωρο, και θα περιλαμβάνει βελτιωμένες εκδόσεις των Silent Hill 2 και 3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Αφού θα κυκλοφορήσει και το MGS HD πακέτο στο 360... πλέον ξέρουν! Είναι και λεφτά άλλωστε!
Πολύ καλά νέα πάντως
καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
Θεωρω την κινηση της Konami πολυ καλη το να βγαλει την collection και στο 360.Διοτι θα εχουν πολα ατομα την ευκαιρια να παιξουν αυτες τις 2 παιχνιδαρες(σε οσους αρεσει φυσικα).
Πραγματικά απο τι καταλαβαίνω η Sony αρχίζει και χάνει έδαφος στις αποκλειστικότητες σιγά σιγά . Ένας λόγος που πάντα διάλεγα κονσόλα της Sony (από το Playstation 1 έως 3) ήταν γιατί ήθελα να πάιξω Silent Hill, Metal Gear Resident evil και Pro evolution..... Τώρα πιά οι αποκλειστικότητες αυτές χάνονται μία μια!!!!
Τα HALO και Gears of War δηλαδή που πραγματικά ζηλεύω τους XBOXακηδες, γιατί δεν έχει γίνει καμία κίνηση να βγεί και στην κονσόλα Playstation. Δεν μου αρέσει πραγματικά αυτή η εικόνα.
Πραγματικά πείτε μου μία δυνατή αποκλειστικότητα του ΧΒΟΧ που την μετέφεραν και σε Playstation
Ήμαρτον!!!!
Υ.Γ Και μην μου πείτε τράβα αγόρασε XBOX γιατί αυτο δεν είναι λύση