Ο διευθύνων σύμβουλος της Nintendo Satoru Iwata διαβεβαίωσε τους gamers ότι η πρόσφατη κυκλοφορία του Nintendo 2DS σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι η εταιρεία εγκαταλείπει την τρισδιάστατη τεχνολογία απεικόνισης. Ο Iwata εξήγησε ότι το 2DS αποτελεί μέρος ενός μακροπρόθεσμου πλάνου για την επέκταση της αγοράς του Nintendo 3DS, με χαμηλό κόστος και αποτελεί μια προσφορά για όσους παίκτες θέλουν να μπουν στην αγορά του φορητού gaming. «Γενικά μιλώντας, χρειαζόμαστε περίπου ενάμισι χρόνο για να λανσάρουμε μια νέα κονσόλα στην αγορά και εδώ και καιρό είχαμε καταλάβει ότι θα ήταν δύσκολο να μεγιστοποιήσουμε τις προοπτικές του Nintendo 3DS δίχως ένα entry-level προϊόν, το οποίο θα ήταν έτοιμο κατά το λανσάρισμα των Pokémon Χ & Υ».

«Προσφέρουμε αυτό το προϊόν για να ενισχύσουμε περεταίρω τις πωλήσεις του Nintendo 3DS στις αγορές εκτός Ιαπωνίας. Το Nintendo 2DS είναι απλά μία από τις επιλογές των καταναλωτών και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα Nintendo 3DS και Nintendo 3DS XL. Δεν εγκαταλείπουμε αλλά ούτε και σταματάμε τις επενδύσεις στην τρισδιάστατη τεχνολογία απεικόνισης. Το The Legend of Zelda: A Link Between Worlds είναι ένα τρανό παράδειγμα των όσων σας αναφέρω», ήταν τα λόγια του Iwata.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Αυτό μας έλειπε!
Χαίρομαι που ξέρετε τι κάνετε. :)
Εμένα πάντως του 3D μου αρέσει και δεν με κουράζει