Η CD Projekt RED επιβεβαίωσε το γεγονός ότι το επερχόμενο Cyberpunk 2077 θα έχει multiplayer. Κάτι τέτοιο ακολουθεί τις αναφορές περί πιθανού multiplayer και για τον άλλο αναμενόμενο τίτλο της εταιρείας, το Witcher 3. Η είδηση έρχεται δια στόματος Adam Badowski, managing director του παιχνιδιού, κάτι που φαίνεται να του προσθέτει αρκετές πιθανότητες ως προς την πιθανότητα επιβεβαίωσης.

Μένει βέβαια να δούμε πως θα υλοποιείται το εν λόγω mode του τίτλου.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Χμμμ....
Cd Project+Cyberpunk+Multiplayer μόνο καλά πράγματα μπορούν μου περάσουν από το μυαλό :P