
Από πλευράς συνδεσιμότητας, το NGP θα υποστηρίζει 3G, WiFi, GPS, ενώ οι τίτλοι του θα έρχονται σε ένα νέο ψηφιακό μέσο, για το οποίο αναμένονται περισσότερες πληροφορίες άμεσα (ξεχάστε δηλαδή τα UMDs). Κατά τη διάρκεια του event η Sony παρουσίασε το νέο φορητό, τονίζοντας ότι μπορεί να προσφέρει απεικόνιση επιπέδου PS3, κάτι που αποδείχτηκε με μία σειρά τίτλων όπως το Metal Gear Solid 4, το Killzone, το Uncharted και το LittleBigPlanet. To νέο user-interface θα ονομάζεται LiveArea, θα επιτρέπει στον παίκτη να μπει και να βγει από τα games χωρίς να χάσει την πρόοδό του και θα συνδέεται άμεσα με υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (πιθανότατα μέσω του PlayStation Network).

Μάλιστα, χάρις στην τεχνολογία που θα φέρει, το NGP θα μπορεί να αναζητήσει σε κοντινή ακτίνα άλλους παίκτες, να προβάλει τον πιο δημοφιλή τίτλο που αναπαράγεται στην περιοχή, καθώς και ποιοι τίτλοι αναπαράγονται στα συστήματα των φίλων του κατόχου του..Τέλος, το NGP θα είναι συμβατό με την πλατφόρμα PlayStation Suite, την οποία η Sony προωθεί στην αγορά των smartphones και θα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει και PSP τίτλους σε downloadable μορφή.

Από τα games που ανακοινώθηκαν πως θα κάνουν την εμφάνισή τους ξεχωρίζουμε τα Killzone, Monster Hunter Portable, Metal Gear Solid, Lost Planet, LittleBigPlanet, WipeOut, Resistance , Call of Duty και Uncharted. Όσον αφορά στην κυκλοφορία του, αναμένεται μέσα στο 2011, πιθανότατα στην επόμενη εορταστική περίοδο. Το παρακάτω video είναι το μοναδικό που υπάρχει μέχρι στιγμής από την παρουσίαση και σας το παραθέτουμε.
Στο τρέχον άρθρο θα υπάρχουν συνεχόμενες ανανεώσεις, οπότε stay tuned!
Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες




Οι τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος:
CPU: ARM Cortex-A9 core (4 πυρήνες)
GPU: SGX543MP4+
Διαστάσεις: Περίπου 182.0 x 18.6 x 83.5mm
Touch pad πίσω τμήματος: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Μπροστινή κάμερα, πίσω κάμερα
Ήχος: Ενσωματωμένα ηχεία, ενσωματωμένο μικρόφωνο
Αισθητήρες: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope, three-axis accelerometer), Three-axis ηλεκτρονική πυξίδα
Location: Ενσωματωμένος δέκτης GPS, υποστήριξη υπηρεσίας Wi-Fi location
Πλήκτρα: Πλήκτρο PS, πλήκτρο Power, Πλήκτρα κατευθύνσεων (Πάνω/Κάτω/Δεξιά/Αριστερά), Πλήκτρα Action (Τρίγωνο, Κύκλος, Χ, Τετράγωνο), Πλήκτρα Shoulder (Δεξί/Αριστερό), Δεξί stick, Αριστερό stick, Πλήκτρο START, Πλήκτρο SELECT, Πλήκτρα ελέγχου έντασης φωνής
Ασύρματη δικτύωση: 3G, IEEE 802.11b/g/n (Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)
Η πρώτη video καμπάνια
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Για να δούμε τι έχουμε να δούμε και από το νέο φορητό της Sony. Η μάχη ανάβει για τα καλά και πάλι με 3DS και NGP
Χμ... not bad at all.
Αν χωράει ένα ps3 εκεί μέσα τότε φαντάζομαι το PS4 είναι στα σκαριά! :p όπως και να έχει δείχνει ενδιαφέρον to say the least!
Επιτέλους έφτασε η μέρα να πω για την Sony.... Major Win!!
Αρκετά εντυπωσιακό και όμορφο, τελικά τους την έφερε η Sony, όλες οι διαρροές γαι το design ήταν μούφες Το μηχάνημα είναι τούμπανο, το θέμα όμως έιναι software και τιμή.
Εγώ ένα ξέρω. Έχω αρχίσει ήδη να μαζεύω λεφτά. Άμα μπορούν να χωρέσουν ένα PS3 σε φορητή κονσόλα και είναι και καλύτερο δηλαδή δεν μπορώ να σκεφτώ τι ετοιμάζουν για το PS4.
Πρώτο και σημαντικότερο τιμή και software που λέει και ο Spahar πιο πάνω. Δεύτερο και πιο σημαντικό, οφείλουμε να σημειώσουμε πως και με το λανσάρισμα του PSP (πολύ πιο ίσχυρό από το DS), όλοι προέβλεπαν παρέλαση της Sony, αλλά η κατάσταση αντιστράφηκε. Για μένα η μάχη επαναλαμβάνεται, ισχυρό hardware έναντι σε μια νέα τεχνολογία (αυτή τη φορά το 3D). Ίδωμεν...
Εκπληκτικό και εξωφρενικά δυνατό!Το μόνο που μένει είναι να μας το αποδείξει και στην πράξη!Η Τιμή είναι το μόνο αγκάθι=/ Αναμένουμε....
αν δεν βγαλουν ps4 στην φετινη Ε3 θα ξενερωσω......
Φίλε major (να σε καλωσορίσω κιόλας στην παρέα μας),
Νομίζω ότι θα είναι σχεδόν αυτοκτονικό να ανακοινώσει PS4 η Sony αυτή τη στιγμή. Θα το αναλύσω σε σχετικό blog post μου, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει λόγος να βγάλει νέο home σύστημα...
! μπορει και οχι Παυλο,γιατι το psp κυκλοφορισε Μαρτιο 2005 καπου εκει , δεν ηξερε κανεις για το τι θα δει στην Ε3 2 μηνες μετα και βλεπουμε να σκανει μουρη το ps3 απο Ken τον Μάιο . Οποτε Αν εχει το ιδιο ''σκεπτικο'' η Sony ως την κυκλοφορια του ps4 θα περασουν και 18 μηνες αρα θα παει σχεδον 2013 . Τοτε θα ειναι ξεπερασμενη ητεχνολογια των σημερινων παιχνιδομηχανων γιατι θα εχουν κλεισει 7 χρονια ζωη ;)
Πολλά τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, πολύ τεχνολογία και τεράστιο Potential. Ενδιαφέρουσα και η στροφή του marketing αλλά και η τοποθέτηση του NGP σαν μια νεα "ενιαία πλατφορμα PlayStation.! Αν αφήσουμε για μια στιγμή στην άκρη την μπαταρία και την τιμή δε νομίζω να ζηλέψει κανεις το 3DS μπροστά σε αυτό. Καλό και άγιο το 3D αλλά ακόμα καλύτερα τα φορητά ΗD γραφικά, και στην παρούσα φάση δεν συνάδει HD 3D γραφικά (εδώ καλά καλά το PS3 δε μπορεί) επίσης ίσως έχουν δίκιο οι κασσανδρες που θέλουν μη ρεαλιστική το συνεχόμενο 3D Gaming. Αυτό θα το επιβεβαιώσει ή διαψεύσει το 3DS. Καταργήσαν το XMB UI, πολύ σημαντικό, αν και φίλος, βλέπω πως υπάρχει μία γενικευμένη τάση της SOny στην κατέυθυνση της Casual Hardorϊλας, όλοι χωράνε, όλους θα τους βολέψουμε. PS4, XBX 360 2, & Wii 2 είναι τρεις κονσόλες που πλέων δε χωράνε στην αγορά, κανείς δεν τις θέλει και θα ήταν χαζομάρα να τις υπολογίζουμε. αυτες ειναι τουλάχιστον 2 χρόνια μακρια. το 2012 θα είναι πολύ σημαντικό...
Είναι αρκετά πρώιμο να πει κανείς ποιος έχει κερδίσει τις εντυπώσεις. Το θέμα είναι ότι και οι δύο εταιρίες έχουν δυνατά και αδύνατα στοιχεία στα συστήματά τους. Στην περασμένη γενιά η πρωτοτυπία κέρδισε την τεχνολογία. Σε αυτή;
Η πρωτοτυπία και η τεράστια διαφορά στην τιμή και στο software, η SOny ήδη δήλωσε πως θα μπει μέσα (όπως πάντα κάνει) άρα μία πιο ανταγωνιστική τιμή (σαφως υψηλότερη των 300 €) πέραν τούτου, με τις νεες τεχνολογίες Input δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα απο τα παιχνίδια του DS/3DS μιας και αυτά θα έχουν να ζηλέψουν, πέρα απο την κύρια οθόνη η οποία είναι CAPACITIVE και όχι RESISTIVE όπως των (3)DS, έχει και ένα επίσης ευμεγέθη οπίσθιο touch panel. πολύ σημαντικό αυτό, και είδαμε ήδη σήμερα σε καποια tech demos υλοποιήσεις. Εκτός αν φαεί πως το Input method δεν είναι πλεων τοσο σημαντικό και είναι το 3D, άρα και πάλι η Nintendo θα είναι ένα βήμα μπροστά.
Πάντως αναμένεταί πολύ δύσκολη μάχη και αυτή τη φορά στα φορητά...
Άραγε το NGP (τραγικό όνομα...) θα αντικαταστήσει το PSP ως νέα επίσημη κονσόλα του Ελληνικού Στρατού; :P
Σωστός Alucard, επίσης ευκαιρία για καποιο ειδικό άρθρο επι του θέματος.
Ε, εντάξει, κάτι θα γράψει ο Παύλος (πετάει μπαλάκι) :P
Εχμ πήγε στρατό αυτός; :P ή την ξηγήθηκε τριανταφυλλόπουλος;
Ρε δεν ντρέπεστε λίγο;
Σωστά, λίγα λόγια, έτσι εξηγούνται οι δίαυλοι με τη "zoygla" εχμ... off topic dear admin :P
Malon tha protimisw 3ds den me entiposiazei i texnnologia pou prosferei to 3ds dixnei mia klasi anotero tha doume :D
Εκπληκτικό design όντως και πιστεύω πως η αιχμηρή του απεικόνιση θα τα σπάσει. Το θέμα πράγματι είναι το Software και οι τιμές του. Όταν τώρα βλέπω το 3DS σε σύγκριση με το NGP (του οποίου το όνομα δεν μου πολυαρέσει να πω την αλήθεια) το 3DS μου φἐρνει προς το απλό το παιχνιδάκι. Πρέπει να αλλάξουν λίγο την εμφάνιση του και πιστεύω οτι η κυκλοφορία του NGP θα τους ωθήσει σε ένα νέο 3DS αργότερα διαφορετικού design σίγουρα. Τελικά η εξωτερική εμφάνιση ενός gadget είναι το κάτι άλλο. Αναμένουμε νεότερα και καλή αρχή στην μάχη!
καλησπερα παιδια ειμαι νεος μελος στο site,μπορω να πω οτι ειμαι πιο ενθουσιασμενος απο το 3ds,αλλα δεν μπορω να καταλαβω,μια εταιρεα οπως η sony που μας εχει ζαλισει με το 3d να μην το βαζει καθολου στο psp2,καλες οι οθονες,καλοι οι αναλογικοι, αλλα πρεπει να υπαρχει και καποια καινοτομια,πιστευω οτι το 3ds δεν εχει αντιπαλο,απλα η sony θα προσπαθησει το psp2 να κανει ακομα καλυτερες πωλησεις απο το προκατοχο του.
@saertna anakinothikas ke merikoi akros hardore titloi ke gia to 3ds episis .
Sigoura to ngp ine isxiro alla prosopika m fernei san ena aplos psp pio isxiro me kapia e3tra.
@babinho13 ke egw simera grafitka ine i mera tou 13 simera fenete ke exoume 27 gmt ;p
xaxaxaxa ναι tron καπως ετσι!!!!
petroscy13 δεν αναφέρομαι στο λανσάρισμα τίτλων αλλα κατα κύριο λογο στον θέμα design/εμφανιση του handheld. Αλλα όπως όλοι ξέρουμε η Nintendo έχει στο νου της ότι βγάζει να είναι καθαρά θέμα gaming και όχι Gadget φάση...
Επειδή αρχίζω και διαβάζω κάποια πράγματα που με τρελαίνουν(με την κακή έννοια),ας κάνω κόπυ-πάστα το σχόλιό μου από άλλο νέο.
"Θα φανώ ως fanboy αλλά δεν με νοιάζει.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1)Χρήση motion controls 50-50.Στο σχοινί είναι καλό,στη σκόπευση καθόλου!Απλά φανταστείτε α)πόσο άχρηστο είναι σε τέτοια παιχνίδια αφού συνεχώς γίνεται χαμός και τα χέρια μας τρέμουν και χάνουν σε ακρίβεια και β)το τι θα γίνει αν δημοσίως ανεβοκατεβάζεις προς ανθρώπους μια συσκευή που έχει κάμερα.
2)Τα γραφικά είναι αρκετά ενδιαφέροντα.Η μπαταρία όμως,ό,τι και να λέει η Sony,το 5ωρο δεν το πιάνει.
3)Υψηλό κόστος.
4)Μηχάνημα των ports(remains to be seen)
5)Κάκιστο design και έλλειψη ασφάλειας κατά τον χειρισμό.Το χέρι πρέπει να αγκαλιάζει την κονσόλα(όπως στο (3)DS και όχι σαν να πιάνεις κάτι που σιχαίνεσαι και θα φύγει με το παραμικρό από τα χέρια σου.
6)Καμία απολύτως προστασία συσκευής.Όπως και να το στηρίξεις,είτε τους μοχλούς θα χαλάσεις είτε τις οθόνες.Στο 3DS τα πάντα προστατεύονται.
7)Το πίσω touchpad θα είναι ανακριβές και ο συγχρονισμός δεν θα πιάνει σωστά(100% θα γίνει έτσι).
8)Σχεδόν τίποτα από αυτά δεν θα χρησιμοποιείται από τα παιχνίδια(ειδικά αν θέλουμε να πούμε και "σωστά" στην πρόταση).Ειδικά άμα αρχίζει και παίρνει απλά τα ίδια παιχνίδια με το PS3,τότε εκτός από άχρηστο,θα είναι και προβληματικό στον χειρισμό(αν προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν τις νέες δυνατότητες).
9)Δεν έχει 3D.
10)Όλα αυτά είναι ξερά specs...Από αυτά που θα χρησιμοποιούμε εμείς,δεν ξέρουμε τίποτα.Το 3DS δεν έχει τέτοια power αλλά έχει τα PlayCoins...Κάτι τέτοιες κινήσεις πρέπει να κάνει η Sony.
11)Ευχάριστο που μπήκε και η Sony δυνατά στον χορό,αν και δεν κάνει τίποτα καινοτόμο...για άλλη μια φορά."
Είναι η τελευταία φορά που σου απαντάω, ας αναλάβουν οι υπεύθυνοι της σελίδας για να μην χαλάμε (και οι δύο πλευρές σάλιο).
Προσπάθησε για μία φορά να αναφέρεις επιχειρήματα...
"Η μπαταρία όμως,ό,τι και να λέει η Sony,το 5ωρο δεν το πιάνει."
Έχει παρουσιαστεί σύστημα πριν από 24 ώρες και έχεις βγάλει ήδη συμπέρασμα... Τι να πω τώρα. Εγώ προσωπικά σε ΟΛΕΣ μου τις φορητές συσκευές και το WiFi κλειστό το έχω (αν δεν έχω λόγο για να το έχω ανοιχτό) και τη φωτεινότητα στο μισό.
"Υψηλό κόστος"
Κριτική χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή. Ωραία...
"Μηχάνημα των ports(remains to be seen)"
Πετάμε τη μπηχτή, αφήνουμε και την παρένθεση για να είμαστε safe και that's it...
"Tο πίσω touchpad θα είναι ανακριβές και ο συγχρονισμός δεν θα πιάνει σωστά(100% θα γίνει έτσι)."
To αναφέρεις από την εμπειρία σου ως game developer που έχεις δει πως προσαρμόζεται το software στο hardware του φορητού;
"Δεν έχει 3D"
Από πότε καθιερώθηκε το 3D ως απαραίτητο για κάθε φορητή συσκευή δεν το έχω καταλάβει...
"Ευχάριστο που μπήκε και η Sony δυνατά στον χορό,αν και δεν κάνει τίποτα καινοτόμο...για άλλη μια φορά."
Τετραπήρυνη CPU, τετραπύρηνη GPU σε φορητό. LOL.
Πανέμορφο! Ελπίζω και η τιμή του να κινηθεί σε λογικά πλαίσια. Κατά τ' άλλα σαν gadgetάκι, αλλά και παιχνιδομηχανή, είναι εντυπωσιακό!
Όντως Chased φαίνεσαι fanboy (παραδέξου ότι είσαι και λίγο :) ). Ειλικρινά κάποια από τα επιχειρήματα σου είναι για να απορεί κάποιος πως στο καλό τα σκέφτηκες (πχ "το τι θα γίνει αν δημοσίως ανεβοκατεβάζεις προς ανθρώπους μια συσκευή που έχει κάμερα." - σε αυτό τα είδα όλα).
Τα περισσότερα τα κατέρριψε ο Γιώργος, απλά θα σταθώ στο θέμα των ports, το οποίο έχει μια βάση, αλλά και η αγαπημένη σου Nintendo ως killer app του 3DS βγάζει ένα παιχνίδι που το έχουμε απολαύσει έως τώρα σε N64, Gamecube και Wii (Virtual Console)..... Από εκεί και πέρα τα remakes βροχή, είναι εμφανές ότι οι εταιρείες βρήκαν ευκαιρία να πετάξουν όλα τα επιτυχημένα τους παιχνίδια σε μια 3D μηχανή.
Ένα πολύ ωραίο για το NGP και το πως θα μπορούσε η Sony να κλέψει την παράσταση:
http://kotaku.com/5745921/how-sony-can-make-their-next-gen-portable-a-must-buy
Chased, (κυνηγημένος) όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες δια την πραγμάτωση αντιδικίας με συνεπαγωγή την δημιουργία καρποφόρου διαλόγου... πως τα λέω έτσι η μανωλίδου...!!! (p*tana) αλλά όταν εσύ φίλτατε μας αραδιάζεις σοφιστίες και 110% ανυπόστατη "πιθανότητα" τότε έχεις θέματα. Η μάνα μου μου έμαθε μην κρίνεις για κάτι που δεν έχεις επαφή... και με το NGP ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 3DS κανείς μας δεν έχει επαφή... άρα λοιπόν το να κάτσεις να δηλώσεις και να πιστέψεις ότι το οπίσθιο touch panel θα είναι ανακριβές 11 μήνες πρίν την κυκλοφορία του πρέπει να είσαι ανόητος. συγνώμη φίλε μου αλλά έτσι είναι. Αν ο μη γέννητο, έρθει το πλήρωμα του χρόνου και επιβεβαιωθείς σε κάτι απο αυτά που σπίλωσες σήμερα ναι θα σε παραδεχτώ. αλλά τώρα να προσέχουμε τι λέμε διότι είναι πολύ νωρίς για πόλεμο εντυπώσεων ή λάσπης.
Μια διόρθωση.Δεν ανακοινώθηκε κάποιος MGS τίτλος για το NGP,απλώς έγινε ένα tech demonstration με βάση το MGS4 για να δείξουν τις δυνατότητες του NGP.
Πολύ καλό promotion.Πολύ καλές οι κινήσεις της sony όπως λέει ένας συνάδελφος πιο πάνω η Sony τους την έφερε.όΝΩΤς major και έγω ψήνομαι για PS4 πλέον η τεχνόλογια αυτή είναι γερασμένη.Aλήθεια τι να περιμένουμε απο το επόμενο home system της Sony? Ουτε που μπορώ να το φανταστώ.Η όλη στρατιγηκή του NGP φαινεται πολύ καλή και φαίνεται πως θα αλλάξει και για PS4 αν τελικά το ονομάσει PS4.που δε το νομιζω.Πόσο θα ήθελα μια Ε3 σαν αυτή του 2005 με videos pre redering και in game graphics από nextnext gen consoles.!!!!!